Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGaszowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyZAKŁAD OBSŁUGI KOMUNALNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00453310
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI KOMUNALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273458500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rydułtowska 7

1.5.2.) Miejscowość: Gaszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-293

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324305463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zok@gaszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaszowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e23c86b5-f365-4791-94b8-c00356f0f26a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e23c86b5-f365-4791-94b8-c00356f0f26a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.1. składa się w oryginale,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych.

20. 1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Komunalnej;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem email: iod@gaszowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu klasycznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZK.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E (GZ-50) przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa, o parametrach zgodnych z ustawą Prawo Energetyczne, do instalacji znajdującej się w obiekcie Zakładu Obsługi Komunalnej, na adres: 44-293 Gaszowice, ul. Rydułtowska 7

3.2. Zakład będzie nabywał i odbierał paliwo gazowe wyłącznie na potrzeby własne.

3.3. Szacowana ilość zamawianego paliwa gazowego na czas trwania zamówienia wynosi
1 445 000 kWh,w zestawieniu miesięcznym jn.

2024 wrzesień 30000
2024 październik 70000
2024 listopad 125000
2024 grudzień 190000
2025 styczeń 200000
2025 luty 150000
2025 marzec 135000
2025 kwiecień 100000
2025 maj 30000
2025 czerwiec 0
2025 lipiec 0
2025 sierpień 0
2025 wrzesień 30000
2025 październik 70000
2025 listopad 125000
2025 grudzień 190000

3.4. Maksymalny pobór paliwa gazowego – moc zamówiona wynosi 3 950 kWh/h.

3.5. Minimalny pobór paliwa gazowego niezbędny do zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego wynosi 2 743 kWh/h.

3.6. Ilość dostarczonego paliwa gazowego ustalona będzie na podstawie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego stanowiącego własność operatora sieci dystrybucyjnej, wyposażonego w przelicznik umożliwiający przesyłanie danych w zakresie zużycia gazu w czasie rzeczywistym.

3.7. Zakład będzie nieodpłatnie korzystać z możliwości śledzenia danych z przelicznika.

3.8. Dostarczenie paliwa gazowego odbywać się będzie na podstawie kompleksowej umowy dostarczania paliwa gazowego, na warunkach określonych w ustawie Prawo Energetyczne, Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
3.9. Rozliczenie kosztów dostarczonego paliwa gazowego w okresie obowiązywania kompleksowej umowy nastąpi według ceny ofertowej, a w przypadku obniżenia cen w taryfie dostawcy, według ceny niższej.

3.10. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe.
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

3.11. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumieć takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.12 Zamawiający 49,98 % szacowanej ilości zamawianego paliwa gazowego na czas trwania umowy t.j. 722211 kwh będzie wykorzystywana przez Zamawiającego jako podmiot chroniony o którym mowa w art. 62b ust. 1 lit. c ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Powyższa okoliczność winna być uwzględniona w kalkulacji oferty cenowej. Oświadczenie odbiorcy paliw gazowych o przeznaczeniu paliwa gazowego, o którym mowa w art. 62ba ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09123000-7 - Gaz ziemny

65210000-8 - Przesył gazu

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans
ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
15.2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena brutto 60%
2 Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy 40%
15.3. Punkty przyznawane za podane w pkt. 15.2. kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Nr kryterium Wzór
1 Cm
C = -------------- x 60 (max liczba punktów)
Cb
C - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny
Cm - najniższa oferowana cena spośród ofert
Cb - cena badanej oferty
2 Gb - 14
G = -------------- x 40 (max liczba punktów)
Gn - 14
G - otrzymana ilość punktów w kryterium termin płatności
Gb - termin płatności liczony w dniach w ofercie badanej
Gn - termin płatności liczony w dniach najdłuższy spośród ofert
Ocena = C + G, gdzie:
C - liczba punktów dla kryterium cena
G - liczba punktów dla kryterium termin płatności
UWAGA !!! Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych.
Zamawiający określa minimalny termin płatności na 14 dni, natomiast maksymalny na 30 dni.
15.4. Ocenie podlegać będzie termin płatności ponad wymagane minimum.
a) Oferta z najdłuższym terminem płatności (jednak nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni) = 40 punktów,
b) Zaoferowanie terminu płatności równego wymaganemu minimum (14 dni) spowoduje nieprzyznanie żadnego punktu w tym kryterium,
c) Zaoferowanie terminu płatności poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z przesłankami odrzucenia ofert art.266 Pzp,
d) Nie wpisanie terminu płatności w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z przesłankami odrzucenia ofert art.266 Pzp,
e) W przypadku gdy wykonawca zaoferuje termin płatności powyżej wymaganego maksimum zamawiający do oceny ofert przyjmie 30 dni,
f) Termin płatności pozostałych ofert będzie liczony wg proporcji matematycznej,
g) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku,
h) Wykonawca winien podać ilość dni jako liczba całkowita, np. 21.
15.5. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.57 ust. 1
i ust.2 Pzp:
6.1.1 nie podlegają wykluczeniu;
6.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust.2 pkt 1):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art.112 ust.2 pkt 2):
w zakresie „uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej”
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego objętego niniejszym zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) – dotyczy Wykonawców będących OSD, lub oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada umowę umożliwiającą sprzedaż gazu ziemnego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej – dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
- aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętą niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.);

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art.112 ust.2 pkt 3):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej (art.112 ust.2 pkt4):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgonie z załącznikiem nr 2 do SWZ

Podmiotowe środki dowodowe wymagane do wykonawcy obejmują:
1) aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziem nym objętą niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.)
2) aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji gazu ziemnego objętego niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266) – dotyczy wykonawców będących OSD; lub oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada umowę umożliwiającą sprzedaż gazu ziemnego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej – dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;
5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust.2 pkt 1):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art.112 ust.2 pkt 2):
w zakresie „uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej”
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego objętego niniejszym zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) – dotyczy Wykonawców będących OSD, lub oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada umowę umożliwiającą sprzedaż gazu ziemnego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej – dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
- aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętą niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.);

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art.112 ust.2 pkt 3):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej (art.112 ust.2 pkt4):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgonie z załącznikiem nr 2 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja/spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie mówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5) Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, uzna
warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór do skupu nakrętek 1,5 tony- Konopiska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór do skupu nakrętek 1,5 tony. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI