Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka sektora finansów publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643-000-02-99
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Śmiłowskiego 15
1.11.4.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.11.5.) Kod pocztowy: 41-100
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mpgkim@mpgkim.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.mpgkim.com.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b245f30-b869-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000760/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mpgkim.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.2. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy: a. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: • każdy program który służy do otwierania protokołów HTTPS z włączonym Java Script b. Pozostałe wymagania techniczne: • dostęp do sieci Internet • zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy • program umożliwiający otwarcie dokumentów edytowalnych w formacie .doc, .docx, .xls, .xlsx, .odt, .ods. • program umożliwiający otwarcie dokumentów w formacie .pdf. • program umożliwiający otwarcie plików skompresowanych .7zip lub .zip. c. Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: • Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. • Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. • Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto Technologies SA.) • Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. 3.3. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonanie danej czynności przez Wykonawcę na Platformie, 3.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 50 MB 3.5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonanie danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Ślaskich przy ul. Jana Pawła II 10;2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 823. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15 KRS: 0000096696 nr tel. 32 766 0 00 e-mail: mpgkim@mpgkim.com.pl na podstawie umowy na: Świadczenie usług w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem Gminy Siemianowice Śląskie z dnia 08.12.2017r. oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z dnia 23.05.2018r. 4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzie (znak sprawy: ZP-MPGKiM/24/V/2021)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-MPGKiM/24/V/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzie Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzieZakres prac obejmuje: Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzie- montaż i wymiana nasad kominowych,- uszczelnienie przewodu kominowego,- dobudowa przewodu kominowego,- montaż wkładów kominowych,- wykonanie opinii kominiarskiej,- frezowanie przewodów kominowych,- sporządzenie dokumentacji projektowej w przypadku dobudowy przewodów kominowych i montażu wkładów kominowych, wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień i pozwoleń na budowę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Prowadzący postępowanie dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w niżej wymienionych kryteriach, którym Prowadzący postępowanie przypisał następujące znaczenie:cena oferty: 60 %,długość okresu gwarancji: 40% 1. Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Prowadzący postępowanie, poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:K = K1 + K2gdzie:K – liczba punktów przyznanych ofercie,K1 – liczba punktów przyznanych w kryterium cena,K2-liczba punktów przyznanych w kryterium długość okresu gwarancji 1. W trakcie składania ofert kolejnym ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad: 1. za kryterium cena (K1)K1 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 60%K1=K1a + k1bK1a= (Cmin / Cn) x 100 pkt x 50%K1b= (Cmin / Cn) x 100 pkt x 10%gdzie:K1 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenoweK1a - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe – stawka za roboczogodzinę z narzutami K1b - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe – cena za jeden projektCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n 2. za kryterium długośc okresu gwarancji (K2)K2 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 40%gdzie:K2 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenoweCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n Wykonawca z tego tytułu uzyska odpowiednio:0 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 12 miesięcy20 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 24 miesięcy40 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 36 miesięcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Prowadzący postępowanie dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w niżej wymienionych kryteriach, którym Prowadzący postępowanie przypisał następujące znaczenie:cena oferty: 60 %,długość okresu gwarancji: 40% 1. Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Prowadzący postępowanie, poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:K = K1 + K2gdzie:K – liczba punktów przyznanych ofercie,K1 – liczba punktów przyznanych w kryterium cena,K2-liczba punktów przyznanych w kryterium długość okresu gwarancji 1. W trakcie składania ofert kolejnym ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad: 1. za kryterium cena (K1)K1 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 60%K1=K1a + k1bK1a= (Cmin / Cn) x 100 pkt x 50%K1b= (Cmin / Cn) x 100 pkt x 10%gdzie:K1 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenoweK1a - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe – stawka za roboczogodzinę z narzutami K1b - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe – cena za jeden projektCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n 2. za kryterium długośc okresu gwarancji (K2)K2 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 40%gdzie:K2 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenoweCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n Wykonawca z tego tytułu uzyska odpowiednio:0 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 12 miesięcy20 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 24 miesięcy40 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 36 miesięcy4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzie Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzieZakres prac obejmuje: Wykonanie robót kominiarskich nieprzewidzianych i niemożliwych do zaplanowania w budynkach stanowiących własność Gminy Siemianowice Śląskie oraz będących w jej przymusowym zarządzie- montaż i wymiana nasad kominowych,- uszczelnienie przewodu kominowego,- dobudowa przewodu kominowego,- montaż wkładów kominowych,- wykonanie opinii kominiarskiej,- frezowanie przewodów kominowych,- sporządzenie dokumentacji projektowej w przypadku dobudowy przewodów kominowych i montażu wkładów kominowych, wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień i pozwoleń na budowę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Prowadzący postępowanie dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w niżej wymienionych kryteriach, którym Prowadzący postępowanie przypisał następujące znaczenie:cena oferty: 60 %,długość okresu gwarancji: 40% 1. Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Prowadzący postępowanie, poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:K = K1 + K2gdzie:K – liczba punktów przyznanych ofercie,K1 – liczba punktów przyznanych w kryterium cena,K2-liczba punktów przyznanych w kryterium długość okresu gwarancji 1. W trakcie składania ofert kolejnym ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad: 1. za kryterium cena (K1)K1 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 60%K1=K1a + k1bK1a= (Cmin / Cn) x 100 pkt x 50%K1b= (Cmin / Cn) x 100 pkt x 10%gdzie:K1 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenoweK1a - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe – stawka za roboczogodzinę z narzutami K1b - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe – cena za jeden projektCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n 2. za kryterium długośc okresu gwarancji (K2)K2 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 40%gdzie:K2 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenoweCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n Wykonawca z tego tytułu uzyska odpowiednio:0 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 12 miesięcy20 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 24 miesięcy40 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 36 miesięcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Prowadzący postępowanie dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w niżej wymienionych kryteriach, którym Prowadzący postępowanie przypisał następujące znaczenie:cena oferty: 60 %,długość okresu gwarancji: 40% 1. Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Prowadzący postępowanie, poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:K = K1 + K2gdzie:K – liczba punktów przyznanych ofercie,K1 – liczba punktów przyznanych w kryterium cena,K2-liczba punktów przyznanych w kryterium długość okresu gwarancji 1. W trakcie składania ofert kolejnym ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad: 1. za kryterium cena (K1)K1 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 60%K1=K1a + k1bK1a= (Cmin / Cn) x 100 pkt x 50%K1b= (Cmin / Cn) x 100 pkt x 10%gdzie:K1 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenoweK1a - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe – stawka za roboczogodzinę z narzutami K1b - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe – cena za jeden projektCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n 2. za kryterium długośc okresu gwarancji (K2)K2 = (Cmin / Cn) x 100 pkt x 40%gdzie:K2 – liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenoweCmin – cena minimalna wśród ważnych ofertCn – cena zaproponowana przez Wykonawcę n Wykonawca z tego tytułu uzyska odpowiednio:0 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 12 miesięcy20 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 24 miesięcy40 punktów – za zadeklarowanie okresu gwarancji na okres 36 miesięcy4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4