Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2021-2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2021-2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyPolitechnika Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00015050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2021-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 553472400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2021-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2502fa4-7fe9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być: a) sporządzona na podstawie załączników do SWZ w języku polskim, b) złożona w formie lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu 2) Ofertę należy złożyć: a) w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub b) wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym podpisaną przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznać go za wiążący,b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibąw 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/18/055/U/21 pn. „Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2021-2023” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:1)w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia);2)w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/18/055/U/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część A – ubezpieczenie jachtów, łodzi motorowych i sprzętu wodnego1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej armatora (OC):Minimalny zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej armatora wymagany do przyjęcia przez Wykonawcę: a) Wykonawca udzieli ochrony ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej armatora z tytułu szkód wyrządzonych w związku z posiadaniem i eksploatacją jachtów, łodzi motorowych i sprzętu wodnego, także w czasie regat, zawodów sportowych, wyczarterowania, oddania w dzierżawę lub użyczenia osobie trzeciej, a w szczególności:szkód wyrządzonych innym jednostkom pływającym lub obiektom stałym i pływającym,szkód wyrządzonych osobom trzecim lub szkód wyrządzonych w mieniu osób trzecich,szkód wyrządzonych środowisku naturalnemu przez jego zanieczyszczenie, o ile były skutkiem zdarzenia lub wypadku objętego ubezpieczeniem.2. Ubezpieczenie casco jachtów, łodzi motorowych i sprzętu wodnego (CASCO).1) Przedmiotem ubezpieczenia są: jachty (kadłuby z omasztowaniem, otaklowaniem, ożaglowaniem) z wyposażeniem i osprzętem oraz łodzie motorowe wraz z wyposażeniem i osprzętem wymienione w załączniku 1a do SWZsprzęt wodny - łodzie wiosłowe, kajaki i pontony wraz z wyposażeniem wymienione w załączniku 2a do SWZ2) Minimalny zakres ochrony dla ubezpieczenia ryzyka CASCO wymagany do przyjęcia przez Wykonawcę: a) ochrona w zakresie ryzyka casco obejmie następujące szkody:stratę całkowitą rzeczywistą,stratę całkowitą konstruktywną, gdy jednostka jest niezdatna do naprawy lub koszt naprawy przekracza sumę ubezpieczenia,zaginięcie bez wieści,szkody częściowe,zagarnięcie lub uszkodzenie przez rozbójników morskich.b) Wykonawca będzie odpowiadał za szkody częściowe lub stratę całkowitą (rzeczywistą lub konstruktywną), powstałe na skutek:kolizji z inną jednostką pływającą,wywrócenia lub zatonięcia,czynności wykonywanych w czasie otaklowania lub roztaklowania jachtu oraz załadowywania lub wyładowywania wyposażenia i osprzętu,utknięcia na mieliźnie, wejścia na ląd lub przeszkodę podwodną,uderzenia w nabrzeże lub zderzenie z innym obiektem stałym lub pływającym w okresie eksploatacji sprzętu wodnego na akwenach wodnych,ognia, eksplozji, implozji, wybuchu, gradu, deszczu nawalnego, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego lub przedmiotów z jego pokładu,siły wyższej,warunków sztormowych,działania fali wywołanej nadmierną szybkością przechodzących jednostek pływających (kolizja bez kontaktu),dewastacji przez osoby trzecie podczas postoju jednostki pływającej w miejscu strzeżonym lub przechowywania w należycie zabezpieczonym miejscu,następstw wad ukrytych lecz bez kosztów wymiany lub zastąpienia wadliwych części,błędów nautycznych lub błędów w obsłudze urządzeń na jednostce,uszkodzeń silnika, przekładni, wału napędowego, śruby, steru,wadliwej naprawy dokonanej przez stocznię lub inne osoby, o ile posiadały właściwe kwalifikacje,ratowania życia na morzu lub wodach śródlądowych, chyba że podjęcie takiej akcji mogłoby narazić ratujący jacht i znajdujące się na nim osoby na poważne niebezpieczeństwo,kradzieży zwykłej,kradzieży z włamaniem,kradzieży silnika przyczepnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości ubezpieczonych jednostek pływających, np. o zakup nowych jednostek. Zamawiający szacuje, że ilość jednostek w trakcie terminu realizacji zamówienia może wzrosnąć o 20%. Ubezpieczenie nowych jednostek pływających realizowane będzie za składkę, zgodną z zaproponowanymi stawkami rocznymi określonymi w kalkulatorze obliczeń naliczaną proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia systemem pro rata temporis. Zamawiający zastrzega prawo niezrealizowania lub niepełnego zrealizowania zakupu nowych jednostek.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Akceptacja klauzul dodatkowych

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęcie do ubezpieczenia rzeczy osobistych załogi

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część B – ubezpieczenie jachtów pełnomorskich1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej armatora (OC).Minimalny zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej armatora wymagany do przyjęcia przez Wykonawcę: a) Wykonawca udzieli ochrony ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej armatora z tytułu szkód wyrządzonych w związku z posiadaniem i eksploatacją jachtów, także w czasie regat, zawodów sportowych, wyczarterowania, oddania w dzierżawę lub użyczenia osobie trzeciej, a w szczególności:szkód wyrządzonych innym jednostkom pływającym lub obiektom stałym i pływającym,szkód wyrządzonych osobom trzecim lub szkód wyrządzonych w mieniu osób trzecich,szkód wyrządzonych środowisku naturalnemu przez jego zanieczyszczenie, o ile były skutkiem zdarzenia lub wypadku objętego ubezpieczeniem.2. Ubezpieczenie casco jachtów pełnomorskich (CASCO).1) Przedmiotem ubezpieczenia są: Jachty pełnomorskie (kadłuby z omasztowaniem, otaklowaniem, ożaglowaniem) z wyposażeniem i osprzętem wymienione w załączniku 1b do SWZ2) Minimalny zakres ochrony dla ubezpieczenia ryzyka CASCO wymagany do przyjęcia przez Wykonawcę: a) ochrona w zakresie ryzyka casco obejmie następujące szkody:stratę całkowitą rzeczywistą,stratę całkowitą konstruktywną, gdy jednostka jest niezdatna do naprawy lub koszt naprawy przekracza sumę ubezpieczenia,zaginięcie bez wieści,szkody częściowe,zagarnięcie lub uszkodzenie przez rozbójników morskich.2)Wykonawca będzie odpowiadał za szkody częściowe lub stratę całkowitą (rzeczywistą lub konstruktywną), powstałe na skutek:kolizji z inną jednostką pływającą,wywrócenia lub zatonięcia,czynności wykonywanych w czasie otaklowania lub roztaklowania jachtu oraz załadowywania lub wyładowywania wyposażenia i osprzętu,utknięcia na mieliźnie, wejścia na ląd lub przeszkodę podwodną,uderzenia w nabrzeże lub zderzenie z innym obiektem stałym lub pływającym w okresie eksploatacji sprzętu wodnego na akwenach wodnych,ognia, eksplozji, implozji, wybuchu, gradu, deszczu nawalnego, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego lub przedmiotów z jego pokładu,siły wyższej, warunków sztormowych,działania fali wywołanej nadmierną szybkością przechodzących jednostek pływających (kolizja bez kontaktu),dewastacji przez osoby trzecie podczas postoju jednostki pływającej w miejscu strzeżonym lub przechowywania w należycie zabezpieczonym miejscu,następstw wad ukrytych lecz bez kosztów wymiany lub zastąpienia wadliwych części,błędów nautycznych lub błędów w obsłudze urządzeń na jednostce,uszkodzeń silnika, przekładni, wału napędowego, śruby, steru,wadliwej naprawy dokonanej przez stocznię lub inne osoby, o ile posiadały właściwe kwalifikacje,ratowania życia na morzu lub wodach śródlądowych, chyba że podjęcie takiej akcji mogłoby narazić ratujący jacht i znajdujące się na nim osoby na poważne niebezpieczeństwo,działania silnego, ale nie sztormowego lub huraganowego, wiatru,wysokiej fali nie spowodowanej przez inna jednostkę pływającą,kradzieży zwykłej,kradzieży z włamaniem,kradzieży silnika przyczepnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości ubezpieczonych jednostek pływających, np. o zakup nowych jednostek. Zamawiający szacuje, że ilość jednostek w trakcie terminu realizacji zamówienia może wzrosnąć o 50%. Ubezpieczenie nowych jednostek pływających realizowane będzie za składkę, zgodną z zaproponowanymi stawkami rocznymi określonymi w kalkulatorze obliczeń naliczaną proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia systemem pro rata temporis. Zamawiający zastrzega prawo niezrealizowania lub niepełnego zrealizowania zakupu nowych jednostek.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Akceptacja klauzul dodatkowych

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęcie do ubezpieczenia rzeczy osobistych załogi

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu: uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej z określeniem zakresu prowadzonej działalności wydane przez organ nadzoru w myśl Ustawy z dnia 11.09.2015 r o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 895) lub jest uprawniony do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów.Na potwierdzenie wykazania spełnienia tego warunku Zamawający będzie żądać: aktualnego zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej z określeniem zakresu prowadzonej działalności wydane przez organ nadzoru w myśl Ustawy z dnia 11.09.2015 r o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 895).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie wykonawca sporządza samodzielnie2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej z określeniem zakresu prowadzonej działalności wydane przez organ nadzoru w myśl Ustawy z dnia 11.09.2015 r o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 895).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust.1 Ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część A: 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)Część B: 1 200,00 zł (jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następujące wymagania:1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy,4) w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik,5) przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Zamawiający może zażądać od Wykonawcy składającego ofertę wspólną, przedstawienia kopii umowy regulującej ich współpracę,6) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 1 SWZ7) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:a) dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,b) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty, kalkulator - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,c) W przypadku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić jedynie zgodnie z art. 454 i 455 Ustawy Pzp. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-15

2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 300 zł na miesiąc- Rzeczenica
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 300 zł na miesiąc lecz nie mam zdolności kredytowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI