Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy logopedycznych oraz dydaktycznych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYGODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Przygodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625927722
1.5.8.) Numer faksu: 625927000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy logopedycznych oraz dydaktycznych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-582a7897-7dab-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002817/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie pracowni przyrodniczych oraz wyposażenie gabinetów logopedycznych w szkołach Gminy Przygodzice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa 8 „Edukacja”, Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 „Kształcenie ogólne – projekty konkursowe” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla projektu pt. „Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (pozaskładaniem ofert – rozdz. 19 SWZ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal na skrytkę:/3017052/skrytkaESP (lub /3017052/skrytka) oraz udostępnionego przez miniPortal,dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Zamawiający i Wykonawca mogąkomunikować się za pomocą poczty elektronicznej, email: zampubliczne@przygodzice.pl . Oferta musizostać przekazana Zamawiającemu w sposób określony w rozdziale 19 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego dotyczący danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych Zamawiającemu). Informacja RODO- rozdział 28 SWZ Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Rg.271.6.2021.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy logopedycznych oraz dydaktycznych dla szkół Gminy Przygodzice, w tym:a) Pomoce logopedyczne:- Walizka logopedyczna – 7 szt.,- Dmuchajki do ćwiczeń logopedycznych – 70 szt.,- Logopedyczne zabawy – 7 szt.,- Hamak terapeutyczny – 7 szt.,- Podświetlany stolik do terapii – 7 szt.,b) Pomoce dydaktyczne:- Plansza roślin trujących - 7 szt.,- Plansza grzybów trujących - 7 szt.,- Plansza wskaźników biologicznych środowiska, skala porostowa z opisem - 7 szt.,- Plansza obrazująca zmysły człowieka - 7 szt.,- Plansza budowa kwiatu, rodzaje kwiatostanów, rodzaje liści i korzeni - 7 szt.,- Plansza rodzajów dziobów, pazurów, i klucze tropów - 7 szt.,- Plansza profili glebowych - 7 szt.,- Plansza etapów rozwoju człowieka - 7 szt.,- Plansza rodzajów chmur - 7 szt.,- Plansza obiegu wody w przyrodzie - 7 szt.,- Przewodnik – las - 7 szt.,- Przewodnik do rozpoznawania drzew - 7 szt.,- Przewodnik rośliny i zwierzęta - 7 szt.,- Atlas pogoda i klimat - 28 szt.,- Atlas ptaków w Polsce - 28 szt.,- Atlas owadów - 28 szt.,- Atlas grzybów - 28 szt.,- Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał - 28 szt.,- Atlas zwierząt chronionych w Polsce - 28 szt.,- Atlas roślin chronionych w Polsce - 28 szt.,- Atlas geograficzny - 28 szt.,- Atlas przyrodniczy - 28 szt.,- Mały atlas anatomiczny - 7 szt.,- Przewodnik do rozpoznawania gwiazd - 7 szt.,- Przewodnik do rozpoznawania drzew II - 7 szt.,- Przewodnik do rozpoznawania ptaków - 7 szt.,- Przewodnik do rozpoznawania zwierząt - 7 szt.,- Przewodnik do rozpoznawania motyli - 7 szt.,- Przewodnik do rozpoznawania owadów - 7 szt.,- Przewodnik do rozpoznawania grzybów - 7 szt.,- Plastelina - opakowanie - 28 szt.,- Folia, teczka typu ofertówka wykonana z tworzywa typu PCV, format A4 - 50 arkuszy - 7 szt.,- Gumka recepturka - opakowanie - 7 szt.,- Taśma klejąca wąska i szeroka i dwustronna - rolka - 7 szt.,- Taśma dwustronna - 7 szt.,- Pinezki z kolorowym łebkiem (opakowanie – 50 szt.) - 7 szt.,- Kalka - 7 szt.,- Spinacze biurowe, spinacze klipsy (opakowanie - 100 szt.) - 7 szt.,- Magnesy do tablicy (opakowanie - 60 szt) - 7 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22110000-4 - Drukowane książki
22114200-4 - Atlasy
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówieniapublicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone przedmioty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10