Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 303
1.5.2.) Miejscowość: Kozłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 696064496
1.5.8.) Numer faksu: 413841010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6127f0d2-f9bb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115081/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
bip.malopolska.pl/zspkozlow, https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal ,
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne
1). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
zspprzetargi@kozlow.pl
2). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
2. Złożenie oferty w postępowaniu
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków).
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenie BZP lub ID postępowania.
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zspprzetargi@kozlow.pl
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016 r. w spr. ochrony os. fiz. w zw. z przetwarzaniem danych os. i w spr. swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:
1) administratorem Pani/a danych os. jest Dyr. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, z siedzibą w: 32-241 Kozłów 303;
2) dane inspektora ochrony danych osobowych*: Inspektor Ochrony Danych Osobowych ZS-P w Kozłowie, 32-241 Kozłów 303, e-mail: gzskozlow@gmail.com
3) Dane os. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zam. publ. oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki unieważnienia postępowania – w celu zawarcia umowy w sprawie zam. publ. oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zam. i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami danych os. są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.
5) Dane os. pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zam. publ będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam. publ, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam. publ.
6) Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zam. publ., dane os. będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane os., ma prawo:
a. dostępu do swoich danych os. – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru ref. bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zam. publ,
b. do sprostowana swoich danych os. – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych os., o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zam. publ., ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych os. z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej os. fiz. lub pr., lub z uwagi na ważne względy interesu publ. Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zam. publ,
d. wniesienia skargi do Prezesa UODO w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych os.narusza przepisy o ochronie danych os., w tym przepisy RODO.
8) Obowiązek podania danych os. jest wymogiem ust. określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zam. publ.
9) Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zam. publ. nie przysługuje:
a. prawo do usunięcia danych os,
b. prawo do przenoszenia danych os., o którym mowa w art. 20 RODO,
c. określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych os., a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych os. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Dane os. mogą być przekazywane do org. publ. i urzędów państw. lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część I,
1. Trasa Nr 1: Kępie (Staszyn) - Kępie – Przysieka - Przysieka (Książka) – Kozłów.
I KURS : ok 35 km
Liczba dowożonych dzieci – 39, w tym: z Kępia – 16 SP, z Przysieki – 18 SP, z Kozłowa – 5 SP
II KURS : ok 35 km
Liczba dowożonych dzieci – 48, w tym: z Kępia – 11 SP, z Przysieki – 20 SP + 8 PS, z Kozłowa– 9 SP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne),
3.Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie mieć charakter stały, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż na 3 dni przed zmianą. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie wynikiem zdarzeń losowych lub innych nieprzewidzianych okoliczności. tj. będzie miała charakter okazjonalny, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dowóz w zmienionych godzinach.
4. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
5. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający. Zamawiający ustala na każdy kurs jednego opiekuna (dotyczy wszystkich części).
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
9. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
10. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
11. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości osób przewożonych, aby spełniać warunek:
1) przywóz:
I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu) 2) odwóz:
KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert
nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część II,
Trasa Nr 2: Przybysławice – Rogów – Kamionka - Bogdanów – Bryzdzyn - Kozłów. I KURS: ok 40 km
Liczba dowożonych dzieci – 29, w tym: z Bogdanowa – 6 SP, z Rogowa – 3 SP, z Przybysławic– 9 SP, z Kamionki – 10 SP, z Kozłowa – 1 SP
II KURS: ok 40 km
Liczba dowożonych dzieci – 45, w tym: z Bogdanowa – 1 SP + 2 PP, z Rogowa – 5 SP + 1 PP, z Przybysławic – 9 SP + 4 PP, z Kamionki – 13 SP + 7 PP, z Kozłowa – 2 SP + 1 PP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne),
3.Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie mieć charakter stały, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż na 3 dni przed zmianą. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie wynikiem zdarzeń losowych lub innych nieprzewidzianych okoliczności. tj. będzie miała charakter okazjonalny, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dowóz w zmienionych godzinach.
4. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
5. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający. Zamawiający ustala na każdy kurs jednego opiekuna (dotyczy wszystkich części).
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
9. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
10. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
11. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości osób przewożonych, aby spełniać warunek:
1) przywóz:
I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu) 2) odwóz:
KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert
nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część III,
Trasa Nr 3: Wierzbica – Wolica - Bryzdzyn – Kozłów.
I KURS: ok 32 km. Liczba dowożonych dzieci – 26, w tym: z Wierzbicy – 1 SP, z Wolicy – 3 SP, z Bryzdzynia – 14 SP, z Kozłowa - 8 SP
II KURS: ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 58, w tym: z Wierzbicy – 13 SP, z Wolicy – 11 SP, z Bryzdzynia – 18 SP, z Kozłowa – 16 SP
III KURS: ok 44 km. Liczba dowożonych dzieci – 29, w tym: z Wierzbicy – 5 PP, z Wolicy – 2 PP, z Bryzdzynia – 3 PP + 2 „0”, z Kozłowa – 15 PP + 2 „0”
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne),
3.Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie mieć charakter stały, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż na 3 dni przed zmianą. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie wynikiem zdarzeń losowych lub innych nieprzewidzianych okoliczności. tj. będzie miała charakter okazjonalny, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dowóz w zmienionych godzinach.
4. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
5. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający. Zamawiający ustala na każdy kurs jednego opiekuna (dotyczy wszystkich części).
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
9. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
10. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
11. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości osób przewożonych, aby spełniać warunek:
1) przywóz:
I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu)
III KURS (Część III) - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku, przystanek pośredni szkoła podstawowa Kozłów 303 i przywóz do Punktu Przedszkolnego w Kamionce nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
2) odwóz:
KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.
KURS III – wyjazd z Kamionki (Punkt Przedszkolny) około godziny 13:15.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert
nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część IV,
Trasa Nr 4: Marcinowice - Karczowice – Marcinowice – Kozłów.
I KURS: ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 25, w tym: z Marcinowic – 16, z Karczowic– 9.
II KURS;– ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 31, w tym: z Marcinowic – 20+ 4 PP, z Karczowic – 6 SP + 1 PP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne),
3.Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie mieć charakter stały, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż na 3 dni przed zmianą. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie wynikiem zdarzeń losowych lub innych nieprzewidzianych okoliczności. tj. będzie miała charakter okazjonalny, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dowóz w zmienionych godzinach.
4. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
5. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający. Zamawiający ustala na każdy kurs jednego opiekuna (dotyczy wszystkich części).
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
9. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
10. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
11. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości osób przewożonych, aby spełniać warunek:
1) przywóz:
I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu) 2) odwóz:
KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert
nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów,
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego co najmniej na terenie powiatu miechowskiego. Warunek posiadania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego uznaje się za spełniony także w przypadku legitymowania się przez Wykonawcę licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, przynajmniej na obszarze powiatu miechowskiego, wydaną przed dniem 15 sierpnia 2013 roku lub wydaną na skutek wniosku złożonego przez Wykonawcę przed tym dniem. Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pojazdami, które będą wykonywały usługę opisaną w rozdziale III SWZ tj. dysponuje pojazdami posiadającymi łączną liczbę miejsc siedzących nie mniejszą niż ilość uczniów na poszczególnych trasach + miejsce dla opiekuna.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia: tj. posiadają kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień t.j. ważne
zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego co najmniej na terenie powiatu miechowskiego. Warunek posiadania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego uznaje się za spełniony także w przypadku legitymowania się przez Wykonawcę licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, przynajmniej na obszarze powiatu miechowskiego, wydaną przed dniem 15 sierpnia 2013 roku lub wydaną na skutek wniosku złożonego przez Wykonawcę przed tym dniem.
2) wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ),
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ),
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokument , z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 1). W przypadku gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwa udzielone przez pozostałych wspólników.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 1) , jeżeli dokument może Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w "Formularzu ofertowy".
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy wykonawca.
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik Nr 4 do SWZ). W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 8 do SWZ) oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 9 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy wykonawca.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 7 do SWZ - Projekt umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal, https://miniportal.uzp.gov.pl/; ePUAP, https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-16