Serwis i przegląd wentylacji i klimatyzacji, naprawy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis i przegląd wentylacji i klimatyzacji, naprawy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054238
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis i przegląd wentylacji i klimatyzacji, naprawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 36-55-295, 36-55-352

1.5.8.) Numer faksu: (52) 36-55-752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i przegląd wentylacji i klimatyzacji, naprawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4fa89a5-a9a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037385/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Serwis i przegląd wentylacji i klimatyzacji, naprawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.biziel.umk.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami wszczególnościskładanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywaprzyużyciuplatformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r.wsprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdladokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędnewymaganiasprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp dosieciInternet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lubMAConastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorerminimalniewersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe AcrobatReader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa sięzapomocąprotokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupowąstanowidatę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego zzegaremGłównego Urzędu Miar.2. Maksymalny rozmiar jednego plikuprzesyłanego zapośrednictwemdedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania ofertywynosi 150 MBnatomiast przykomunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.3. Wykonawca,przystępując doniniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego:- akceptuje warunkikorzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowejpod linkiemwzakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,- zapoznał i stosuje się do InstrukcjiOgłoszenie nr 2021/BZP 00048936/01 z dnia 2021-05-072021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyskładania ofert.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratoremPani/Pana danych osobowychjest Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul.Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, tel:52/36 55 799, e-mail: kancelaria@biziel.pl, strona internetowa:www.biziel.umk.pl, inspektoremochronydanych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J.Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75jest Pani Joanna Maciejewska, e-mail: inspektor.od@biziel.pl,tel: 52 / 36 55 136, Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanymz postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego. odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu przepisy ustawyPrawo zamówień publicznych Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z przepisamiustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawyPrawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPrawo zamówieńpublicznych w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan:− napodstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,− napodstawieart. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych 1 ,− na podstawie art.18RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO 2 ,− prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO nie przysługuje Pani/Panu:− w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych,− prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO,− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZZ/12/D/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Klimatyzatory

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w sposób określony w Sekcji IX pkt. 3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość roboczogodziny - naprawy awaryjnej

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja - długość udzielanej gwarancji na wykonane naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarię - czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione w sposób określony w Sekcji IX pkt. 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Centrale wentylacyjne, agregaty, nawilżacze

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w sposób określony w Sekcji IX pkt. 3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość roboczogodziny - naprawy awaryjnej

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja - długość udzielanej gwarancji na wykonane naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarię - czas dojazdu Wykonawcy w przypadku zgłoszenia awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione w sposób określony w Sekcji IX pkt. 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (posiadaniem aktualnego zezwolenia/certyfikat, dla podmiotów prowadzących działalność i wykonujących czynności dla osób trzecich polegające na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu i naprawie urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych.c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum, dla: zadania 1 – co najmniej 3 usługi w zakresie przeglądów technicznych i/lub konserwacji i/lub bieżących napraw urządzeń do klimatyzacji i/lub urządzeń do wentylacji mechanicznej o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) dla każdej z wykazanych usług. Wyżej wymienione usługi winny być już wykonane na kwotę nie mniejszą niż wskazaną w warunku, zadania 2 – co najmniej 3 usługi w zakresie przeglądów technicznych i/lub konserwacji i/lub bieżących napraw urządzeń do klimatyzacji i/lub urządzeń do wentylacji mechanicznej wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) dla każdej z wykazanych usług. Wyżej wymienione usługi winny być już wykonane na kwotę nie mniejszą niż wskazaną .W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwa zadania, Zamawiający dopuszcza wykazanie się tymi samymi dokumentami dla każdej z części ( zadania ).oraz w zakresie zadania 1 będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą certyfikat do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia dla personelu o którym mowa w art. 15 ust 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (CRO).d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych:2.1. Odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.2.2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem w załączniku nr 5 do SWZ.2.3. W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów, o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2 ppkt. 2.1.2.4. Aktualny certyfikat dla Wykonawcy - Certyfikat dla przedsiębiorców zajmujących się urządzeniami chłodniczymi oraz klimatyzacjami (SZWO i F-gazy) wydany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. 2.5. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie - dotyczy zadania 1 i 2 - Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ.2.6. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnychza świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - dotyczy zadania 1 - Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełniania warunków – zgodnie z wzorem w załączniku nr 4 do SWZWykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu jeżeli zostały postawione, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów. 3. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub innego urzędowego rejestru. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 i nr 2A do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2.W przypadku, októrymmowa w pkt. 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu izawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Dokument pełnomocnictwa musibyćzałączony dooferty i zawierać wskazanie: - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jegoumocowania, -także wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.W przypadkuwspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wSekcji V. pkt.5.11.) 1 oraz dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji V pkt.. 5.6.) 1, 2,3 składakażdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. 5.Zamawiający możeżądaćprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, któramusi byćpodpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców.Umowawinna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 6. W formularzu oferty należywpisaćdane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy: 1) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ustawie prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 455 ustawy pzp, na zasadach określonych w tej ustawie.2. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.3. Zamawiający może odstąpić od umowy:1) w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu;2) jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) dokonano zmiany umowy z naruszeniem art. 454 i art. 455 pzp,b) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu na podstawie art. 108 pzp,c) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że Rzeczpospolita Polska uchybiła zobowiązaniom, które ciążą na niej na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE, dyrektywy 2014/25/UE i dyrektywy 2009/81/WE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem prawa Unii Europejskiej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, oświadczeniami idokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem Platformy Zakupowej SzpitalaUniwersyteckiego nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, na stronie internetowej prowadzonegopostępowania, znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zpostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, o których mowa w SWZ Rozdział III pkt. 2 ppkt. 2.1 - składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarczanie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnejprocedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument/dokumentypowinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.3. Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w SWZ Rozdział III pkt. 3 pkt.3.1. zastępuje się je odpowiednio w całości lub wczęści dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokumentmiał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lubgospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.czynności konserwacji, napraw bieżących, przeglądów technicznych i serwisu urządzeń klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej Wymagania o jakich stanowi art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa załącznik nr 3 do SWZ – pn. Projekt umowy.
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej - Głogowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI