Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych na potrzeby pomieszczeń archiwum Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Wiśniowej 13a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skop@poznan.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych na potrzeby pomieszczeń archiwum Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Wiśniowej 13a
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c9c2629-7fde-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005737/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż regałów do archiwum w Poznaniu i Delegaturach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 11/10-2019/OG-FAMI pod nazwą "Kierunek: Wielkopolska. Sprawny Urząd bliżej migranta – etap II” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730), z zastrzeżeniem wymogów określonych poniżej.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl.3. Zamawiający informuje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:1) wymagania techniczne urządzeń informatycznych w celu korzystania z platformy https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl:a) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;b) dowolna przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome lub MS Edge z włączoną obsługą JavaScript;c) zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202;2) ofertę, oświadczenia, dokumenty, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo Wykonawca sporządza w postaci elektronicznej, w formatach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz.346, 568, 695, 1517 i 2320), z poniższym zastrzeżeniem, 3) dokumenty elektroniczne muszą spełniać łącznie następujące wymagania:a) być utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;b) umożliwić prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;c) umożliwić prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;d) zawierać dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.4) Zamawiający zaleca format .pdf;5) Zamawiający dopuszcza przekazywanie dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji (.zip lub .7z) opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;6) dokumenty elektroniczne (tj.: oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty) przekazuje się za pomocą środków komunikacji elektronicznej; 7) Zamawiający wskazuje, że dokumenty przekazane w formie elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;8) Zamawiający zaleca wykorzystywanie formatu podpisu PADES w dokumentach w formacie .pdf podpisywanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym;9) Zamawiający zaleca wykorzystywanie formatu podpisu XAdES w dokumentach innych formatów podpisywanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym;10) Zamawiający zaleca wykorzystywanie formatu XAdES (Enveloped) w dokumentach formatu .xml podpisywanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym;4. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; 2) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;3) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.5.2021.4
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 229000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146387,98 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych na potrzeby pomieszczeń archiwum Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Wiśniowej 13a.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ. Rysunek – rzut pomieszczeń użyty w opisie przedmiotu zamówienia ma charakter poglądowy.3. Dostarczone regały, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia.4. Zamawiający wymaga załączenia do oferty projektu/rysunku rozmieszczenia regałów, brak załącznika skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności, atesty lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 6. Zaoferowane regały powinny zapewnić optymalne wykorzystanie powierzchni magazynowej.7. Przewiduje się dostawę i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych, celem maksymalnego wykorzystania powierzchni magazynowej, z zastrzeżeniem, że regały muszą być oddalone od ściany o minimum 5 cm.8. Regały muszą mieć możliwość regulacji półek. Dopuszczalny jest montaż części półek w sposób trwały ze względów konstrukcyjnych.9. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego zwymiarowania pomieszczeń, w których montowana będzie zabudowa i dostosowania montowanych regałów do dokonanych przez siebie pomiarów.10. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty. Wizję można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 16 86. 11. Oferta musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z wymagań postawionych przez Zamawiającego niezbędnych do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, dowóz regałów do miejsca montażu, wniesienie, prace montażowe, porządkowe itp.12. Wszystkie prace zrealizowane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie wymagania i normy stawiane takim materiałom.13. Regały muszą być zabezpieczone przed korozją.14. Na dostarczone regały Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. 15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac montażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP ppoż. Przed przystąpieniem do wykonywania prac montażowych Wykonawca zabezpieczy teren przed dostępem osób trzecich.16. Wykonawca musi uwzględnić rozmieszczenie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, które ograniczają możliwość przenoszenia długich elementów. 17. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac zgodnie z Prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.18. Wykonawca dostarczy regały własnym transportem i na własne ryzyko.19. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w razie potrzeby, wyniesie wyposażenie z pomieszczeń w których montowane będą regały, zabezpieczy je i przeniesie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 20. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.21. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp w rozdziale III ust. 21 SWZ:
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującymi kryteriami: 1) cena jednostkowa 1 metra bieżącego półki użytkowej, 2) liczba metrów bieżących półek użytkowych.2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w ustawie i spełniają wymagania określone w SWZ.3. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punków za podane powyżej kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba metrów bieżących półek użytkowych
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7