Dostawa odzieży jednorazowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odzieży jednorazowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054033
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży jednorazowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży jednorazowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a16169-b3d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.40 Dostawa odzieży jednorazowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publicznehttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpoczty elektronicznej.Wykonawca zamierzający wziąćudział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP.Wykonawcaposiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortaluorazRegulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwemdedykowanychformularzy do:złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB.Zadatę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje siędatę ichprzekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ możnawyszukać również na Liściewszystkichpostępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub zestrony głównej zzakładkiPostępowania na miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1.Administratoremdanychosobowych udostępnionych w ramach postępowania jest Zamawiający.2.Kontakt do inspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail : rodo@5wszk.com.pl, pisemnie naadresZamawiającego:5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901Kraków3.Dane osobowe przetwarzane będą w związku zkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym zniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw. z ustawą z dnia 29stycznia 2004 r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”);4. Wrazierealizacjizamówieniapublicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowytj.zgodnie art. 6ust. 1 lit b)RODO.5.odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacja postępowania(komisja przetargowa) oraz odpowiednieorganykontrole wzakresie ichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą byćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.onarodowymzasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) iprzepisówwykonawczychdo tejustawy. 7.obowiązek podania danych osobowych jest wymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPZP; 8. wodniesieniudo danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany. 9.Prawa osóbktórych danesą przetwarzane:• prawo dostępu do danychosobowych;• prawo dosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa dosprostowania nie możeskutkować zmianąwynikupostępowania)• prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargidoPrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących narusza przepisy;11.nie przysługuje Pani/Panu:• prawodousunięcia danychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podania danychosobowychjestwymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane:• prawodostępudodanychosobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystaniezprawadosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)• prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo doograniczeniaprzetwarzanianie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystaniaze środkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lubz uwagi na ważnewzględyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 10.prawo downiesieniaskargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;11. nieprzysługujePani/Panu:• prawodousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 32/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zamówienie podstawoweL.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 Jednorazowy komplet chirurga – zastosowanie, zgodnie z normą PN-EN 13795 lub równoważneSpodnie, bluza z nieprzeźroczystej włókniny polipropylenowej SMS, gramatura min. 40g/m2 (+ - 2 g), antystatyczne, dekolt V obszyty lamówką w innym kolorze, trzy kieszenie – duże jedna na górze, dwie w dolnej części bluzy, wszywane rękawy, dolna część nogawek spodni podwinięta, pasek – ze wszytymi trokami, ubranie pakowane pojedynczo, opakowanie foliowe umożliwiające indywidualny dobór rozmiaru (widoczne metka), rozmiary od S do XXXL.Kolor niebieski lub zielony szt 3000 RAZEM II. Zamówienie opcjonalne – UWAGA!!! Kwota jednostkowa w zakresie zamówienia opcjonalnego nie może być wyższa niż jednostkowa kwota w zakresie zamówienia podstawowego – pod rygorem odrzucenia oferty. L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 Jednorazowy komplet chirurga – zastosowanie, zgodnie z normą PN-EN 13795 lub równoważneSpodnie, bluza z nieprzeźroczystej włókniny polipropylenowej SMS, gramatura min. 40g/m2 (+ - 2 g), antystatyczne, dekolt V obszyty lamówką w innym kolorze, trzy kieszenie – duże jedna na górze, dwie w dolnej części bluzy, wszywane rękawy, dolna część nogawek spodni podwinięta, pasek – ze wszytymi trokami, ubranie pakowane pojedynczo, opakowanie foliowe umożliwiające indywidualny dobór rozmiaru (widoczne metka), rozmiary od S do XXXL.Kolor niebieski lub zielony szt 7000 RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z prawem opcji: Zamawiający wsazuje, iż poza podstawowym zakresem Umowy (tj. zamówieniem podstawowym), Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji wskazując, iż prawem tym objęty jest zakres dostaw określony w załączniku nr 1(zamówienie opcjonalne). Warunkiem uruchomienia prawa opcji, będą faktyczne potrzeby Zamawiającego, dyspo-nowanie środkami finansowymi oraz złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w części, lub pełnym zakresie. Uruchomienie prawa opcji może nastąpić najpóźniej do dnia wygaśnięcia umowy podstawowej poprzez złożenie oświadczenia przez Zamawiającego o uruchomieniu i złożenie tym samym zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, w tym roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.29.5 Cena brutto (zamówienie podstawowe i opcjonalne) – 60 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:WC = (Cn : Cb) x 60 pktWC – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena brutto najniższaCb – cena brutto badanej oferty29.6 Kryterium czasu dostawy (w dniach) – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium czasu dostawyWdn – najkrótszy oferowany czas dostawy (w dniach)Wdb – czas dostawy oferty badanej (w dniach)29.7 Zamawiający wskazuje, iż minimalny termin dostawy wynosi 10 dni roboczych zaś maksymalny termin dostawy wynosi 15 dni roboczych. W przypadku zaoferowania terminu dostawy poniżej 10 dni roboczych lub powyżej 15 dni roboczych powoduje od-rzucenie oferty. Z kolei zaoferowanie czasu dostawy w innej jednostce niż w dniach, spowoduje także odrzucenie oferty.29.8 Ocena łączna: W= Wc + WdWykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

10.1.2 dokument z którego wynika spełnienie parametrów technicznych normy PN-EN 13795 lub równoważnej,10.1.3 próbka oferowanego asortymentu do wglądu – 1 szt., rozmiar dowolny.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

10.1.2 dokument z którego wynika spełnienie parametrów technicznych normy PN-EN 13795 lub równoważnej,10.1.3 próbka oferowanego asortymentu do wglądu – 1 szt., rozmiar dowolny.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),10.1.7 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.14. W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedają-cego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru;2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego;3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe;5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia;6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych;7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami;8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego;9) obniżenia cen;10) zmiany stawki podatku VAT na towar, przy czym zmianie ulega cena brutto, przy zachowaniu ceny netto.11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wyko-nania zamówienia.2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap(https://epuap.gov.pl/wps/portal) : /5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.