DOWOZÓW UCZNIÓW NIEDOSŁYSZĄCYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MIASTA GDYNIA DO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOWOZÓW UCZNIÓW NIEDOSŁYSZĄCYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MIASTA GDYNIA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ DLA NIEDOSŁYSZĄCYCH W GDYNI UL.GEN.J.HALLERA 9 w roku szkol. 2024/25 (od 3.09.2024 do 26.06.2025)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-22
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 6
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00453378
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DOWOZÓW UCZNIÓW NIEDOSŁYSZĄCYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MIASTA GDYNIA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ DLA NIEDOSŁYSZĄCYCH W GDYNI UL.GEN.J.HALLERA 9 w roku szkol. 2024/25 (od 3.09.2024 do 26.06.2025)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000212883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-453

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 586222224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso6.edu.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp53gdynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOWOZÓW UCZNIÓW NIEDOSŁYSZĄCYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MIASTA GDYNIA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ DLA NIEDOSŁYSZĄCYCH W GDYNI UL.GEN.J.HALLERA 9 w roku szkol. 2024/25 (od 3.09.2024 do 26.06.2025)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea2b46c-ef1a-4d32-8575-698e67b87758

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z informacją zawartą w SIWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z informacją zawartą w SIWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacją zawartą w SIWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie transportu i opieki w czasie realizacji usługi dowozu dzieci i uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Miasta szkoły na trasie dom-szkoła dom bez opieki (opiekę zapewnia Zamawiający) – zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 oraz z 2022 r. poz. 655).

2.Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2024/2025 od dnia 3 września 2024 r. do dnia 26 czerwca 2024 r. w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, ogłaszanym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz. U. z 2019 r. poz. 502 oraz z 2022 r. poz. 566 i 644 ze zmianami) - tj. 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wynikających z organizacji roku szkolnego np. ferii, wakacji, przerw świątecznych i innych dni ustawowo wolnych od zajęć szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego, a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego.

3.Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988).

4.Przewozem objęci będą uczniowie, których kształcenie i wychowanie odbywa się na podstawie art. 32 ust. 6 i art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082 oraz z 2022 r. poz. 655) - liczba uczniów i dzieci objętych przewozem wynosi: około 16 uczniów z niepełnosprawnością, w tym 1 z uczniów na wózku inwalidzkim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SIWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ:
1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie braku podstaw wykluczenia
z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 5 do SWZ);
2. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SWZ);
3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do przekazywania
zamawiającemu informacji, o której mowa w niniejszym punkcie, jeśli w wyznaczonym przez zamawiającego terminie wpłynie tylko
jedna oferta. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności/braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych:
1.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ:
1.1.1. wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, odpowiadających warunkowi określonemu w rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. a, w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; w przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych
wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku
świadczeń nadal wykonywanych powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy
(załącznik nr 9 do SWZ);
1.1.2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz
z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia, niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego odpowiednio do
warunku określonego w rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. b, c SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ; 1.1.3. wykaz pojazdów specjalistycznych oraz wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji
zamówienia, odpowiednio do warunku określonego
w rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. d-e, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wzór wykazu stanowi załącznik nr 6
do SWZ;
1.1.4. licencja lub dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201); o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z informacją zawartą w SIWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa
w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3., wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
(wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest
złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z
postępowania, określone
w Rozdziale X ust. 10.2.2. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
6. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załączonym projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6, Gdynia ul Gen.J.Hallera 9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę spawanie pękniętego zderzaka- Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę spawanie pękniętego zderzaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI