Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i telefonów na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-29
  • ZamawiającyGmina Miasta Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00238731
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i telefonów na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583236125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i telefonów na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c06ff189-3171-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta czy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się wewnętrznym numerem postępowania
(BZP.271.54.2021.ICK).
5. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany, w dokumentach zamówienia, adres email. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w Rozdziale 16 SWZ - Klauzula informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.54.2021.ICK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wydzierżawienie na okres trwania umowy, Zamawiającemu przez Wykonawcę, nowej, pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucji, centrali telefonicznej o następujących parametrach:
a) obsługa nie mniej niż 72 abonentów wewnętrznych analogowych z możliwością rozbudowy do minimum 100 abonentów wewnętrznych analogowych,
b) obsługa nie mniej niż 8 abonentów wewnętrznych systemowych,
c) obsługa nie mniej niż 10 abonentów wewnętrznych VOIP,
d) obsługa nie mniej niż 5 abonentów wewnętrznych VOIP systemowych,
e) obsługa 30-kanałowego, przewodowego łącza SIP trunk,
f) obsługa minimum 15 jednoczesnych kanałów VOIP,
g) obsługa minimum 30 jednoczesnych połączeń przez łącze SIP trunk,
h) obsługa nielimitowanej liczby jednoczesnych połączeń na liniach analogowych i systemowych,
i) wbudowany i zintegrowany z centralą moduł GSM na minimum 4 karty SIM (karty SIM dostarczy Zamawiający, Wykonawca nie może narzucać Zamawiającemu operatora GSM dostarczającego karty SIM), przekierowujący rozmowy na łącze zapasowe w przypadku awarii łącza GSM oraz realizujący połączenia do sieci GSM
j) wbudowany i zintegrowany z centralą moduł nagrywania rozmów o pojemności minimum 8000h, nagrywający minimum 4 linie jednocześnie, z minimum 5 licencjami na stanowiska do odsłuchiwania nagrań oraz możliwością automatycznego robienia kopii archiwum nagrań na serwer Zamawiającego,
k) wbudowany i zintegrowany z centralą moduł nadawania komunikatów, bazujący na technologii Text2Speech, umożliwiający dodanie i aktywację komunikatu głosowego odgrywanego na danym numerze miejskim. Dodawanie komunikatów musi odbywać się przez osobną, dedykowaną aplikację (bez konieczności nadawania użytkownikom dostępu do aplikacji służącej do konfiguracji centrali), w której to, dzięki stworzonym przez Wykonawcę kontom, wskazani użytkownicy Zmawiającego będą mogli się zalogować i wpisać tekst komunikatu. Aplikacja następnie musi przetworzyć wpisany komunikat na plik audio i automatycznie włączyć jego odgrywanie na konkretnym numerze miejskim Zamawiającego, tak aby był słyszalny przez wszystkich dzwoniących na ten numer miejski. Nadawanie uprawnień użytkownikom Zamawiającego musi umożliwiać przypisanie do użytkownika numeru miejskiego, na którym będzie aktywował komunikaty. Zamawiający szacuje, że w ciągu trwania umowy nie przekroczy 1000 komunikatów.
l) system bilingowy, stworzony przez producenta centrali, rejestrujący połączenia wychodzące i przychodzące zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne,
m) wbudowany moduł zapowiedzi głosowych mieszczący minimum 20 zapowiedzi powitalnych, o łącznym czasie nie krótszym niż 120s (czas minimum 20 zapowiedzi powitalnych o łącznej długości minimalnej 120s musi być zagwarantowany również przy uruchomionym module automatycznego kolejkowania połączeń oczekujących), prezentowane na minimum 20 numerach zewnętrznych,
n) wbudowany moduł zapowiedzi głosowych mieszczący minimum 3 infolinie prezentowane na minimum 3 numerach zewnętrznych,
o) wbudowany moduł automatycznego kolejkowania połączeń oczekujących wraz odtwarzaniem informacji dla dzwoniącego o miejscu w kolejce oraz szacowanym czasie oczekiwania, na minimum 3 numerach zewnętrznych,
p) przystosowana do montażu RACK 19” o wysokości nie większej niż 4U,
q) każdy abonent analogowy lub systemowy musi w centrali posiadać dedykowany fizyczny port i interfejs.
2. W przypadku konieczności wymiany centrali telefonicznej wykonanie montażu centrali telefonicznej opisanej w pkt.1 we wskazanej przez Zamawiającego szafie teletechnicznej, w pomieszczeniu technicznym zlokalizowanym w siedzibie głównej Zamawiającego, na IV piętrze oraz wykonanie połączeń kablowych pomiędzy zamontowaną centralą, a zakończeniami gniazd sieci telefonicznej Zamawiającego (połączenia mają na celu umożliwienie przyłączenia abonentów Zamawiającego do nowej centrali) – centrala zostanie zainstalowana w innej szafie teletechnicznej niż zakończenia sieci telefonicznej Zamawiającego. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę nie mniej niż 80 par połączeń między szafami oraz zakończenia ich patchpanelami z każdej strony (orientacyjna długość połączenia między szafami to koło 5m). W celu umożliwienia przyłączenia abonentów Zamawiającego do nowej centrali Wykonawca zakupi i zainstaluje:
a) we wskazanej przez Zamawiającego szafie teletechnicznej, panel krosowy umożliwiający rozszycie nie mniej niż 12 czteroparowych kabli Ethernet zakończonych wtyczką RJ45 na 48 jednoparowych gniazd RJ45,
b) we wskazanych pomieszczeniach siedziby głównej Zamawiającego, nie mniej niż 15 spliterów umożliwiających rozszycie 1 czteroparowego gniazda RJ45 na 4 jednoparowe gniazda telefoniczne.
Zamawiający w swojej sieci telefonicznej posiada wyprowadzenia gniazd RJ45 zarówno jedno jak i czteroparowe. Wymieniony wyżej panel krosowy oraz splitery mają za zadanie doprowadzić do sytuacji, w której wszystkie gniazda telefoniczne na zakończeniu sieci telefonicznej Zamawiającego będą miały postać jednoparową.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zdemontowanie starej centrali telefonicznej Zamawiającego (Zamawiający dokona jej zwrotu do obecnego operatora we własnym zakresie).
3. W przypadku konieczności wymiany centrali telefonicznej Wykonawca skonfiguruje dostarczoną centralę według wytycznych Zamawiającego (zgodnie z konfiguracją aktualnie pracującej centrali), przełączy obecnych abonentów wewnętrznych i podłączy nowych abonentów wewnętrznych według zaleceń Zamawiającego, tak aby przerwa w dostępie do posiadanych numerów zewnętrznych nastąpiła poza godzinami pracy Zamawiającego (godziny pracy od poniedziałku do piątku od 07:00 do 15:00), przy czym dla dwóch z migrowanych numerów miejskich przerwa w dostępie nie może być dłuższa niż 1h.
4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu 30-kanałowe, przewodowe łącze SIP trunk, które Wykonawca wprowadzi odpowiednim okablowaniem światłowodowym do siedziby głównej Zamawiającego, a następnie doprowadzi do centrali telefonicznej opisanej w pkt.1 (włącznie z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń na takie prace). Wykonawca zapewni, że łącze SIP trunk nie będzie realizowane w technologii VoIP. Wykonawca zainstaluje urządzenie dostępowe realizujące łącze SIP trunk we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, w pobliżu szafy teletechnicznej, w której Wykonawca zainstaluje centralę telefoniczną.
5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu usługę fax2mail w siedzibie głównej dla minimum 2 użytkowników (numerów FAKS) oraz w zdalnej lokalizacji dla minimum 1 użytkownika (numeru FAKS). W siedzibie głównej usługa musi funkcjonować z użyciem wskazanych przez Zamawiającego 2 numerów miejskich z puli, o której mowa w pkt. 7. W zdalnej lokalizacji usługa musi funkcjonować z użyciem numeru aktualnie wykorzystywanego na analogowym łączu do obsługi faksu. Usługa zapewni odbieranie faksów, wysłanych tradycyjnych urządzeń faksowych, bezpośrednio na skrzynkę pocztową firmowych komputerów Zamawiającego (e-mail z załącznikiem w postaci pliku z odpowiednim rozszerzeniem) oraz wysyłanie faksów w postaci skanu dokumentu w formie elektronicznej (PDF) ze skrzynki pocztowej MS Outlook na tradycyjne urządzenia faksowe.
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu kablowe, wydzierżawione łącze analogowe zestawione pomiędzy zdalną lokalizacją Zamawiającego, a wskazaną przez Zamawiającego lokalizacją celem zapewnienia bezpośredniej łączności pomiędzy tymi lokalizacjami. Odległość pomiędzy tymi lokalizacjami wynosi nie więcej niż 5km.
7. Wykonawca na dostarczonym przez siebie łączu SIP trunk utrzyma lub jeśli zajdzie taka konieczność, dokona migracji użytkowanej obecnie przez Zamawiającego puli 100 numerów miejskich (używanych jako numery indywidualne i grupowe) oraz numerów telefonicznych miejskich, które Zmawiający używał wcześniej (11 numerów z różnych pul numeracyjnych) Ewentualne koszty migracji pokryje Wykonawca. Przeniesienie numerów musi nastąpić poza godzinami pracy Zamawiającego (godziny pracy od poniedziałku do piątku od 07:00 do 15:00) przy czym dla dwóch z migrowanych numerów miejskich przerwa w dostępie nie może być dłuższa niż 1h. Jeżeli zajdzie konieczność migracji wymienionych wyżej numerów, Wykonawca będzie zobowiązany również do dopilnowania wyłączenia obecnie użytkowanych przez Zamawiającego usług, na wymienionych wyżej łączach po dokonaniu migracji numerów, u obecnego operatora.
8. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie przez Wykonawcę audytu technicznego w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
9. Wykonawca w ramach usługi wydzierżawi, dostarczy i zainstaluje Zamawiającemu następujące urządzenia o parametrach nie gorszych niż opisane poniżej (nowe lub maksymalnie 6 letnie, pochodzące z oficjalnego kanału dystrybucji):
a) Aparat telefoniczny IP DECT - 6 szt.
b) Aparat telefoniczny IP systemowy - 3 szt.
c) Aparat telefoniczny analogowy - 15 szt.
d) Aparat telefoniczny systemowy - 2 szt.
e) Przewodowa słuchawka nagłowna z mikrofonem - 3 szt.
f) Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy DECT - 1szt.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 60%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

b) dla kryterium „Czas usunięcia awarii (nie mniej niż 12h i nie dłużej niż 16h)”
PUA = [PUAN/PUAR x 40%] x 100
Oznaczenia:
PUA – liczba punktów za kryterium czas usunięcia awarii
PUAN – najniższy oferowany czas usunięcia awarii spośród złożonych ofert
PUAR – czas usunięcia awarii rozpatrywanej oferty
Uwaga:
W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii (nie mniej niż 12h i nie dłużej niż 16h)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
1.2.1. Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021, poz. 576 ze zmianami).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o
wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021, poz. 576 ze zmianami).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2.1., Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.4. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.4.1. warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.2.1. SWZ będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługę, do której realizacji te uprawnienia są wymagane.
2.4.2. brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 4 SWZ musi wykazać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie (wg. wzoru stanowiącego załącznik 1A do oferty), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Szczegółowe informacje dotyczące składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w Rozdziale 3 i 5 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Rozdziale 17 SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie domku drewnianego z tarasem - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie domku drewnianego z tarasem - domek 6x3m z połączonym tarasem 6x2.5m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI