Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz odbioru przesyłek z siedziby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058339
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a2a50b8-b878-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek poczt i ich ewentualnych zwrotów oraz usł odbioru przesyłek z siedziby Zam

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:• Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;• Zainstalowanaprzeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MSEdge;• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;2)Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanegow systemie nieprzekraczająca 100 MB;• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4,m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc3) Kodowanie i czas odbioru danych• Plik załączony i zapisany przezWykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminuskładania ofert;• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostaałe informacje znajdują się w pkt. 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIUDANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA (NA PODSTAWIE PRZEPISUPRAWA) została zawarta w pkt. 29 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 655097,07 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (jednolity tekst Dz.U.2020 z późn. zm.) oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o następujące usługi:• Usługi pocztowe w obrocie krajowym, opłacane z dołu, zgodnie opisane w Załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy;• Usługi codziennego odbioru przesyłek z siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, opisane w Załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projektowanych postanowień umowy.II. Warunki realizacji umowy1. Wykonawca musi posiadać na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy minimum 5 placówek oraz placówki dodatkowe (jeżeli wykonawca wskaże je w ofercie) do odbioru niedoręczonych rejestrowanych (awizowanych) przesyłek listowych, których wykaz stanowi zał. nr 5 do umowy.2. Placówki, o których mowa w pkt 1 powyżej, zlokalizowane są wewnątrz lokali (do których możliwe będzie wejście klienta do środka z zewnątrz), w których głównym rodzajem prowadzonej działalności są usługi pocztowe. Czynności odbioru (wydania) przesyłek pocztowych są prowadzone w wydzielonym stanowisku posiadającym widoczne oznaczenie logo lub nazwę Wykonawcy, zapewniającym przestrzeganie ochrony danych osobowych. Punkty czynne są co najmniej przez 8 godzin dziennie, minimum do godziny 18.00 i otwarte od poniedziałku do piątku. Jeśli w placówkach Wykonawcy prowadzona jest również inna niż pocztowa działalność gospodarcza, to placówki te posiadają wyodrębnione stanowisko, którego głównym zadaniem jest obsługa klientów w zakresie usług pocztowych. Punkty są dostosowane do obsługi osób z niepełnosprawnościami, a w szczególności położenie drzwi wejściowych do budynku oraz kształt i wymiary pomieszczeń umożliwiają dogodne warunki ruchu. Dodatkowo zróżnicowanie poziomu podłóg w punkcie oraz przed punktem jest przystosowane do ruchu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania wymienionej w pkt 1 liczby placówek o standardach określonych w pkt 2 przez cały okres obowiązywania umowy.III. Klauzule społeczne1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługę, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności wynikające z realizacji przedmiotu umowy w szczególności osoby doręczające przesyłki do adresatów, osoby wydające przesyłki awizowane w placówkach pocztowych.4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz:a) Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;b) Formularz cenowy (zawierający rodzaje przesyłek – usług pocztowych, jakie będą zlecane Wykonawcy oraz planowane ilości danej korespondencji) stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60160000-7 - Drogowy transport przesyłek pocztowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:P = P1 + P2gdzie:P – łączna ilość punktówP1 – ilość punktów w kryterium „cena brutto”P2 – ilość punktów w kryterium „liczba placówek dodatkowych”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba placówek dodatkowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r. poz. 1041).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ) - o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 9.1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r. poz. 1041).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz placówek - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ. Wykaz placówek będzie przedmiotowym środkiem dowodowym na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz przyznaniu punktów w kryterium „liczba placówek dodatkowych”, o których mowa w pkt. 23.3) SWZ. Placówki wskazane w Wykazie spełniać muszą wymagania określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. 6 SWZ oraz §1 ust. 9 i 10 projektowanych postanowień umowy.W Wykazie placówek Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę placówki i adres (nazwę placówki, ulicę i nr budynkulokalu). Wykaz placówek nie podlega uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty Wykazu placówek lub gdy w dołączonym Wykazie placówek liczba wskazanych placówek spełniających wymagania Zamawiającego będzie mniejsza niż 5, oferta zostanie odrzucona.Wykazane przez Wykonawcę placówki oraz placówki dodatkowe zostaną wpisane do załącznika nr 5 do umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.4) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 4 do SWZ)7) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit c) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.8) Oświadczenie o którym mowa w pkt. 10.2. lit a) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ w niżej wymienionym zakresie: § 6 Zmiany umowy1. Wysokość ostatecznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku gdy, w trakcie obowiązywania umowy zmieni się: a) stawka podatku od towarów i usług,b) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, ustalone na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasada podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.2. Wykonawca może przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy najwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt b) oraz w pkt c). Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, a w szczególności szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.3. W terminie 21 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy zawierającego komplet dokumentów, o których mowa w ust. 2 umowy. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism do Wykonawcy.4. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, o którym mowa w ust. 1 pkt a), przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia umowy, zostanie sporządzony aneks do umowy, w którym wynagrodzenie Wykonawcy w ujęciu brutto ulegnie zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku5. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy, o których mowa w § 6 oraz:1) w zakresie łącznego maksymalnego wynagrodzenia lub zmiany godzin odbioru przesyłek, o których mowa w § 2 ust. 14.2) w zakresie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji umowy, o którym mowa w § 3 w przypadku przedłużenia się procedury wyboru Wykonawcy.3) w zakresie zmiany łącznej wysokości wynagrodzenia określonej w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmniejszenia ilości przesyłek.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy; b) Formularz cenowy – sporządzony zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ;c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.d) Wykaz placówek - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ. Wykaz placówek będzie przedmiotowym środkiem dowodowym na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz przyznaniu punktów w kryterium „liczba placówek dodatkowych”, o których mowa w pkt. 23.3) SWZ. Placówki wskazane w Wykazie spełniać muszą wymagania określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. 6 SWZ oraz §1 ust. 9 i 10 projektowanych postanowień umowy.W Wykazie placówek Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę placówki i adres (nazwę placówki, ulicę i nr budynkulokalu). Wykaz placówek nie podlega uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty Wykazu placówek lub gdy w dołączonym Wykazie placówek liczba wskazanych placówek spełniających wymagania Zamawiającego będzie mniejsza niż 5, oferta zostanie odrzucona.Wykazane przez Wykonawcę placówki oraz placówki dodatkowe zostaną wpisane do załącznika nr 5 do umowy.e) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.g) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt c), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.h) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ.2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:Martyna Schabek – inspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym,tel. 22/ 443-71-34Krzysztof Węgielski – Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego,tel. 22/ 443-71-36- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:Piotr Magiera – główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych,tel. 22 443-73-34e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę samochód z kierowcą na dowóz na uroczystości pogrzebowe w Warszawie- Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę samochód z kierowcą na dowóz na uroczystości pogrzebowe w Warszawie (z Radomia). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI