PCPR.ZAP.26.2.2021/MR

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PCPR.ZAP.26.2.2021/MR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyPOWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058078
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PCPR.ZAP.26.2.2021/MR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014975653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 223650121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.raczka@pcprndm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr.nowodworski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PCPR.ZAP.26.2.2021/MR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81bff41-b7db-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00039833/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługispecjalistycznego transportu drogowego osób

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014‐2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcpr.nowodworski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przy użyciu miniPortalu, którydostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: m.raczka@pcprndm.pl strona internetowa:https://pcpr.nowodworski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://pcpr.nowodworski.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jestPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Chemików 6, 05-100 NowyDwór Mazowiecki inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Magdalena Sędek e-mail:iod@pcprndm.pl, tel. 22 365-01-25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.ZAP.26.2.2021/MR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 267000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie transportu osobom z potrzebami wsparcia wzakresie mobilności poprzez usługę indywidualnego transportu door-to-door na obszarzepowiatu nowodworskiego”. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będziedo przewozu osób z potrzebami wsparcia w zakresie mobilności w zakresie i na zasadachokreślonych w „Regulaminie świadczenia usług transportowych door-to-door dla osób zpotrzebą wsparcia w zakresie mobilności na terenie powiatu nowodworskiego” przyjętegouchwałą Zarządu Powiatu Nowodworskiego. (Uchwała nr 279 Zarządu PowiatuNowodworskiego z dnia 3 lutego 2021r.). Usługa nie dotyczy transportu specjalistycznego.Przedmiotem zamówienia będzie transport niespecjalistyczny. W ramach realizacji zamówieniawykonawca będzie świadczył usługę nieregularnie, według potrzeb i na podstawie składanychzamówień. Zamówienia na transport będą weryfikowane przez zamawiającego i to zamawiającybędzie decydował o realizacji usługi. Transport będzie odbywał się na zlecenie zamawiającego izgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez zamawiającego. Usługi transportowe będąświadczone samochodami nieprzystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia Wykonawców z postępowania.5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają określone przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności do występowania wobrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższymzakresie,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilenie wynika to z odrębnych przepisów:c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek tenzostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentustanowi Załącznik Nr 2 do SWZ,d) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostaniespełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowiZałącznik Nr 2 do SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazująspełnianie warunków łącznie.2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania: a) na podstawie art.108 ust. 1 ustawy Pzp; b) na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., tj.: - w stosunku doktórego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd,zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje sięon w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisachmiejsca wszczęcia tej procedury;c) złożą oświadczenie potwierdzające brak podstaw do niniejszej SWZ.5.2 Wykonawca, podwykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się ozamówienie nie mogą podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowaw art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:1) w przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,2) w przypadku realizacjizamówienia przy pomocy podwykonawców, oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa także każdy podwykonawca. 5.3 Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, wymagane od wykonawcy– składane nawezwanie Zamawiającego obejmują:1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5ustawy Pzp, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniuustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 zpóźn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, w zakresie określonym art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy Pzp ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz.2019 z późn. zm.) – Załącznik Nr 6 do SWZ,2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowegolub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania, w szczególności co do:1) terminurealizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) w związku ze zmianami zawartej przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu; b) zmian wytycznych dotyczących realizacjiprojektu;c) przedłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn nieleżących po stronieWykonawcy;d) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowyokoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosiodpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminieumownym, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia,e) działania siły wyższej (wszczególności: pożar, powódź i inne klęski żywiołowe, strajk, zamieszki, atak terrorystyczny);

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Powiatowe Centrum POmocy Rodzinie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI