Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem papieru kserograficznego dla Wydziałów KWP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem papieru kserograficznego dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego umowa ramowa- postępowanie nr 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-09
  • Numer ogłoszenia560285-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560285-N-2020 z dnia 2020-07-09 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem papieru kserograficznego dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego umowa ramowa- postępowanie nr 2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy  19 , 40-038  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, , e-mail zamowienia@ka.policja.gov.pl, , faks 322 002 060.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://slaska-policja.eb2b.com.p

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://slaska-policja.eb2b.com.p

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem papieru kserograficznego dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego umowa ramowa- postępowanie nr 2
Numer referencyjny: ZP-2380-204-28/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę wraz z wniesieniempapieru kserograficznego dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. parametry oraz szacowane ilości) znajduje się wzałączniku nr 3 do SIWZ- formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia – zwany dalej„formularz cenowy” 2. Zamawiający zawrze umowę ramową z pięcioma (5) Wykonawcami, którychoferty spełniają wszystkie wymagania SIWZ oraz ustawy Pzp oraz otrzymają najwyższą liczbę punktówna podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XI niniejszej SIWZ. W przypadku, gdyzostanie złożonych mniej ofert Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami,którzy spełniają wszystkie wymagania SIWZ oraz ustawy Pzp. 3. Po podpisaniu umowy ramowejZamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert szczegółowych w postępowaniuwykonawczym wszystkich wykonawców, z którymi zostały zawarte umowy ramowe. Zamawiającyudzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, który uzyskał największą ilośćpunktów na podstawie kryterium oceny ofert – cena 100%. 4. Na etapie realizacji zamówieńwykonawczych w oparciu o umowę ramową zaoferowane ceny jednostkowe papieru nie mogą byćwyższe niż w ofercie złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowyramowej. 5. Zamawiający określił szacunkową ilość zamawianego papieru w celu wyceny oferty, któranastępnie posłuży do opracowania ich rankingu. Wskazane szacunkowe ilości w załączniku nr 3 do SIWZsłużą zobrazowaniu Wykonawcom wielkości i zakresu umowy ramowej i nie są wiążące (ilości mogą uleczmianie). 6. W zaproszeniu do składania ofert wykonawczych Zamawiający określi warunki udziału wpostępowaniu oraz wskaże każdorazowo miejsce dostawy. Zamawiający zastrzega, że miejsce dostawymoże ulec zmianie. O zmianie lokalizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą mailową zwyprzedzeniem. 7. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty umową ramową był fabrycznienowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniałwymagania określone w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, abyWykonawca cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia zrealizował w terminiewskazanym w umowie wykonawczej w okresie od 1 dni do 15 dni roboczych. Termin realizacji będzie wpostępowaniu wykonawczym tożsamy z termin realizacji wskazanym przez Wykonawcę w formularzuofertowym. 9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iżZamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt otakim samym przeznaczeniu jak wskazany w formularzu cenowym, co najmniej o takim samym zakresieużytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa naWykonawcy. 10. Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie według bieżących potrzebZamawiającego. 11. Wykonawca oświadcza, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienieasortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia. Zamawiający informuje, żedostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego- część z nich posiada rampę. 12. Zamawiającydopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcówZamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz, o ile są już znane,podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Rozliczanienastępować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebamiZamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartośćumowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówieniapodaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyborunajkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynieilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 14. Zamawiający możeunieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzałprzeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 15. Szczegółoweinformacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w:Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy ramowejobejmuje;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie biur- Lubliniec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania07-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie biur. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI