Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont balustrad i nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 524-34-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont balustrad i nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dff317c-7fde-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001370/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont molo w Gdańsku Brzeźnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.sportgdansk.pl/publiczne-powyzej/nowe-postepowania/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wykonawca może komunikować się zZamawiającym w następujący sposób:1) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/GOS2) za pośrednictwem formularza do komunikacji udostępnionego przez miniPortal na stronie internetowej:https://miniportal.uzp.gov.pl/, lub3) za pomocą poczty elektronicznej - adres e-mail: przetargi@sportgdansk.pl.Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym , za pośrednictwem strony internetowej:https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/GOS
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się:a) numerem ogłoszenia w BZP,b) ID postępowania,c) numerem referencyjnym.Korespondencję przesyła się w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanychpowyżej.Korespondencję sporządza się w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający sugeruje, aby korespondencję sporządzać w formacie .pdf.Maksymalny rozmiar przesyłanych plików to 100 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Gdański Ośrodek Sportu, 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29 tel.: +48 58 524-34-73, +48501-596-316 email:biuro@sportgdansk.pl www.sportgdansk.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gdański Ośrodek Sportu jest: Pan Daniel Grzybowski e-mail: daniel.grzybowski@sportgdansk.pl tel.: +48 501-091-0043) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego: Remont balustrad i nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie - numer referencyjny: ZP1/272/3/2021, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 ust. 1 PZP,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej ustawa Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/272/3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 905742,12 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakres prac polegających między innymi na:1) Ogrodzeniu miejsc prowadzonych prac i zabezpieczeniu ich przed dostępem osób trzecich ok. 165 m2.2) Rozbiórce balustrady i poręczy drewnianej – 404 mb.3) Rozbiórce słupków drewnianych - 390 mb.4) Wymianie desek pomostu dolnego i górnego – 186 m2.5) Rozbiórce podwalin i belek drewnianych o przekroju do 400 cm 2 – 159 mb.6) Obcięciu kotew i zaprawieniu otworów zaprawami PCC – 742 szt.7) Montażu podwalin z ceowników nierdzewnych 140x70x5 mm – 145 mb.8) Montażu balustrad i poręczy drewnianych – 403 mb.9) Montażu słupów drewnianych – 12,3 m3.10) Malowaniu balustrad, poręczy i słupków drewnianych – 890 mb.11) Malowaniu pędzlem konstrukcji pełnościennych – 38 m2.12) Wywiezieniu samochodami drewna na wysypisko i utylizacji – 28 m3Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach, odpowiednio:1) Pierwszy etap (przed sezonem letnim) – wyłączenie i remont mola od strony morza w kierunku lądu na długości około 32 m wraz z dolnym pomostem. Termin realizacji pierwszego etapu – 63 dni od dnia przekazania terenu remontu. Roboty muszą być zakończone i odebrane (tak, aby można było udostępnić remontowaną część mola) do dnia 11.06.2021 roku.2) Drugi etap (po sezonie letnim) – wyłączenie mola od strony lądu i remont pozostałej części mola ok. 98 mb. Termin realizacji drugiego etapu – 70 dni od dnia przekazania terenu drugiego etapu remontu, które nastąpi po zakończeniu sezonu letniego, tj. 15.09.2021 roku.Uwaga: Zamawiający w pierwszym etapie remontu dopuszcza możliwość wykonania remontu odcinka mola dłuższego niż 32 m, przy zachowaniu wszelkich zasad związanych z prawidłowym i bezpiecznym wykonywaniem robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje realizację zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na wykonaniu robót remontowych balustrad lub nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie, które zostaną udzielone zgodnie z poniższymi warunkami.1) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót,2) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,3) zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,4) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,5) całkowita wartość zamówień została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego,6) łączna wartość udzielonych zamówień nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego,7) dotychczasowy wykonawca robót powierzone roboty wykonał z należytą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zapewnił odpowiednią jakość wykonanych robót.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4