DOSTAWA PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI WRAZ Z PROBÓWKAMI ORAZ PROBÓWEK DO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI WRAZ Z PROBÓWKAMI ORAZ PROBÓWEK DO BADAŃ LABORATORYJNYCH I PRZECHOWYWANIA KRWI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054024
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI WRAZ Z PROBÓWKAMI ORAZ PROBÓWEK DO BADAŃ LABORATORYJNYCH I PRZECHOWYWANIA KRWI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księdza Ryszarda Markwarta

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-015

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krew@rckik-bydgoszcz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-bydgoszcz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI WRAZ Z PROBÓWKAMI ORAZ PROBÓWEK DO BADAŃ LABORATORYJNYCH I PRZECHOWYWANIA KRWI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63845443-b3d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007705/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Probówki do systemu próżniowego, probówki do przechowywania, korki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.rckik-bydgoszcz.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, b) Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego: /rckikbydgoszcz/skrytkaESP znajdującej się na platformie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz c) poczty elektronicznej e-mail krew@rckik-bydgoszcz.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja SWZ część XIII: 13.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi/ oraz Regulaminie ePUAP. 13.9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email krew@rckik-bydgoszcz.com.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ: Część XXXV. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6-ZP-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa probówek i akcesoriów do pobierania krwi w systemie zamkniętym metodą próżniową. Szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141320-9 - Igły medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - termin ważności

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym metodą próżniową. Szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą według kryterium:  Kryterium cena – waga 60% Kryterium jakość – waga 40%Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość -t termin ważności

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą według kryterium:  Kryterium cena – waga 60% Kryterium jakość – waga 40%Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa probówek do przechowywania krwi. Szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą według kryterium:  Kryterium cena – waga 60% Kryterium jakość – waga 40%Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą według kryterium:  Kryterium cena – waga 60% Kryterium jakość – waga 40%Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sterylnych probówek do przechowywania krwi. Szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3C do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą według kryterium:  Kryterium cena – waga 60% Kryterium jakość – waga 40%Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - termin ważności

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą według kryterium:  Kryterium cena – waga 60% Kryterium jakość – waga 40%Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym metodą próżniową. Szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3D do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą według kryterium:  Kryterium cena – waga 60% Kryterium jakość – waga 40%Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - termin ważności

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą według kryterium:  Kryterium cena – waga 60% Kryterium jakość – waga 40%Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:P= C + Jgdzie:P- liczba punktówC – liczba punktów otrzymanych w kryterium cenaJ – liczba punktów otrzymanych w kryterium JakośćLiczba punktów jaką można uzyskać w kryterium jakość, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: J = T+DGdzie:T – liczba przyznanych punktów za termin ważności D- liczba przyznanych punktów za termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 20.4.1. Zgodnie z art. 274 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt 20.3. ppkt 2) , sporządzonego zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

6.1. Przedmiotowe środki dowodowe, które zgodnie z art. 107 ust 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:1) Opis Przedmiotu Zamówienia - Umowa Jakościowa – załącznik nr 3-3D do SWZ – w zależności od Pakietu na który składana jest oferta (na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez zamawiającego wymagania);2) dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z 20maja 2010 r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późniejszymi zmianami):a) zgłoszenie/powiadomienie do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadające niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na każdej stronie formularza*; lubpotwierdzenie wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wypełnieniu obowiązku nałożonego ustawą; lubpotwierdzenie przeniesienia danych o wyrobie medycznym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.3) deklaracje zgodności z dyrektywą 2007/47/EC, lub certyfikat CE wraz z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli dotyczy asortymentu4) karty katalogowe/specyfikacje techniczne/ulotki informacyjne oferowanych produktów 5) Dotyczy Pakietu I - opinię Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie lub innego referencyjnego laboratorium potwierdzającą, że używane probówki do badań metodami biologii molekularnej zapewniają stabilność materiału genetycznego wirusów 6) Dotyczy Pakietu I - szczegółową instrukcję dotyczącą pobierania krwi oraz postępowania z probówkami po pobraniu krwi podczas transportu i przechowywania oraz postępowania w celu właściwego wykrzepiania i doboru parametrów wirowania pozwalających na uzyskanie materiału do badań bez zanieczyszczeń (w języku polskim). 7) Dotyczy Pakietu II - opinię Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie lub innego referencyjnego laboratorium potwierdzającą, że używane probówki do badań metodami biologii molekularnej zapewniają stabilność materiału genetycznego wirusów.8) Dotyczy Pakietu II - szczegółową instrukcję dotyczącą pobierania krwi oraz postępowania z probówkami po pobraniu krwi podczas transportu i przechowywania oraz postępowania w celu właściwego wykrzepiania i doboru parametrów wirowania pozwalających na uzyskanie materiału do badań bez zanieczyszczeń (w języku polskim). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.6.2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w sposób przewidziany w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z treścią art. 107 ust 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie w/w przedmiotowych środków dowodowych w przypadku jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne.a) Opis Przedmiotu Zamówienia - Umowa Jakościowa – załączniki nr 3-3D do SWZ – w zależności od Pakietu na który składana jest oferta (na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez zamawiającego wymagania);b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z 20maja 2010 r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późniejszymi zmianami): zgłoszenie/powiadomienie do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadające niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na każdej stronie formularza*; lubpotwierdzenie wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wypełnieniu obowiązku nałożonego ustawą; lubpotwierdzenie przeniesienia danych o wyrobie medycznym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.c) deklaracje zgodności z dyrektywą 2007/47/EC, lub certyfikat CE wraz z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli dotyczy asortymentud) karty katalogowe/specyfikacje techniczne/ulotki informacyjne oferowanych produktów e) Dotyczy Pakietu I - opinię Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie lub innego referencyjnego laboratorium potwierdzającą, że używane probówki do badań metodami biologii molekularnej zapewniają stabilność materiału genetycznego wirusów f) Dotyczy Pakietu I - szczegółową instrukcję dotyczącą pobierania krwi oraz postępowania z probówkami po pobraniu krwi podczas transportu i przechowywania oraz postępowania w celu właściwego wykrzepiania i doboru parametrów wirowania pozwalających na uzyskanie materiału do badań bez zanieczyszczeń (w języku polskim). g) Dotyczy Pakietu II - opinię Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie lub innego referencyjnego laboratorium potwierdzającą, że używane probówki do badań metodami biologii molekularnej zapewniają stabilność materiału genetycznego wirusów.h) Dotyczy Pakietu II - szczegółową instrukcję dotyczącą pobierania krwi oraz postępowania z probówkami po pobraniu krwi podczas transportu i przechowywania oraz postępowania w celu właściwego wykrzepiania i doboru parametrów wirowania pozwalających na uzyskanie materiału do badań bez zanieczyszczeń (w języku polskim).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4) pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty:a) aktualny dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru o ile nie jest on dostępny w bezpłatnych i ogólnodostępnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w ofercie Wykonawcy. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski,Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostepniającego zasoby na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis lub informację musi złożyć każdy z wykonawców lub podmiotów, b) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,c) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza złożenie umowy regulującej współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej jako dokumentu równoważnego z pełnomocnictwem.Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. określenie zakresu pełnomocnictwa, podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.Uwaga: Zamawiający wymaga złożenia oferty wraz z załącznikami w postaci elektronicznej, w formantach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. (oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 125 ust. 1 , iż nie podlega wykluczeniu z postepowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ))

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian i warunki zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.