Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzygodzice
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyGMINA PRZYGODZICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00015885
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYGODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 2

1.5.2.) Miejscowość: Przygodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 592 77 22

1.5.8.) Numer faksu: 62 592 70 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd46023-81a8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002817/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni przyrodniczych oraz wyposażenie gabinetów logopedycznych w szkołach Gminy Przygodzice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Oś Priorytetowa 8 „Edukacja”, Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 „Kształcenie ogólne – projekty konkursowe” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla projektu pt. „Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcamiw szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji(poza składaniem ofert – rozdz. 19 SWZ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP dostępnego podadresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal na skrytkę:/3017052/skrytkaESP (lub /3017052/skrytka) orazudostępnionego przez miniPortal,dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, email:zampubliczne@przygodzice.pl . Oferta musi zostać przekazana Zamawiającemu w sposób określony wrozdziale 19 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego dotyczący danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych Zamawiającemu). Informacja RODO- rozdział 28 SWZ Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rg.271.7.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół Gminy Przygodzice, w tym:- Lupa – 77 szt.,- Pudełko do obserwacji okazów (z 3 lupami) – 70 szt.,- Lornetka - 28 szt.,- Teleskop – 28 szt., - Mikroskop z podłączeniem do komputera – 34 szt.,- Mikroskop z kamerą USB – 34 szt.,- Zestaw preparatów mikroskopowych – bezkręgowce (5 szt.) – 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – skrzydła owadów (5 szt.) – 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – rośliny jadalne (5 szt.) – 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki ssaków (5 szt.) - 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – grzyby (5 szt.) - 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – co żyje w kropli wody (10 szt.) – 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki człowieka zdrowe (część I) (10 szt.) – 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki człowieka chore (część II) (10 szt.) – 28 zestawów, - Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki człowieka zmienione chorobowo (10 szt.) – 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – preparaty zoologiczne (30 szt.) – 28 zestawów,- Zestaw preparatów mikroskopowych – przyroda (10 szt.) - 28 zestawów,- Zestaw preparatów biologicznych (50 szt.) – 28 zestawów,- Taśma miernicza o długości 20-30 m – 28 szt.,- Stoper - 28 szt.,- Termometr z sondą – 28 szt.,- Termometr laboratoryjny – 7 szt.,- Termometr zaokienny rtęciowy – 7 szt.,- Waga elektroniczna od 600 gramów do 5 kg – 7 szt.,- Waga szalkowa z tworzywa + odważniki - 7 szt.,- Waga szalkowa metalowa + odważniki – 7 szt.,- Kompas - 28 szt.,- Deszczomierz - 7 szt.,- Barometr (przenośna stacja pogodowa) – 7 szt., - Wiatromierz – 7 szt., - Higrometr- 7 szt.,- Areometry – 4 sztuki – 7 zestawów,- Siłomierze - 6 sztuk – 7 zestawów,- Miernik uniwersalny wielkości elektrycznych – 7 szt.,- Elektroskop – 7 szt.,- Zestaw pałeczek do elektryzowania - 4 sztuki – 28 zestawów,- Żarówki miniaturowe 6 V - 28 szt.,- Żarówki miniaturowe 3,5 V - 28 szt.,- Oprawka do żarówek miniaturowych - 28 szt.,- Dioda LED - 11 szt.,- Przewodnik, izolator – 7 szt.,- Opornik – 28 szt., - Przewody z zakończeniami typu „krokodylek” – 10 sztuk – 7 kompletów,- Silniczek elektryczny - 7 szt.,- Sygnalizator piezoelektryczny – 7 szt.,- Baterie płaskie – 7 szt.,- Zestaw magnesów -28 elementów – 7 zestawów,- Pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi – 7 szt.,- Magnes neodymowy – 7 szt.,- Igła magnetyczna – 7 szt.,- Zestaw soczewek - 6 sztuk – 7 zestawów,- Lusterko płaskie podwójne rozkładane – 28 szt.,- Lusterko wklęsło – wypukłe – 28 szt.,- Pryzmat (akrylowy lub szklany) – 28 szt.,- Zestaw optyczny – mieszanie barw (krążek Newtona) – 7 szt.,- Zestaw kostek o równych objętościach i różnych masach – 7 zestawów,- Piłeczki różnych rozmiarów i różnym stopniu sprężystości: - piłka do tenisa – 10 szt.,- Piłeczki różnych rozmiarów i różnym stopniu sprężystości: - piłka piankowa do tenisa – 7 szt.,- Piłeczki różnych rozmiarów i różnym stopniu sprężystości: - piłeczki do golfa (12 szt.) – 7 zestawów- Piłeczki różnych rozmiarów i różnym stopniu sprężystości: - piłeczki do tenisa stołowego (6 szt.) – 7 zestawów, - Zestaw sprężyn metalowych - 5 szt. – 7 zestawów,- Pojemnik próżniowy z pompką – 7 szt.,- Latarka z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym – 7 szt.,- Zestaw skał i minerałów - 56 szt. – 7 zestawów, - Stetoskop – 7 szt.,- Ciśnieniomierz – 7 szt.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Części III SWZ pt. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

38518000-9 - Mikroskopy optyczne szerokokątne, stereo lub rozcinające

38519000-6 - Różne kompozycje do mikroskopów

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone przedmioty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga doświadczenie w wykonaniu dostaw w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których przedmiotem była dostawa pomocy dydaktycznych o wartości minimum 50 tys. zł. (np. mikroskopy, przyrządy do obserwacji, urządzenia pomiarowe), wykonywane w ramach jednej lub więcej dostaw. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnegoc) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,g) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie - składane w treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert:1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Dodatek nr 1 do niniejszej specyfikacji.2. Wypełniony kosztorys ofertowy.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Dodatek nr 2 do SWZ).4. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo. 5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu,- oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 118 ustawy Pzp – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:- ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,- zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;- jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pełnomocnik przed zawarciem umowy przedstawi kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;- przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:a) zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powstałych z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy;b) zmiana warunków umowy w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia,c) zmiana terminu oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17

2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI