IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), zdarzenie nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji materiałów, zamawiający dopuszcza zmianę wersji materiałów pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; w przypadku zakończenia wytwarzania materiału objętego umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terenie RP, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu, materiału zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. Zamawiający nie przewiduje zmian umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-21, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W związku z treścią z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), dalej: „RODO” Zamawiający informuje, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) pozyskanych w toku postępowania jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II, 00-175 Warszawa. Z Administratorem można kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora, wskazanych w pkt 1.1. Pani/Pana dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zm. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), Organy kontrolne, Osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1429 z późn. zm.). Podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia niniejszego postępowania. Ponadto, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania. Okres przechowywania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych może zostać przedłużony na okres 5 lat, na potrzeby archiwizacji.Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wyroby biurowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długopis z wkładem napełnianym pod ciśnieniem, umożliwiający pisanie na mokrym papierze, w temperaturze ujemnej oraz gdy końcówka jest skierowana do góry, kolor tuszu niebieski. Długopis na sprężynie leżący o zastosowaniu recepcyjnym, podstawa samoprzylepna, sprężyna rozciągliwa do ok. 1 m, wymienny wkład w kolorze niebieskim. Długopis automatyczny z klipem, kolor tuszu czarny, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 2000 m. Długopis automatyczny z klipem, kolor tuszu niebieski, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 2000 m. Długopis żelowy, automatyczny z klipem, kolor tuszu czarny, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 1000 m. Długopis żelowy, automatyczny z klipem, kolor tuszu niebieski, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 1000 m. Długopis żelowy, automatyczny z klipem, kolor tuszu czerwony, gumowy korpus lub uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,2÷0,4 mm, długość linii pisania min. 1000 m. Druk akcydensowy KP, dowód wpłaty, zawierający rubryki: "Wystawił", "Sprawdził" oraz "Zatwierdził", wykonany na wysokiej jakości papierze samokopiującym, bloczek zawierający po 100 kartek. Druk akcydensowy KW, dowód wypłaty, zawierający rubryki: "Wystawił", "Sprawdził" oraz "Zatwierdził", wykonany na wysokiej jakości papierze samokopiującym, bloczek zawierający po 100 kartek. Dziurkacz biurowy dziurkujący jednorazowo do 25 kartek 80 g/m2, podstawa wykonana z metalu, uchwyt z metalu lub uchwyt z plastiku wzmocnionego metalową obręczą, posiadający ergonomiczny uchwyt zmniejszający siłę nacisku przy dziurkowaniu, wyposażony w solidny ogranicznik formatów A4/A5/A6/US/888, antypoślizgową podstawę nie rysującą mebli oraz pojemnik na odpadki. Etykiety samoprzylepne w kolorze białym, rozmiar 210x297 mm (opakowanie kartonowe - 100 arkuszy po 1 etykiecie) . Etykiety samoprzylepne w kolorze białym, rozmiar 210x148 mm (opakowanie kartonowe - 100 arkuszy po 2 etykiety) . Gumka do usuwania śladów ołówka, wykonana z wysokiej jakości kauczuku, przeznaczona do ścierania grafitu zarówno z papieru jak i matowej folii kreślarskiej, ścierająca precyzyjnie i czysto, nie niszcząca ścieranej powierzchni, pozostawiająca małe ilości zanieczyszczeń, wyposażona w ruchomą kartonową osłonę, rozmiar 65x23x13 mm (+/-2 mm). Karteczki samoprzylepne w kolorze żółtym, rozmiar 38x51 mm (+/-2 mm) (bloczek-100 kartek) . Karteczki samoprzylepne w kolorze żółtym, rozmiar 76x76 mm (+/-2 mm) (bloczek-100 kartek) . Karteczki samoprzylepne w kolorze żółtym, rozmiar 76x126 mm (+/-2 mm) (bloczek-100 kartek) . Klej w sztyfcie opakowanie min. 22 g, służący do klejenia papieru, fotografii i tektury, nietoksyczny, nie zawierający rozpuszczalników, nie marszczący papieru, łatwo zmywalny wodą, bezwonny, przydatny do użycia przez okres min. 2 lat. Klipy do papieru 19 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.). Klipy do papieru 25 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.)Klipy do papieru 32 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.). Klipy do papieru 41 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.). Klipy do papieru 51 mm, metalowe, kolor czarny (opakowanie - 12 szt.)Koperty C4 HK, samoklejące z paskiem, kolor biały (opakowanie - 50 szt.). Koperty C5 HK, samoklejące z paskiem, kolor biały (opakowanie - 50 szt.). Koperty C6 SK, samoklejące, kolor biały (opakowanie - 50 szt.)Koperty DL HK bez okienka, samoklejące z paskiem, kolor biały (opakowanie - 50 szt.). Koperty DL HK z okienkiem w prawym dolnym rogu, samoklejące z paskiem, kolor biały (opakowanie - 50 szt.). Koperta na płyty CD, DVD bez okienka (opakowanie 100 szt.). Korektor w pisaku, szybkoschnący, metalowa końcówka, zawartość min. 12 ml. Korektor w taśmie o szerokości taśmy 4,5 mm (+/-0,5 mm) i długości min. 8 m. Kostka biurowa klejona wzdłuż jednego boku, biała, o wymiarze 85x85 mm (+/-5 mm) (bloczek - min. 400 kartek) . Koszulki na dokumenty A4, multiperforowane, wykonane z krystalicznej folii PP o grubości min. 55 mic., otwierane od góry (opakowanie 100 szt.). Koszulka ofertówka A4 wykonana z krystalicznej folii PCV o grubości min. 150 mic., zgrzana w literę L (opakowanie - 25 szt.). Linijka aluminiowa z uchwytem, długość 30 cmMarker wodoodporny, niezmywalny, kolor czarny, ścięta twarda końcówka zachowująca długo kształt . Marker do opisywania płyt CD/DVD napełniony atramentem, który pozwala na pozostawanie bez zatyczki przez kilka dni bez ryzyka wyschnięcia tuszu, tusz niezmywalny, nieścieralny i wodoodporny po wyschnięciu, grubość linii pisania 0,5-1,0 mm, kolor czarny. Marker suchościeralny z tłoczkiem, kolor tuszu czarny, tusz szybkoschnący odporny na działanie światła, łatwy do usuwania, długość linii pisania min. 1000 m.. Nici lniane, bielone, nabłyszczane, o grubości: Tex 150x3, szpula o wadze 0,25 kg (+/-0,01 kg), przekrój fi 0,05 (+/- 0,02 mm)Nożyczki biurowe, ostrze ze stali nierdzewnej wysokiej jakości, ergonomiczny miękki (gumowy) i odporny na pęknięcia uchwyt wyprofilowany dla osób prawo i leworęcznych, długość 19,5÷21,5 cm. Okładka na dyplom A4, kolor zielony, bez nadruku, oprawa twarda powlekana, z narożnikiem i ozdobnym sznurkiem. Ołówek polimerowy z gumką, twardość HB, wykonany z elastycznego tworzywa sztucznego połączonego z grafitem, po złamaniu nie pozostawiający drzazg, długość min. 170 mm. Płyta CD-R wysokiej jakości, pojemność 700MB, prędkość zapisu x52, warstwa nagrywalna odporna na promieniowanie ultrafioletowe (UV) i zapewniająca trwałość przechowywania danych min. 10 lat, powłoka ochronna chroniąca przed odciskami palców, kurzem, zarysowaniami, wyładowaniami elektrostatycznymi i wodą, pakowana w cake box (opakowanie - 25 szt.) + koperta bez okienka do każdej płyty. Płyta DVD+R wysokiej jakości, pojemność 4,7 GB, prędkość zapisu x16, warstwa nagrywalna odporna na promieniowanie ultrafioletowe (UV) i zapewniająca trwałość przechowywania danych min. 10 lat, powłoka ochronna chroniąca przed odciskami palców, kurzem, zarysowaniami, wyładowaniami elektrostatycznymi i wodą, charakteryzująca się bardzo niskim współczynnikiem występowania błędów, pakowana w cake box (opakowanie - 25 szt.) + koperta bez okienka do każdej płyty. Pudło archiwizacyjne dostosowane do przechowywania dokumentów w formacie A4 spiętych w teczki archiwizacyjne, wykonane z twardej tektury falistej w kolorze białym, bez nadruku, po złożeniu stabilne i trwałe, posiadające otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pudełka z półki, dłuższa zakładka na grzbiecie ułatwiająca samodzielne otwieranie, wymiary zewnętrzne (po złożeniu): szerokość 85 mm (+/-3 mm), wysokość 353 mm (+/-3 mm), głębokość 250 mm (+/-3 mm). Pudło archiwizacyjne na płyty CD wykonane z mocnego i sztywnego kartonu pokrytego laminowanym papierem w kolorze białym, bez nadruku, metalowe okucia na rogach chroniące przed uszkodzeniem, pojemność min. 150 płyt CD w kopertach, wymiary zewnętrzne (po złożeniu): szerokość 145 mm (+/- 5 mm), wysokość 135 mm (+/-5 mm), głębokość 355 mm (+/-5 mm). Przekładki kartonowe A4 posiadające wzmocnione folią kolorowe indeksy bez alfabetycznego oraz numerycznego nadruku, multiperforowane - pasujące do każdego segregatora, minimum 10 kart (indeksów) w opakowaniu. Rozszywacz do zszywek. Skoroszyt papierowy pełny A4, w kolorze białym bez nadruku, metalowa zawieszka ze sprężystymi zaczepami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, gramatura min. 280 g/m2. Skoroszyt plastikowy zawieszany A4, wykonany z PVC, przednia okładka przezroczysta, tylna okładka w kolorze, twarda boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do dowolnego segregatora. Spinacz biurowy okrągły 28 mm, galwanizowany (opakowanie - 100 szt.). Spinacz biurowy okrągły 50 mm, galwanizowany (opakowanie - 100 szt.). Taśma klejąca przeźroczysta, szerokość 24 mm (+/-2 mm), długość min. 30 yd. Taśma pakowa przezroczysta odporna na proces starzenia się, na wilgoć oraz ścieranie, grubość min. 45µm, szerokość 50 mm (+/-2 mm), długość min. 60 m Teczka do podpisu A4, 10 przegródek, okładka z twardego kartonu powleczonego polipropylenem lub płótnem, z rozciągliwym grzbietem, przekładki posiadające otwory do podglądu zawartości, kolor granatowy lub czarny Teczka kartonowa wiązana z tektury bezkwasowej, w kolorze białym bez nadruku, na dokumenty w formacie A4, gramatura min. 300 g/m2. Teczka kartonowa z gumką, w kolorze białym bez nadruku, na dokumenty w formacie A4, gramatura min. 300 g/m2. Teczka z klipem A4, okładki z wysokiej jakości folii wewnątrz usztywnione tekturą, sprężysty mechanizm zaciskowy służący do utrzymania kartek papieru nieruchomo, kolor granatowy lub czarny. Temperówka do ostrzenia standardowych oraz polimerowych ołówków, wykonana z plastiku, wyposażona w pojemnik na ostrużyny, posiadająca stalowe ostrze mocowane wkrętem. Tusz do pieczątek automatycznych, kolor zielony, poj. min. 30 ml. Zakładki indeksujace papierowe samoprzylepne, 200 karteczek w 4 neonowych kolorach (po 50 szt.), rozmiar karteczek 20x50 mm (+/-2 mm). Zakreślacz fluorescencyjny do pisania na wszystkich rodzajach papieru, ścięta końcówka, dwie grubości linii pisania: 2 mm i 5 mm, kolory: zielony i pomarańczowy. Zszywacz biurowy zszywający do 30 kartek na zszywki 24/6 oraz 26/6, głębokość zszywania 45 ÷ 50 mm, o konstrukcji metalowej z elementami wykończeniowymi z trwałych tworzyw sztucznych, wyposażony we wskaźnik ilości pozostałych w magazynku zszywek oraz system płaskiego zaginania zszywek pozwalający na zmniejszenie objętości zszywanych dokumentów. Zszywacz biurowy na zszywki 10, zszywający do 10 kartek, głębokość zszywania 45÷50 mm, o konstrukcji metalowej z elementami wykończeniowymi z trwałych tworzyw sztucznych. Zszywki 10, wykonane z miękkiego drutu, pokryte powłoką galwaniczną zapobiegającą korozji, końcówki zszywek zaostrzone (opakowanie - 1000 szt.). Zszywki standardowe 24/6, wykonane z miękkiego drutu, pokryte powłoką galwaniczną zapobiegającą korozji, końcówki zszywek zaostrzone (opakowanie - 1000 szt.) Kalkulator biurowy posiadający dwunastopozycyjny, ustawiony pod kątem (na stałe) wyświetlacz, podwójne zasilanie (bateryjne i słoneczne), funkcja automatycznego wyłączenia przy braku operacji na klawiszach, funkcje: podwójnego zera, cofania ostatniej cyfry, zaokrąglania wyników, obliczania marży, określania miejsc po przecinku, zmiany znaku +/-, o wymiarach min. 152x152x27 mm, 24 miesiące gwarancji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30192000-1, 30199230-1, 39292400-9, 30141200-1, 22850000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Papier kserograficzny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papier satynowany biały, A5, gramatura 120 g/m2 (+/-2 g/m2), niskie zapylenie, białość CIE 168 (+/-5) (opakowanie - 250 szt.). Papier kserograficzny A4, gramatura 80 g/m2 (+/-2 g/m2), niskie zapylenie, białość: CIE 163 (+/-5) (ryza - 500 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: