Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania terenów zielonych wokół zalewu Czapielówka w Czarnej Białostockiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857131340
1.5.8.) Numer faksu: 857131349
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnabialostocka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania terenów zielonych wokół zalewu Czapielówka w Czarnej Białostockiej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a88f62d-6c7a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002338/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania terenów zielonych wokół zalewu ,,Czapielówka” w Czarnej Białostockiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI. Ochrona środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami, Działanie 6.3 Ochrona zasobów bio- i georóżnorodności oraz krajobrazu. Zakup w ramach projektu stanowi koszt niekwalifikowany 100% - środki własne zamawiającego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ;https://epuap.gov.pl/wps/portal; przetargi@czarnabialostocka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywasię za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcyprzekazują za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionegoprzez miniPortal (Formularz do komunikacji).3. Zamawiający może również komunikować się (niedotyczy składania ofert) z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.5. Zasady składaniaofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ichwysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal. Wykonawca zobowiązany jestzapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się oudzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemuminiPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. 6. Sporządzanie i przekazywanie informacji wtym dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniuPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.7. Osobąuprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest p. Beata Baciocha - w zakresie merytorycznymprzedmiotu zamówienia i Edyta Wiatkowska - w zakresie procedury zamówień.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czarna Białostocka, ul. Torowa 14A, 16-020 Czarna Białostocka, tel. 85 713 13 402. administrator danych wyznaczył Inspektora danych ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Torowa 14A, 16-020 Czarna Białostocka, drogą mailową na adres: iod@czarnabialostocka.pl, lub telefonicznie na numer 85 7131340,3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ref. Or.271.5.2021 „Zakup ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania terenów zielonych wokół zalewu Czapielówka w Czarnej Białostockiej” 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 52 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019r. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8. nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu10. skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o których mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.11. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CIĄGNIK ROLNICZY – 1 szt.WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE1. Rok produkcji 2018-2020 dopuszczalne jest oferowanie ciągnika po demonstracyjnego z przepracowanymi nie więcej niż 50 mth 2. Silnik czterocylindrowy, wysokoprężny o pojemności skokowej min. 2925 cm3 i mocy znamionowej silnika mim. 70 KM i max. 86 KM3. Napęd na 4 koła z możliwością przełączania4. Skrzynia biegów mechaniczna 5. Rewers mechaniczny6. Dopuszczalna masa własna ciągnika nie mniej niż 2 800 kg nie więcej niż 5 000 kg7. Wyjście hydrauliczne min. 2 pary z tyłu oraz 1 para z przodu ciągnika8. Układ napędu maszyn i urządzeń rolniczych (WOM minimum 540/1000 obr/min)9. TUR Ładowacz czołowy samopoziomujący o udźwigu min. 1300kg10. TUZ II tylny, Euro Haki11. Kompresor powietrza- sprężarka12. Błotniki przednie13. Obciążniki kół tylnych po około 100 kg na koło 14. Zaczep dolny regulowany15. Układ hamulcowy do przyczep16. Kabina kierowcy z wentylacją i ogrzewaniem, fotel kierowcy mechaniczny amortyzowany z pasem bezpieczeństwa, wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej i tylnej gaśnica, trójkąt odblaskowy17. Lampy robocze przednie i tylne montowane na dachu, 18. Sygnalizacja ostrzegawcza zespolona na dachu kabiny – pomarańczowa lampa19. Gwarancja na okres nie mniej niż 24 miesięcy od daty podpisania przez upoważnionych pracowników Stron bez zastrzeżeń protokołu odbioru pojazduII. KOSIARKA BIJAKOWA NA PANTOGRAFIE – 1 szt.WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE1. Szerokość robocza 1,20m- 1,40 m2. Średnica wału roboczego min.130 mm3. Obroty WOM 540 obr./min4. Liczba noży min. 12 szt.5. Maksymalna średnica ciętych gałęzi do 50 mm 6. Kategoria zaczepu TUZ II tylnyIII. PŁUG ODŚNIEŻNY SKŁADANY– 1 szt.WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE1. Szerokość robocza od 1,7m do 2m,2. Lemiesz gumowy z amortyzacją3. Układ: V 4. Niezależne sterowanie ramion, cztery pozycje robocze 5. Kategoria zaczepu: TUR 6. Światła obrysowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
16700000-2 - Ciągniki
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe