Kompleksowe ubezpieczenie Kopalni Soli Wieliczka S.A.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyKOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00015153
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Kopalni Soli Wieliczka S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Akcyjna – Górnictwo

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Mentor S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 95600- 03-240

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Szosa Chełmińska 177- 181

1.11.4.) Miejscowość: Toruń

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mentor@mentor.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.mentor.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Kopalni Soli Wieliczka S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b47d37a7-80d0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mentor.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mentor.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Forma elektroniczna opatrzonakwalifikowanym podpisem elektronicznym jest zastrzeżona dla złożenia oferty, oraz oświadczeń idokumentów, załączanych do oferty, a także zmiany i wycofania oferty. Środkiem komunikacjielektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformiedostępnej pod adresem https://mentor.logintrade.net/ w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiemsprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jestbezpłatne. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Pełnomocnik Zamawiającego i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem platformy www.mentor.logintrade.net, drogą elektroniczną.Pełnomocnik Zamawiającego nie udziela żadnych informacji telefonicznie.Odpowiedzi na zadanepytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na platformie przetargowejhttps://mentor.logintrade.net/Wynik postępowania zostaną opublikowane na Platformie dostępnej podadresem https://mentor.logintrade.net/Specyfikacja połączenia Postępowania przetargowe prowadzonesą przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między PełnomocnikiemZamawiającego, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy przetargowejhttps://mentor.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej. Do połączenia, w ramach Platformyprzetargowej, używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocyprotokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.Wykonawca posiadający konto na Platformie przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany,wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ orazkomunikację z Pełnomocnikiem Zamawiającego w pozostałych obszarach. Wymagania technicznewysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy przetargowej:Dopuszczalne przeglądarkiinternetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,•Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieciInternet• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca• obsługa przez przeglądarkęprotokołu XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łączainternetowego powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane środowiskouruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyDopuszczalne formatyprzesyłanych danychimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting,image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg,application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint,application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff,application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/xmsexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip,application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego Przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1),dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół OpiekiZdrowotnej z siedzibą Łęczycy; tel. (24) 388 26 01, fax.: (24) 388 22 64; mail:zozleczyca@zozleczyca.pl;Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest ŁukaszKazimierczak, adres e-mail: iod@zozleczyca.pl, telefon: 24 388 26 01;Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem naUbezpieczenie OC i majątku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy, prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP i osobylub podmioty którym powierzono przetwarzanie danych w związku z prowadzeniem postępowania ozamówienia publiczne. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych Z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2021/SIP/28

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe ubezpieczenie Kopalni Soli Wieliczka S.A. ” Rodzaj zamówienia: usługa Przedmiot zamówienia został podzielony na części:Część I zamówienia - Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej: a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (PD), b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (EEI), c) ubezpieczenie utraty zysku brutto w rezultacie przerwy lub zakłóceń w działalności w następstwie szkody w ubezpieczeniu mienia od wszelkiego ryzyka (BI)d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (nnw)e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia (OC)Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w wysokości do: - 30% wartości zamówienia podstawowego dla części I,

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe ubezpieczenie Kopalni Soli Wieliczka S.A. ” Rodzaj zamówienia: usługa.Przedmiot zamówienia został podzielony na części:Cześć II zamówienia - Ubezpieczenia floty: a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC PPM), b) ubezpieczenie autocasco (AC), c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów (NNW), d) ubezpieczenie assistance (ASS),e) ubezpieczenie autoszyby (ASZ),f) ubezpieczenie Zielona Karta (ZK).4. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załącku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w wysokości do: - 30% wartości zamówienia podstawowego dla części II,

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę zezwoleniawłaściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w myśl ustawyz dnia 11.09.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej, co najmniej w zakresie ryzyk objętychprzedmiotem zamówienia. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniustanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wzóroświadczenia o spełnieniu warunków udziału stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia oniepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy zWykonawców.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składapełnomocnik;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorami umowy - załącznik 4 i 5

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 11:45

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy www.mentor.logintrade.net.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16

2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wieliczka: „Przebudowa szybiku Geramb”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2021-2023
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGA UBEZPIECZENIA RYZYK KOMUNIKACYJNYCH UCZESTNIKÓW GRUPY ZAKUPOWEJ
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI