Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 1584112700
1.5.8.) Numer faksu: 156872449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d71492f-b3e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001935/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.powiatnizanski.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https:miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Ofertę, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca format .pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:− specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,− format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,− oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,− integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:− Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0− Mozilla Firefox od wersji 15− Google Chrome od wersji 20− Microsoft EdgeMaksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ – załącznik nr 8 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań lub na stronie głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w Rozdziale XXIV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GM.272.15.2021.I
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe – Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności:− niezbędne wizje lokalne oraz pomiary inwentaryzacyjne niezbędne do celów projektowych,− opracowanie Projektu Budowlanego w zakresie niezbędnym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, z uwzględnieniem specyfiki inwestycji, w tym uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz niezbędnych odstępstw oraz rozwiązań zastępczych, oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,− opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem,− opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,− zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (robót budowlanych).Zakres prac do zaprojektowania:1) Cholewiana Góra:Lokalizacja:− od km 5+243 (skrzyżowanie z droga powiatową Nr 1086R Sójkowa – Pogorzałka – Dudziki),− długość odcinka: około 630,0 mbStan istniejący:− klasa drogi: „L”,− kategoria drogi: powiatowa,− jezdnia o nawierzchni bitumicznej, szerokość: 6,0 m,− pobocza: gruntowe o szerokości 1,0 m,− rowy przydrożne,Założenia projektowe:− klasa drogi: „L”,− kategoria drogi: powiatowa,− początek opracowania: km 5+243 (skrzyżowanie z DP Nr 1086R),− koniec opracowania: koniec zabudowań m. Cholewiana Góra,− zaprojektować chodnik dla pieszych,− zaprojektować zatoki postojowe o nawierzchni bitumicznej,− zaprojektować odwodnienie projektowanego odcinka drogi,− zaprojektować przebudowę przepustu,− w przypadku konieczności wykonać dokumentację na przebudowę istniejącej infrastruktury teletechnicznej,− w przypadku konieczności: uzyskać pozwolenie wodno-prawne i decyzję środowiskową.2) Nowy NartLokalizacja:− od km 8+663 (skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1088R Nowy Nart – Stary Nart,− długość odcinka: około 1400,00 mbStan istniejący:− klasa drogi: „L”,− kategoria drogi: powiatowa,− jednia o nawierzchni bitumicznej i szerokości 6,0 m,− pobocza: gruntowe o szerokości 1,0 m,− rowy przydrożne po obu stronach drogi.Założenia projektowe:− klasa drogi „L”,− kategoria drogi: powiatowa,− początek opracowania: km 8+663 (skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1088R),− koniec opracowania: koniec zabudowań miejscowości Nowy Nart,− zaprojektować chodnik dla pieszych,− zaprojektować odwodnienie projektowanego odcinka drogi,− zaprojektować zatoki postojowe z peronami,− zaprojektować zjazdy na posesje,− zaprojektować przebudowę przepustów,− w przypadku konieczności wykonać dokumentację na przebudowę istniejącej infrastruktury teletechnicznej,− w przypadku konieczności: uzyskać pozwolenie wodno-prawne i decyzję środowiskową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:CENA – waga kryterium 60%DOŚWIADCZENIE PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ – 40%Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:Cena (koszt):Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena/cena oferty badanej) x 100 x 60%Doświadczenie projektanta branży drogowej:Kryterium „Doświadczenie projektanta branży drogowej” oznacza posiadanie doświadczenia zawodowego przez osobę wskazaną w formularzu oferty do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy. Doświadczenie projektanta branży drogowej – w zakresie opracowania dokumentacji w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy drogi− 0 punktów – w przypadku braku doświadczenia,− 10 punktów – w przypadku opracowania 1 dokumentacji projektowej,− 20 punktów – w przypadku opracowania 2 dokumentacji projektowych,− 30 punktów – w przypadku opracowania 3 dokumentacji projektowych,− 40 punktów – w przypadku opracowania 4 lub więcej dokumentacji projektowych.Ocenie będzie podlegać doświadczenie jednego projektanta.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4