Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-12-07
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00289630
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cd64ec2-4ea9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji- postępowanie w podziale na 10 zadań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaskapolicja.
eb2b.com.pl w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
https://slaska-policja.eb2b.com.pl.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Załączniki”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie
zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data
przesłania”.
6. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu
danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez
system.
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie
oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza
rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania
użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może
dokonać pierwszego logowania do Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-476/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Gliwice

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KMP Jastrzębie Zdrój

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Lubliniec

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Mikołów

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Myszków

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do3,5 ton, , zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji,, na terenie KPP Racibórz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Racibórz

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Rybnik

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Tarnowskie Góry

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Żywiec

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B

2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = (najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania/
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania) x 80 pkt

2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania/ Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania x 20 pkt

2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
d) Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia, podany w minutach.
e) Wykonawca podając czas oczekiwania na pomoc drogową może go skracać w skokach po 5 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaokrąglenia czasu oczekiwania na pomoc drogową do pełnych 5 min w górę, w przypadku, gdy podany przez Wykonawcę czas oczekiwania na pomoc drogową nie zostanie wskazany w skokach 5 minutowych. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową 51 minut - zostanie on zaokrąglony do 55 minut; jeżeli 58 minut - zostanie on zaokrąglony do 60 minut. Natomiast do umowy zostanie wpisany czas oczekiwania na pomoc drogową wskazany przez Wykonawcę, tj. 51 minut; 58 minut.
f) Oferty w których czas oczekiwania na pomoc drogową liczony od chwili zgłoszenia będzie dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Przykład: Jeżeli Wykonawca wskaże czas oczekiwania na pomoc drogową dla pojazdów o DMC do 3,5 tony na 70 minut to Zamawiający uzna to za niezgodność z SWZ.
f) W przypadku braku wskazania czasu oczekiwania na pomoc drogową przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ- Zamawiający uzna, że Wykonawca
oferuje maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową, tj.
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton 120 minut

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na pomoc drogową

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wnika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże aktualne na dzień składania ofert i ważne przez cały
okres trwania umowy zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego dla zespołów pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony lub od 3,5 tony do 12 ton lub
licencji na wykonywanie transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania
pojazdów, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019
poz. 2140 t.j. z późn. Zm.
Uwaga: Przedsiębiorcę posiadającego aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu
drogowego rzeczy, uznaje się za posiadającego zezwolenie na wykonywanie zawodu
przewoźnika drogowego. Zamawiający żąda aby zezwolenie lub licencję posiadał każdy
Wykonawca składający ofertę w postępowaniu na zadania dot. holowania pojazdów o DMC dla
zespołów pojazdów od 3,5 t do 12 t.
Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 118 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawca składając
ofertę może polegać jedynie na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów nie może natomiast polegać na kompetencjach
lub uprawnieniach do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty:
(1) na podstawie art. 125 ust 1ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
(2) dokument potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną złożone na
wezwanie Zamawiającego
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
- posiada minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5
tony – w przypadku składania oferty na zadania o DMC do 3,5tony,
- posiada minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5
tony do 12 ton – w przypadku składania oferty na zadania o DMC pow. 3,5 tony do 12 ton.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby i
przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów.
Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia zamawiający żąda dołączenia do
oferty:
(1) na podstawie art. 125ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
(2) dokument potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną złożone na
wezwanie Zamawiającego
Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia,
nie spełnia. Oferta Wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub który nie
wykazał braku podstaw wykluczenia zostanie odrzucona na podstawie art 226 ust 1 pkt 2) ppk a)
i b).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania
formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy partnerów do współpracy na międzynarodówkę z naczepą typu coilmulda - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukamy partnerów do współpracy z naczepą typu COILMULDA i kierowca. Jeździmy głównie w kierunkach: CZ, SK, HU, SI, HR, IT, DE, DK, BE-NE-LUX, RO, AT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI