Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do Pracowni Biochemii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471219736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kniaziewicza 1/5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-347
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 251 61 66
1.5.8.) Numer faksu: 42 251 61 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@bieganski.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bieganski.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do Pracowni Biochemii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12205304-7cf2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/szpital_bieganskiego3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/szpital_bieganskiego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r.komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, pliki należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,-lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 13/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do Pracowni Biochemii do analizatora Cobas e411, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe zapotrzebowanie zostało wskazane w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186). W szczególności powinien posiadać deklaracje zgodności CE. Wykonawca zapewni udział w międzynarodowej kontroli jakości z opracowaniem statystycznym wyników poprzez dostarczanie odpowiednich materiałów kontrolnych, minimum raz w miesiącu, przez okres 10 m-cy (wybór parametrów po uzgodnieniu z Zamawiającym).Zamawiający wymaga odczynników gotowych do użycia, charakteryzujących się długim terminem ważności i stabilnością na pokładzie analizatora. Terminy ważności wyniosą odpowiednio: minimum 6 miesięcy od dnia dostawy dla odczynników oraz minimum 12 miesięcy od dnia dostawy dla kalibratorów i surowic kontrolnych.W przypadku gdy wielkość opakowania testów przekracza zapotrzebowanie Zamawiającego na dany test, a w konsekwencji powoduje niepełne wykorzystanie odczynnika i przekroczenie jego deklarowanej trwałości na pokładzie analizatora Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy.Zamawiający wymaga, aby oferowane kalibratory i surowice kontrolne posiadały ten sam numer serii przez okres trwania umowy. Zamawiający wymaga aby dla kalibratorów oprócz wartości nominalnej podać wywód metryczny i niepewności.Realizacja dostaw, wg zamówień cząstkowych składanych telefonicznie, faxem lub mailem przez przedstawiciela Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w ciągu max 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, z wyjątkiem zamówień „na cito” realizowanych w terminie max 24 godzin w dni robocze.Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami SWZ we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o wyjaśnienia do producenta, także wezwanie Wykonawcy do przedstawienia próbek oraz dokumentów i ulotek dla asortymentu zamieszczonego w ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4