Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKozłów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-27
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00118724
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 303

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 696064496

1.5.8.) Numer faksu: 413841010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-320c5669-e547-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115081/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.malopolska.pl/zspkozlow, https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal , https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne
1). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
zspprzetargi@kozlow.pl
2). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
2. Złożenie oferty w postępowaniu
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków).
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenie BZP lub ID postępowania.
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zspprzetargi@kozlow.pl
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, z siedzibą w: 32-241 Kozłów 303;
2) dane inspektora ochrony danych osobowych*: Inspektor Ochrony Danych Osobowych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, , 32-241 Kozłów 303, e-mail: gzskozlow@gmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022”, znak ZSP.271.1.7.2021., prowadzonym w trybie podstawowym;
4) Ponadto Państwa dane mogą być udostępnione następującym kategoriom odbiorców danych:
a) organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa,
b) podmiotom świadczącym usługi niezbędne do realizacji przez Administratora zadań, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane bezterminowo,
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część I,
1. Trasa Nr 1: Kępie (Staszyn) - Kępie – Przysieka - Przysieka (Książka) – Kozłów.
I KURS : ok 35 km
Liczba dowożonych dzieci – 39, w tym: z Kępia – 16 SP, z Przysieki – 18 SP, z Kozłowa – 5 SP
II KURS : ok 35 km
Liczba dowożonych dzieci – 48, w tym: z Kępia – 11 SP, z Przysieki – 20 SP + 8 PS, z Kozłowa – 9 SP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne), Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego.
3. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
4. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający (dotyczy wszystkich części).
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - (o (+/-) 4 uczniów) - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
6. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
7. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
8. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.
9. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
10. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, aby spełniać warunek:
1) przywóz: I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu)
2) odwóz; KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część II,
Trasa Nr 2: Przybysławice – Rogów – Kamionka - Bogdanów – Bryzdzyn - Kozłów. I KURS: ok 40 km
Liczba dowożonych dzieci – 29, w tym: z Bogdanowa – 6 SP, z Rogowa – 3 SP, z Przybysławic – 9 SP, z Kamionki – 10 SP, z Kozłowa – 1 SP
II KURS: ok 40 km
Liczba dowożonych dzieci – 45, w tym: z Bogdanowa – 1 SP + 2 PP, z Rogowa – 5 SP + 1 PP, z Przybysławic – 9 SP + 4 PP, z Kamionki – 13 SP + 7 PP, z Kozłowa – 2 SP + 1 PP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne), Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego.
3. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
4. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający (dotyczy wszystkich części).
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - (o (+/-) 4 uczniów) - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
6. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
7. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
8. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.
9. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
10. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, aby spełniać warunek:
1) przywóz: I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu)
2) odwóz; KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część III,
Trasa Nr 3: Wierzbica – Wolica - Bryzdzyn – Kozłów.
I KURS: ok 32 km. Liczba dowożonych dzieci – 26, w tym: z Wierzbicy – 1 SP, z Wolicy – 3 SP, z Bryzdzynia – 14 SP, z Kozłowa - 8 SP
II KURS: ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 58, w tym: z Wierzbicy – 13 SP, z Wolicy – 11 SP, z Bryzdzynia – 18 SP, z Kozłowa – 16 SP
III KURS: ok 44 km. Liczba dowożonych dzieci – 29, w tym: z Wierzbicy – 5 PP, z Wolicy – 2 PP, z Bryzdzynia – 3 PP + 2 „0”, z Kozłowa – 15 PP + 2 „0”
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne), Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego.
3. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
4. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający (dotyczy wszystkich części).
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - (o (+/-) 4 uczniów) - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
6. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
7. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
8. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.
9. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
10. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, aby spełniać warunek:
1) przywóz: I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu)
III KURS (Część III) - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku, przystanek pośredni szkoła podstawowa Kozłów 303 i przywóz do Punktu Przedszkolnego w Kamionce nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
2) odwóz: KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.
KURS III – wyjazd z Kamionki (Punkt Przedszkolny) około godziny 13:15.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część IV,
Trasa Nr 4: Marcinowice - Karczowice – Marcinowice – Kozłów.
I KURS: ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 25, w tym: z Marcinowic – 16, z Karczowic– 9.
II KURS;– ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 31, w tym: z Marcinowic – 20+ 4 PP, z Karczowic – 6 SP + 1 PP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne), Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego.
3. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
4. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający (dotyczy wszystkich części).
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - (o (+/-) 4 uczniów) - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
6. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
7. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
8. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.
9. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
10. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, aby spełniać warunek:
1) przywóz: I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu)
2) odwóz; KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów,
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób co najmniej na terenie powiatu miechowskiego. Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pojazdami, które będą wykonywały usługę opisaną w rozdziale III SWZ tj. dysponuje pojazdami posiadającymi łączną liczbę miejsc siedzących nie mniejszą niż ilość uczniów na poszczególnych trasach + miejsce dla opiekuna.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia: tj. posiadają kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień t.j. ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób co najmniej na terenie powiatu miechowskiego
2) wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ),
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ),

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokument , z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 1). W przypadku gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwa udzielone przez pozostałych wspólników.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 1) , jeżeli dokument może Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w " Formularzu ofertowy".
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy wykonawca.
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia ( załącznik Nr 4 do SWZ). W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 8 do SWZ) oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 9 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy wykonawca.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 7 do SWZ - Projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal, https://miniportal.uzp.gov.pl/; ePUAP, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-25

2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.