Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 221 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dc2ecfe-b86c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004700/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont lokali odzyskanych do ponownego zasiedlenia
1.1.3 Remont lokali odzyskanych do ponownego zasiedlenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.2. Komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”.3. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w pkt. X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Elbląg reprezentowana przez Zarząd Budynków Komunalnych z siedzibą przy ul. Ratuszowej 4, 82-300 Elbląg, reprezentowana przez: Dyrektora Zarządów Komunalnych w Elblągu.1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt: tel. 55 221 20 69, e-mail: iod@zbk.elblag.pl2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-8/DAO/2021 pn.: "Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu" prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp;3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, między innymi Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach prowadzenia postępowania odwoławczego.4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.6) Posiadają Państwo prawo do:− dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*− złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.Zamawiający dodatkowo informuje, że: 1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).2. Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży oświadczenie o treści:„Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.”(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku gdy nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-8/DAO/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 381882,86 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203987,58 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Pionierska 42/4 w Elblągu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Pionierska 42/4 w Elblągu.Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 13 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 75 dni robocze od daty przekazania przedmiotu umowy.4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%
4.2.5.) Wartość części: 62994,48 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:(1) cena (brutto) - 60%(2) okres rękojmi za wady - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:(1) cena (brutto) - 60%(2) okres rękojmi za wady - 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Skrzydlata 7/11 oraz ul. Łęczycka 26/204 w Elblągu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Skrzydlata 7/11 oraz ul. Łęczycka 26/204 w Elblągu.Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 13 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45 dni robocze o od daty przekazania przedmiotu umowy.4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%
4.2.5.) Wartość części: 42218,68 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:(1) cena (brutto) - 60%(2) okres rękojmi za wady - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:(1) cena (brutto) - 60%(2) okres rękojmi za wady - 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Malborska 80/55 oraz al. Tysiąclecia 8/7 w Elblągu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Malborska 80/55 oraz al. Tysiąclecia 8/7 w Elblągu.Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 11 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 13 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45 dni robocze od daty przekazania przedmiotu umowy.4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%
4.2.5.) Wartość części: 43867,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:(1) cena (brutto) - 60%(2) okres rękojmi za wady - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:(1) cena (brutto) - 60%(2) okres rękojmi za wady - 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Bażyńskiego 13/11 oraz ul. Wiślicka 30-32/9 w Elblągu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Bażyńskiego 13/11 oraz ul. Wiślicka 30-32/9 w Elblągu.Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 12 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 13 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45 dni robocze od daty przekazania przedmiotu zamówienia.4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%
4.2.5.) Wartość części: 54907,17 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:(1) cena (brutto) - 60%(2) okres rękojmi za wady - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:(1) cena (brutto) - 60%(2) okres rękojmi za wady - 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10