Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 380 61 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53eb5ef0-987e-4f6e-bfb2-24ba43ee537d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071681/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53eb5ef0-987e-4f6e-bfb2-24ba43ee537d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53eb5ef0-987e-4f6e-bfb2-24ba43ee537d
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@ugwodzislaw.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzy-stania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji po-łączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – „Trasa nr 1”
Uwaga:
W ramach zamówienia przewidziano dodatkowy odwóz o godz. 13:00.
Liczba biletów:
a) ulgowy: 52 + 26 biletów połówek dla uczniów korzystających wyłącznie z dodatkowego odwozu,
b) normlany: 1.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – „Trasa nr 2”
Liczba biletów:
a) ulgowy: 15,
b) normlany: 3.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – „Trasa nr 3”
Liczba biletów:
a) ulgowy: 39,
b) normlany: 2
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia – „Trasa nr 4”
Liczba biletów:
a) ulgowy: 50 + 20 biletów połówek dla uczniów korzystających wyłącznie z dowozu,
b) normlany: 1.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia – „Trasa nr 5”
Liczba biletów:
a) ulgowy: 21,
b) normlany: 2
.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia – „Trasa nr 6”
Liczba biletów:
a) ulgowy: 35,
b) normlany: 1.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 zamówienia – „Trasa nr 7”
Liczba biletów:
a) ulgowy: 24,
b) normlany: 0
.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 zamówienia – „Trasa nr 8”
Liczba biletów:
a) ulgowy: 37,
b) normlany: 1.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 zamówienia – „Trasa nr 9”
Liczba biletów:
a) ulgowy: 48,
b) normlany: 1
.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w zakresie każdej z części:
Cena (C) 60 %
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii (A) 40 %
Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC = (Cn/Cb) x 60 pkt
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii” zostaną obliczone według następujących zasad:
1) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 20 minut, uzyska 40 pkt,
2) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu 25 minut, uzyska 20 pkt,
3) Wykonawca, który w przypadku awarii pojazdu podstawi pojazd zastępczy
w ciągu do 30 minut, uzyska 0 pkt,
W przypadku braku zaoferowania Czasu podstawienia pojazdu zastępczego lub zaoferowania czasu podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii dłuższego niż 30. minut – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + A
gdzie:
P - przyznana łączna liczba punktów
C - ilość punktów za kryterium „Cena”,
A - ilość punktów za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii”,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenie, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;
3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. (Zamawiający dopuszcza także format RAR).
3. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty – Załącznik Nr 3 do SWZ” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
UWAGA:
W związku z tym, że Zamawiający udostępnia Wykonawcom własny „Formularz oferty" (tj. nie za pośrednictwem interaktywnego Formularza ofertowego, który umożliwia Platforma e-zamówienia), podczas czynności składania oferty może pojawić się komunikat o następującej treści:
„Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik [w tym miejscu pojawia się nazwa pliku] nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie."
W takim przypadku należy wybrać opcję „Tak, chcę kontynuować".
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian, które nie spowodują istotnych zmian w treści oferty Wykonawcy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie opisanym w art. 455 ustawy Pzp oraz następujących istotnych warunków niniejszej umowy:
1) wysokość wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji zamówienia nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT, obejmująca niniejsze zamówienie.
Zmiana ta będzie dotyczyła części wynagrodzenia, za usługi realizowane po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
2) inne warunki umowy, gdy w trakcie realizacji zadania:
a) w przypadku wystąpienia tzw. „siły wyższej”, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: terminu, wysokości i formy wynagrodzenia, zmiany sposobu wykonania zamówienia,
b) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.
3. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić pod warunkiem powiadomienia drugiej strony na piśmie w terminie do 3 dni od stwierdzenia, że zaistniała jedna z ww. okoliczności oraz potwierdzenia tej sytuacji przez obie strony.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Żadna ze stron umowy nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy spowodowane przez okoliczności traktowane jako Siła Wyższa. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Przykładami siły wyższej są: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca, korek drogowy, epidemia, pandemia, stan wyjątkowy, wojna itp.
6. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53eb5ef0-987e-4f6e-bfb2-24ba43ee537d
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).