Dostawa opakowań sterylizacyjnych, testów do kontroli sterylizacji, zgrzewu i dezynfekcji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa opakowań sterylizacyjnych, testów do kontroli sterylizacji, zgrzewu i dezynfekcji maszynowej wraz z dzierżawą autoczytnika
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-03-15
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014007
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opakowań sterylizacyjnych, testów do kontroli sterylizacji, zgrzewu i dezynfekcji maszynowej wraz z dzierżawą autoczytnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opakowań sterylizacyjnych, testów do kontroli sterylizacji, zgrzewu i dezynfekcji maszynowej wraz z dzierżawą autoczytnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2729b55e-7da6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spsk1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.2. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert orazoświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez systemzapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środkówkomunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.3. System jest dostępny pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/spsk1.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacjipostępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.5. Zapośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacjaWykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów,oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.6. Za pośrednictwem posiadanego wSystemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa siękomunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwańi zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.7. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa sięw zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywanesą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dlaWykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datęwpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików naserwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są wprawym górnym rogu Platformy.8. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przezUżytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionegoUżytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego służącego doautentykacji i podpisu.9. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienianastępujących minimalnych wymagań technicznych:a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcypodpisu kwalifikowanego):• Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejszelub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,• Listazalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jestużywanie najnowszych wersji przeglądarek,• system operacyjny Windows 7 i późniejsze.b)Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:• zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),• wprzypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki SzafirSDK Web,• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.18. Dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx,.xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z,.eml, .msg.19. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a) oferta/wniosek złożony/aOgłoszenie nr 2021/BZP 00012370/01 z dnia 2021-03-022021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyprzez Wykonawcę na Portalu , nie jest widoczny/a dla zamawiającego, ponieważ widnieje w Systemiejako zaszyfrowany/a. Możliwość otwarcia oferty/wniosku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert,b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Portalstanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą sięna potwierdzeniu złożenia oferty/wniosku.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie (zwany dalej „Szpitalem”), adres: ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, telefon 81 532 39 35, e-mail: sekretariat@spsk1.lublin.pl;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EO/EZ-2732/3/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier sterylizacyjny , rękawy sterylizacyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Taśma kontrolna do zamykania pakietów , Test do kontroli sterylizatora , Jednorazowy, niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, pakiet kontrolny typu Bowie&Dick , Samoprzylepny emulacyjny wskaźnik do sterylizacji parowej, Etykiety podwójnie przylepne , Metkownica numeryczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Biologiczny zestaw testowy , Biologiczny wskaźnik do kontroli

4.2.6.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkoej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naboje gazowe -

4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkoej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawdzian kontroli szczelności zgrzewu, Wskaźnik procesu mycia mechanicznego STF , Przyrząd do mycia mechanicznego STF , koperty dokumentacyjne, Wskaźnik kontroli dezynfekcji termicznej Des-Check, Szczotka do intensywnego mycia narzędzi:

4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkoej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

testy paskowe, Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu, Test symulacyjny Bowie - Dick

4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkoej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plomby z tworzywa sztucznego jednorazowego użytku do zabezpieczenia zamknięcia kontenerów

4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkoej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przezroczyste osłonki perforowane przeznaczone do ochrony narzędzi przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu , mycia i sterylizacji. oraz jako dodatkowe zabezpieczenie przed przebiciem opakowań sterylizacyjnych , Papierowe osłony na narożniki tac zabezpieczające , Specjalistyczny, szorstki czyścik , Zestaw uzupełniający czyścików , marker sterylizacyjny

4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

• Oryginalnych katalogów (ulotek od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert.• Oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (np. deklaracji zgodności oraz certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej lub wpisu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie) oraz oświadczenie wydane przez producenta o zgodności z normą PN-EN 868-2, PN-EN 868-3, EN ISO 11607-1 i ISO 11607-2. – dot. zad. nr 1• Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z norma 868-2. – dot. zad. nr 1 poz. 1-12• Kompletna charakterystyka papieru wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych, oraz zgodności z normą PN EN 868-3. - dot. zad. Nr 1 poz. 13-26: - potwierdzenie zgodności konstrukcji folii i wykonania zgodnie z normami EN ISO 11 607-1 i EN ISO 111607-2- potwierdzenie zgodności ilości warstw folii przez niezależną jednostkę notyfikowaną- charakterystyka folii w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych- oświadczenie o zgodności z normami PN EN 868-3 i PN EN 868-5- potwierdzenie zgodności konstrukcji folii z norma EN 868-5 przez niezależną organizacje notyfikowaną• Dokumenty potwierdzające typ testu i parametry działania – dot. zad. nr 2 poz. 1 – 8• Potwierdzenie zgodności z normami ISO 11140 (typ 1) – dot. zad. nr 2 poz. 1• Potwierdzenie zgodności z normami ISO 11140 (typ 2), poświadczenie dokumentem braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych – dot. zad. nr 2 poz. 2• Potwierdzenie zgodności z norma ISO 11140-1 (typ 6) – dot. zad. nr 2 poz. 4 i 5 - potwierdzenie klasy testu przez niezależną jednostką notyfikowaną - poświadczone dokumentem brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych• potwierdzenie zgodności z normą PN EN ISO 11140-1 (typ 5) wymagane oświadczenie producenta o klasie wskaźnika. Poświadczony dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. – dot. zad. 2 poz. 6, 7• Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności etykiet podwójnie przylepnych z nietoksycznym wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej z posiadaną przez Zamawiającego metkownicą numeryczną firmy Blitz. - dot. zad.2 poz. 8• Potwierdzenie zgodności z norma EN ISO 11138 przez niezależną jednostkę notyfikowaną - dot. zad.3 poz. 1,2,3• Potwierdzenie zgodności z normą EN ISO 11140-1 (typ 5)- dot. zad.3 poz.4 • Oświadczenie producenta sterylizatora o dopuszczeniu naboi do użycia z posiadanym przez Zamawiającego sterylizatorze Steri-Vac 5XL firmy 3M. – dot. zad. nr 4 poz. 1• Potwierdzenie zgodności z normą PN EN-15883 substancji testowej naniesionej na plastikowe podłoże.- dot. zad.5 poz. 2• Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności testów paskowych z posiadanym przez Zamawiającego przyrządem testowym Helix PCD dla urządzeń rurowych do kontroli procesów sterylizacji tlenkiem etylenu - dot. zad. 6 poz. 1• Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności etykiet podwójnie przylepnych ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu z posiadaną przez Zamawiającego metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną.- dot. zad.6 poz. 3• Potwierdzenie zgodności z normą EN ISO 11140-4 - dot. zad.6 poz. 43. Próbek . dla Zadania Nr 1 – poz. 2, 3 - po 1 szt., poz. 8 – 5 szt.  dla Zadania Nr 5 – poz. 2, 5, 6, 7 - po 1 szt. dla Zadania Nr 7 – poz.1 - 5 szt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

• Oryginalnych katalogów (ulotek od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert.• Oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (np. deklaracji zgodności oraz certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej lub wpisu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie) oraz oświadczenie wydane przez producenta o zgodności z normą PN-EN 868-2, PN-EN 868-3, EN ISO 11607-1 i ISO 11607-2. – dot. zad. nr 1• Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z norma 868-2. – dot. zad. nr 1 poz. 1-12• Kompletna charakterystyka papieru wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych, oraz zgodności z normą PN EN 868-3. - dot. zad. Nr 1 poz. 13-26: - potwierdzenie zgodności konstrukcji folii i wykonania zgodnie z normami EN ISO 11 607-1 i EN ISO 111607-2- potwierdzenie zgodności ilości warstw folii przez niezależną jednostkę notyfikowaną- charakterystyka folii w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych- oświadczenie o zgodności z normami PN EN 868-3 i PN EN 868-5- potwierdzenie zgodności konstrukcji folii z norma EN 868-5 przez niezależną organizacje notyfikowaną• Dokumenty potwierdzające typ testu i parametry działania – dot. zad. nr 2 poz. 1 – 8• Potwierdzenie zgodności z normami ISO 11140 (typ 1) – dot. zad. nr 2 poz. 1• Potwierdzenie zgodności z normami ISO 11140 (typ 2), poświadczenie dokumentem braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych – dot. zad. nr 2 poz. 2• Potwierdzenie zgodności z norma ISO 11140-1 (typ 6) – dot. zad. nr 2 poz. 4 i 5 - potwierdzenie klasy testu przez niezależną jednostką notyfikowaną - poświadczone dokumentem brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych• potwierdzenie zgodności z normą PN EN ISO 11140-1 (typ 5) wymagane oświadczenie producenta o klasie wskaźnika. Poświadczony dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. – dot. zad. 2 poz. 6, 7• Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności etykiet podwójnie przylepnych z nietoksycznym wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej z posiadaną przez Zamawiającego metkownicą numeryczną firmy Blitz. - dot. zad.2 poz. 8• Potwierdzenie zgodności z norma EN ISO 11138 przez niezależną jednostkę notyfikowaną - dot. zad.3 poz. 1,2,3• Potwierdzenie zgodności z normą EN ISO 11140-1 (typ 5)- dot. zad.3 poz.4 • Oświadczenie producenta sterylizatora o dopuszczeniu naboi do użycia z posiadanym przez Zamawiającego sterylizatorze Steri-Vac 5XL firmy 3M. – dot. zad. nr 4 poz. 1• Potwierdzenie zgodności z normą PN EN-15883 substancji testowej naniesionej na plastikowe podłoże.- dot. zad.5 poz. 2• Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności testów paskowych z posiadanym przez Zamawiającego przyrządem testowym Helix PCD dla urządzeń rurowych do kontroli procesów sterylizacji tlenkiem etylenu - dot. zad. 6 poz. 1• Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności etykiet podwójnie przylepnych ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu z posiadaną przez Zamawiającego metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną.- dot. zad.6 poz. 3• Potwierdzenie zgodności z normą EN ISO 11140-4 - dot. zad.6 poz. 43. Próbek . dla Zadania Nr 1 – poz. 2, 3 - po 1 szt., poz. 8 – 5 szt.  dla Zadania Nr 5 – poz. 2, 5, 6, 7 - po 1 szt. dla Zadania Nr 7 – poz.1 - 5 szt.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Części IX pkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,e) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny), f) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, g) zmiany wielkości opakowania (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu - w zaokrągleniu w górę - aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia),h) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,2. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie artykułu 455 ust. 1 pkt. 2 i 3:

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług specjalisty ds. uzależnienia i współuzależnienia
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług specjalisty ds. uzależnienia i współuzależnienia w tym w zakresie problemów alkoholowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI