IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas przystąpienia do naprawy |
20,00 |
Czas naprawy |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonanowyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w zakresie określonym w § 8 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik doSIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-17, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z treścią rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, UCK WUM informuje że: 1. ADMINISTRATORDANYCH OSOBOWYCH Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne WarszawskiegoUniwersytetu Medycznego (UCK WUM), adres siedziby: ul. Banacha 1a, 02 – 097 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Żwirki iWigury 63A, 02-091 Warszawa, tel. 22 317 9133, fax 22 317 9027, NIP 5220002529, REGON 000288975, KRS 0000073036, zwanydalej UCK WUM. Inspektorem ochrony danych w UCK WUM jest Pani Joanna Gajowska- e-mail: iod@uckwum.pl. 2. RODZAJDANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA W ramach negocjacji umów, procedury ichzawarcia oraz realizacji, UCK WUM jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych działającychw imieniu własnym jako kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów ich pracownicy, współpracownicy lub inne osobyzaangażowane ze strony kontrahentów w negocjowanie i realizację umów. W ramach powyższego Administrator przetwarzaidentyfikacyjne i kontaktowe dane osobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu dokorespondencji oraz innych danych wymaganych do wskazania w treści umowy lub w trakcie jej realizacji. Jeżeli w ramachnegocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej umowy, kontrahent przekazał Administratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli,pracowników lub współpracowników, wskazuje się że niniejsza klauzula informacyjna ma zastosowanie także do tych osób i powinnazostać tym osobom udostępniona. W ramach niniejszego postępowania Administrator przetwarza dane, które mogą dotyczyć osóbfizycznych działających w imieniu własnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udział w niniejszym postępowaniuzwiązany jest w szczególności z występowaniem jako: 1) podmioty, które złożyły zapytania i wnioski w trakcie trwania niniejszegopostępowania; 2) podmioty, które będą składały pisma dotyczące niniejszego postępowania; 3) Wykonawcy, którzy złożyli oferty wniniejszym postępowaniu; 4) osoby trzecie, których dane wskazano w treści ofert; 5) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa.3. ŹRÓDŁO POZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe mogą być pozyskiwane: 1) zarówno bezpośrednio odosób fizycznych, których one dotyczą; 2) od innych podmiotów np. w imieniu których osoby te działają; 3) od innych podmiotów, np.które wskazują dane osobowe w treści przekazywanych dokumentów, ofert i umów. Podanie danych osobowych kontrahenta,pracowników, przedstawicieli lub współpracowników kontrahenta jest dobrowolne, niemniej jest konieczne celem zawarcia umowy iewentualnego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania określonych danych jestniemożność przeprowadzenia negocjacji, zawarcia i realizacji umowy, w tym min. brak możliwości udziału w przetargu publicznym.4. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe przetwarzane będą przezAdministratora w celu związanym z negocjacją umów, procedurą zawarcia oraz realizacji umów, jak również w celu ewentualnegodochodzenia roszczeń, archiwizacji oraz spełniania obowiązków prawnych związanych min. z obowiązkami podatkowymi orazudostępnianiem informacji publicznej. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzaniejest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, którejdane dotyczą, przed zawarciem umowy; 2) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązkuprawnego ciążącego na administratorze, w związku min. z: a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; b)ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości; c) ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa; d) ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; e) ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; f) ustawą z dnia14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 3) art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne docelów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, związanych z koniecznością obronypraw i dochodzenia roszczeń oraz celem ewentualnego udostępnienia pomieszczeń, zachowania warunków bezpieczeństwa orazochrony osób i mienia w UCK WUM i identyfikacji osób przebywających na terenie UCK WUM, jak również w celachewentualnego wyjaśnienia przez UCK WUM zdarzeń niepożądanych, w tym okoliczności zaistniałych szkód. W odniesieniu dodanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym dane nie będą podlegały profilowaniu, tj.decyzjom i działaniom, które podejmowane są bez udziału woli człowieka, a jedynie za sprawą systemów i programówkomputerowych. Dane nie będą wykorzystywane do żadnych celów komercyjnych oraz marketingowych. 5. ODBIORCY DANYCHOSOBOWYCH Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim, chyba że będzie to wynikało z konieczności realizacjiumowy lub będzie to wymagane przepisami prawa. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacjimiędzynarodowej w rozumieniu RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym, które w imieniuAdministratora upoważnione są do przetwarzania danych osobowych, w szczególności są to podmioty realizujące na rzeczAdministratora świadczenia i usługi oraz biorące udział w wypełnianiu obowiązków prawnych nałożonych na Administratora lubwspółpracujące z nim celem realizacji jego działalności. Podmiotami tymi mogą być zewnętrzni usługodawcy, w szczególności wzakresie usług informatycznych, doradczych, prawnych, transportowych, księgowych, organizacji poczty elektronicznej, ochronymienia, szkoleniowych, kurierskich i pocztowych, przy czym tego rodzaju podmioty przetwarzają dane osobowe, na podstawie umówzawartych z Administratorem, wyłącznie zgodnie z jego poleceniami i na warunkach zapewniających bezpieczeństwo przetwarzaniadanych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja napodstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, z zastrzeżeniem zachowania ochrony prawa osób,których dane zostają udostępnione. UCK WUM może również przekazać dane osobowe innym podmiotom (odbiorcom), które napodstawie umowy lub przepisu prawa będą miały uprawnienia do ich dostępu, które to podmioty jednocześnie mogą być odrębnymiadministratorami danych osobowych, w tym organy ścigania, sądy, Ministerstwo Zdrowia, Warszawski Uniwersytet Medyczny,Najwyższa Izba Kontroli. W przypadku umów zawieranych w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych, dane mogą zostaćudostępnione również osobom lub podmiotom, które będą miały prawo dostępu do dokumentacji postępowania prowadzonego napodstawie w/w ustawy. 6. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ Osoba której dane dotyczą posiada: 1) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ; 3) napodstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, chyba że zachodzą przesłanki wyłączające, w tym w przypadkuprocedury zawierania umowy w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych, prawo to nie przysługuje z uwagi na treść art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO; 4) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychz zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz ograniczeniami wynikającymi z ustawy Prawo zamówieńpublicznych ; 5) na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych osobowych; 6) na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, chyba że zachodzą przesłanki wyłączające, w tym gdy dane przetwarza się napodstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; 7) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osobauzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Daneosobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres trwania umowy oraz okres archiwizacji umowy i dokumentówksięgowych, który wynika z odpowiednich przepisów. Dane mogą być też przetwarzane przez czas związany z ewentualnymwyjaśnieniem zdarzeń niepożądanych, szkód i roszczeń. Dane będą mogły być przetwarzane przez dłuższy okres czasu jeżeli takapodstawa wynikać będzie bezpośrednio z przepisów obowiązującego prawa. W przypadku umów zawieranych w ramach Prawazamówień publicznych, dane będą przetwarzane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jeżeli czas trwania umowylub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych, krajowych, regionalnych oraz w zawieranych umowach o dofinansowanie. Jednocześnie wskazuje się, że umowy zawierane w trybie zamówień publicznych, wraz zzałącznikami podlegają archiwizacji zakładowej bez brakowania, a następnie po okresie archiwizacji zakładowej, są przekazywane doArchiwum Państwowego. 8. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY 1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznegojest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Doobowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności własny obowiązek informacyjny Wykonawcy,przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawcabezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i wzakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2) Ponadto Wykonawcawypełnia własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o którychmowa w art. 14 ust. 5 RODO. Mając na uwadze powyższe, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, którejdane zostały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz celem zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienionewłasne obowiązki informacyjne, a osoby których dane dotyczą posiadają wiedzę, że ich dane zostały ujawnione Zamawiającemu,Wykonawca składa wobec Zamawiającego oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, w którego treści Wykonawcapotwierdzi wypełnienie przez Wykonawcę jego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO orazpotwierdzi przekazanie osobom których dane dotyczą, treści klauzuli informacyjnej Zamawiającego.