Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w obiektach 10 WSKzP w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090538318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 5
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-681
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 417 449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.przyklota@10wsk.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w obiektach 10 WSKzP w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74342e29-a80d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Usługa konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w obiektach 10 WSKzP w Bydgoszczy” – znak sprawy: 66/2021.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-propublico.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zam. oświadcza,że spełnia wymogi okr. w rozp.PE i Rady (UE)2016/679 z 27.04.2016 r.w spr.ochrony osób fiz.w związku z przetwarzaniem d.o.i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozp. o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L 119 z 4 maja 2016 r.),dalej:RODO,tym samym d.o. podane przez Wyk. będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Zam. informuje,że:1)adm d.o.Wyk.jest 10 WSKzPSP ZOZ,ul.Powst.Warszawy 5 ,85-681 Bydgoszcz.Tel.: 261 417 001;e-mail:dariuszwzp@10wsk.mil.pl 2)w spr. zw. z przetwarzaniem d.o., kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych -p.Markiem Powałą e-mail:m.powala@10wsk.mil.pl;3)d.o.Wyk.będą przetw. w celu przepr.post.pn.Usługa konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w obiektach 10 WSKzP w Bydg.– spr.:66/2021 oraz w celu archiwizacji dok. dot. tego post;4)odbiorcami przekazanych przez Wyk d.o.będą osoby lub podm.,którym zostanie udost. dok. post.w oparciu o art.18 oraz art.74 ust.1 ustawy Pzp;5)d.o.Wyk.będą przechowywane,zgodnie z art.78 ust. Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia post.,a jeżeli okres obowiązywania umowy w spr. zam.publ.przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.Wyk.jest zobowiązany,w związku z udziałem w post.,do wypełnienia wszystkich obowiązków for.-pr. wymaganych przez RODO i zw. z udziałem w przedm.post.Do obowiązków tych należą:1)ob. inf. przewidziany w art.13 RODO względem osób fizycznych,których d.o. dot. i od których dane te Wyk bezp. pozyskał i przekazał Zam. w treści oferty lub dok. składanych na żądanie Zam.;2)obowiązek inf. wynikający z art.14 RODO względem osób fizycznych,których dane Wyk. pozyskał w sposób pośredni,a które to dane Wyk.przekazuje Zam. w treści oferty lub dok. składanych na żądanie Zam..Zam. informuje,że;1)udostępnia d.o.,o których mowa w art.10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w dziale IX ustawy Pzp,do upływu terminu na ich wniesienie;2)udostępnianie protokołu i zał. do protokołu ma zastosowanie do wszystkich d.o.,z wyjątkiem tych,o których mowa w art.9 ust.1 RODO (tj.d.o. ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne,poglądy polityczne,przekonania religijne lub światopoglądowe,przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku post.;3) w przypadku korzystania przez osobę,której d.o. są przetwarzane przez Zam.,z upr.,o którym mowa w art.15 ust.1–3 RODO (związanych z prawem Wyk.do uzyskania od administratora potwierdzenia,czy przetwarzane są d.o. jego dotyczące,prawem Wyk.do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,o których mowa w art.46 RODO,związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wyk.od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zam. może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych inf.,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;4)skorzystanie przez osobę,której d.o. są przetwarzane,z upr.,o którym mowa w art.16 RODO (upr. do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych),nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;5)w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,o którym mowa w art.18 ust.1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego post.;6)w przypadku,gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa,o którym mowa w art.18 ust.1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu,od dnia zakończenia post. Zam. nie udostępnia tych danych,chyba że zachodzą przesłanki,o których mowa w art.18 ust.2 rozp.2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 66/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w obiektach 10 WSKzP w Bydgoszczy zgodnie z zapisami SWZ i załącznikami do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyjazdu od zgłoszenia awarii podczas dyżurów telefonicznych
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt składników cenotwórczych
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji po naprawie i na części
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4