Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji, budynku dawnego klasztoru Karmelitów - obecnie Muzeum Archeologicznego przy ul. Senackiej 3 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357080620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senacka 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mak@ma.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ma.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji, budynku dawnego klasztoru Karmelitów - obecnie Muzeum Archeologicznego przy ul. Senackiej 3 w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53912418-b3dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006312/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji, budynku dawnego klasztoru Karmelitów - obecnie Muzeum Archeologicznego w Krakowie przy ul. Senackiej 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://ma.krakow.pl/muzeum/ogloszenia/zamowienia-publiczne/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu ePUAP za pośrednictwem formularzy udostępnionych przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularz do komunikacji” a także za pomocą poczty elektronicznej (e-mail): mak@ma.krakow.pl korespondencja przesłana za pomocą „Formularza do komunikacji” nie może być zaszyfrowana.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” do których przekierowuje go miniPortal. Uwaga! Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu, który następnie przekieruje automatycznie na ePUAP.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Do obowiązków wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia należą też m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w Ofercie oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem zawartym w Formularzu Ofertowym, załącznik nr 2 do siwz. Szczegóły w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA-271-1/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące kontynuacji remontu konserwatorskiego w zakresie trzech elewacjach dziedzińca straceń nr 6 – 7, 7 – 8, 8 – 5, wraz z remontem 3 dachów - przy elewacjach III, IV, V, w budynku dawnego Klasztoru - obecnie Muzeum Archeologicznego przy ul. Senackiej 3 w Krakowie, nr wpisu do rejestru zabytków A-90.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie:a) robót na trzech elewacjach dziedzińca straceń nr 6 – 7, 7 – 8, 8 – 5. W zakres wchodzą m.in. następujące prace: kotwienie gzymsów, iniekcje spękań, skucie zmurszałych partii tynków, czyszczenie tynków, prace murowe, tynkowanie; konserwacja kamienia, wykonanie nowych rur spustowych, usunięcie z elewacji elementów przeznaczonych do likwidacji, wymiana elementów oświetlenia zewnętrznego na elewacji; prace elektryczne: instalacyjne i wykonanie elementów instalacji odgromowej,b) remont 3 dachów - przy elewacjach III, IV, V (oznaczonych w Projekcie budowlanym remontu elewacji oraz 3 dachów, branża: konstrukcja, nr dok.: MAK-E-PB-K; mgr inż. Lech Sobieszek) jako: dach nr 1, dach nr 2 i dach nr 3, w tym: remont i wzmocnienie więźby dachowej, wymiana pokrycia ww. dachów, wykonanie rynien i rur spustowych, wykonanie płotków śniegowych, wykonanie elementów instalacji odgromowej.Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumenty stanowiące Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do siwz
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45442110-1 - Malowanie budynków
92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zamówienia te będą polegały na wykonaniu usług lub robót podobnych w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu, w szczególności w dokumentacji postępowania i wzorze umowy. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w dokumentacji niniejszego postępowania, a ich zakres nie przekroczy 100% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 60% Doświadczenie Zespołu (D) – waga kryterium 40 %, w tym:Doświadczenie kierownika budowy (DKB1) – 10%Doświadczenie kierownika budowy (DKB2) – 10%Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich 1(DKPK) – 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Zespołu (D) – waga kryterium 40 %, w tym: Doświadczenie kierownika budowy (DKB1) – 10% Doświadczenie kierownika budowy (DKB2) – 10% Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich 1(DKPK) – 20%
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, że wykonał:i. co najmniej dwa zamówienia tj. umowy, z których każda zawierała w swoim zakresie remont konserwatorski elewacji tynkowanej, o powierzchni każdej elewacji co najmniej 400 m2 w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, ewidencji zabytków,ii. co najmniej dwa zamówienia tj. umowy, z których każde w swoim zakresie zawierało wykonanie remontu dachu z drewnianą więźbą dachową, krytego blachą, o powierzchni każdego dachu co najmniej 250 m2, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, ewidencji zabytków.Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub korzystających z zasobów innych podmiotów, każdy z warunków opisanych odpowiednio w ppkt i. i ppkt ii., musi być spełniony przez jeden z podmiotów, tj. przez jednego konsorcjanta, lub jeden podmiot trzeci. Tym samym jeden podmiot musiał wykonać po dwa zamówienia tj. umowy określone odpowiednio w ppkt i. i/lub ppkt. ii. Zamawiający zastrzega, że doświadczenie wymagane osobno w każdym z powyższych podpunktów jest niepodzielne.Tym samym spełnienie całości warunków z punktów powyżej mogą wykazać np. dwa podmioty, odpowiednio w różnych kombinacjach: dwóch konsorcjantów, dwa podmioty trzecie lub wykonawca nie będący konsorcjum/nie korzystający z zasobów innych podmiotów/konsorcjanci z podmiotami trzecimi.Tytułem przykładu:O zamówienie ubiega się konsorcjum składające się z dwóch konsorcjantów. Konsorcjum może wykazać spełnienie warunku w np. następujący sposób:1) jeden z konsorcjantów wykazuje spełnienie warunku w całości w zakresie ppkt i. i ppkt ii. 2) jeden z konsorcjantów wykazuje spełnienie warunku w całości w zakresie ppkt i., drugi konsorcjant – w całości w zakresie ppkt ii.W trakcie realizacji umowy dot. niniejszego zamówienia, konsorcjant, jeden podmiot trzeci lub samodzielnie wykonawca, który wykazał się takim doświadczeniem zobowiązuję się do wykonania tego zakresu prac. Pod pojęciem "Zamówienia" zamawiający rozumie umowę. Przez "Rejestr" i "Ewidencję" - do którego jest wpisany obiekt zabytkowy Zamawiający rozumie rejestry i ewidencje, o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 poz. 710 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający dopuszcza równoważne rejestry dotyczące zabytków nieruchomych obowiązujące w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Przez "Obiekt" - Zamawiający rozumie obiekt w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.).iii. dysponuje lub będzie dysponować: kierownikiem prac konserwatorskich tj. osobą posiadającą odpowiednie do wykonywanego zakresu prac wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 poz. 710 ze zm.). Kierownik prac konserwatorskich winien posiadać co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu pracami konserwatorskimi i winien wykazać doświadczenie z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie realizacji dwóch zamówień tj. umów, z których każda zawierała w swoim zakresie remont konserwatorski elewacji tynkowanych, o powierzchni każdej elewacji co najmniej 400 m2 w obiektach wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków,Powyższe doświadczenie wykonawca winien wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób – zał. nr 6.Zamawiający wymaga wskazania tej samej osoby na stanowisku stanowiska kierownika prac konserwatorskich zarówno na wykazanie spełniania warunku udziału w postępowaniu jak i w celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert, dotyczących doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia. kierownikiem robót elektrycznych tj. osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; kierownikiem budowy, tj. osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, która spełnia wymagania wynikające z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 poz. 710 ze zm.).Kierownik budowy winien posiadać co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczonego od dnia uzyskania uprawnień zawodowych i winien wykazać doświadczenie z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji dwóch zamówień tj. umów, z których każda zawierała w swoim zakresie remont konserwatorski elewacji tynkowanych, o powierzchni każdej elewacji co najmniej 400 m2 w obiektach wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków i co najmniej jednym zamówieniem tj. umową, które zawierało w swoim zakresie remont dachu krytego blachą o powierzchni dachu co najmniej 250 m2 w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków.Zamawiający wymaga wskazania tej samej osoby na stanowisku kierownika budowy zarówno na wykazanie spełniania warunku udziału w postępowaniu jak i w celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert, dotyczących doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia.Powyższe doświadczenie kierownika budowy wykonawca winien wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób – zał. nr 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, zamawiający żąda:a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez jego złożeniem.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniach pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. c) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ.b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków składa każdy z Wykonawców (wg załącznika nr 3 do SWZ). Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie (wg załącznika 9 do SWZ), z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany są dopuszczalne w następujących okolicznościach i zakresie:1) termin realizacji zamówienia2) zmiany zakresu rzeczowego i wartości zamówienia 3) zmiany sposobu wykonania poszczególnych robót oraz możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia i terminu realizacji przedmiotu umowy 4) zmiany wysokości wynagrodzenia.Szczegóły we wzorze umowy - zał. nr 4 do swz
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy Pzp