Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla urzędów górniczych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-27
  • ZamawiającyWyższy Urząd Górniczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00237804
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla urzędów górniczych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wyższy Urząd Górniczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@wug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla urzędów górniczych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7337bde-30d3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009631/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa świadczenia telefonii stacjonarnej na potrzeby urzędów górniczych w okresie od 1 grudnia 2021 r. do 30 listopada 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartPzp.pl/wug

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany systemem.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartPzp.pl/wug.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawiera SWZ, w szczególności rozdział XII i XIII.
Poniżej zostały przedstawione najważniejsze informację:
Zgodnie z rozdziałem XII.
"4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego, tj. użytkownika wykonawcy odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu,
w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków
w ramach postępowania.
6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania."(....)
"12. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego (do reprezentowania) Użytkownika Zewnętrznego wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
13. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy wykonawcy, następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia - posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66
i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18
i późniejsze, Internet Explorer 11,
b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera; zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
c) system operacyjny Windows 10 i późniejsze;
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się
w Systemie w zakładce E-learning.
14. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta wykonawcy dla wykonawców." (...)
"19. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
20. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. (....)"
Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ:
"(....)5. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.(...)"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny poprzez umieszczenie w SWZ klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny poprzez umieszczenie w SWZ klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAG/11/2021/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Gdańsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Gliwicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Kielcach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Krośnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Rybniku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej Okręgowego Urzędu Górniczego w Lublinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa Rozdział XVIII SWZ.

1. Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.
2.Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie w danej części zamówienia będzie obliczana według następującego wzoru: LP = C + UA
LP - łączna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena brutto oferty;
UA - liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Czas usunięcia awarii.
3 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co uprawnia go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021 r. poz. 576).
Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX SWZ.
W przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy,
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy,
3) dokumenty stwierdzające ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowaniu ich do udziału w przedmiotowym postępowaniu – jeżeli dotyczy,
4) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które etapy (części) usługi wykonają poszczególni wykonawcy, z zastrzeżeniem Rozdziału VII ust. 2 SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Powyższe określa § 11 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SWZ, tj.
"1. Wszelkie zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Pzp, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy zgodnej z obowiązującymi przepisami i treścią niniejszej Umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie:
1) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy/ -ców, (...)
2) działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem lub zwalczaniem COVID-19 lub w sytuacji zaistnienia innej siły wyższej, tj. zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwych wcześniej do przewidzenia. Zakres zmian umowy będzie adekwatny to zaistniałej okoliczności;
3) zwiększenia, zmniejszenia lub zmiany ilości typu łączy lub abonamentów w następujących sytuacjach:
a) zwiększenie liczby łączy i/lub abonamentów w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, pod warunkiem możliwości technicznych Wykonawcy, gdzie:
- zmiana ta będzie możliwa w zakresie 25% zmiany maksymalnego wynagrodzenia brutto, określonego w ofercie Wykonawcy,
- zmiana swym zakresem obejmie w szczególności: zmianę maksymalnego wynagrodzenia brutto umowy oraz zmianę Wykazu zasobów telekomunikacyjnych,
b) zmiana typu łączy i/lub abonamentów np. w przypadku zmiany lokalizacji, w zależności od potrzeb Zamawiającego i możliwości technicznych Wykonawcy, gdzie:
- zmiana ta będzie możliwa tylko w przypadku, gdy dany typ łącza i/lub abonament był elementem oferty Wykonawcy,
-zmiana ta będzie możliwa w zakresie 25% zmiany maksymalnego wynagrodzenia brutto, określonego w ofercie Wykonawcy,
-zmiana swym zakresem obejmie w szczególności: zmianę maksymalnego wynagrodzenia brutto umowy i zmianę Wykazu zasobów telekomunikacyjnych,
c) zmniejszenie liczby łączy i/lub abonamentów w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, w tym między innymi zmiany lokalizacji urzędu górniczego objętego umową lub częściowej likwidacji urzędu górniczego objętego przedmiotem umowy, gdzie:
- zmiana ta będzie możliwa w zakresie 25% zmiany maksymalnego wynagrodzenia brutto, określonego w ofercie Wykonawcy,
- zmiana swym zakresem obejmie w szczególności: zmianę maksymalnego wynagrodzenia brutto umowy i zmianę Wykazu zasobów telekomunikacyjnych;
4) zmiany lokalizacji punktu odbioru usług (przeniesienia zakończenia łączy) w przypadku, gdy urząd górniczy objęty przedmiotem umowy zmienia swoją lokalizację, pod warunkiem możliwości technicznych Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana ta:
- może wywoływać zmiany, o których mowa w pkt 3, lub
5) powoduje tylko zmianę lokalizacji punktu odbioru usług a pozostałe warunki, tj. liczba, typ łączy i/lub abonament nie ulegają zmianie, tym samym zmiana swym zakresem obejmie w szczególności: zmianę lokalizacji i zmianę Wykazu zasobów telekomunikacyjnych;
6) możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy przez Zamawiającego bez skutków prawnych
i finansowych dla Zamawiającego i Wykonawcy, w przypadku likwidacji urzędu górniczego objętego przedmiotem umowy;
7) możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy przez Zamawiającego bez skutków prawnych
i finansowych dla Zamawiającego i Wykonawcy, w przypadku zmiany lokalizacji urzędu górniczego objętego przedmiotem umowy, gdy zmiany, o których mowa w pkt 3 i 4 nie będą możliwe, lub druga strona nie wyraziła na nie zgody;
8) przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi (co będzie miało również wpływ na przesunięcie terminu końcowego) z uwagi na:
a) wydłużenie procedury wyłonienia Wykonawcy przedmiotowego zamówienia,
b) uwarunkowania techniczne dotyczące wdrożenia usługi będącej przedmiotem zamówienia,
c) inne uzasadnione okoliczności leżące po stronie Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy (...)."

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartPzp.pl/wug.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę kolokacji routerów i serwerów - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę kolokacji routerów i serwerów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: „Przebudowa boiska sportowego z trawy naturalnej” II
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: Usługa cateringowa
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: Dostawa oprogramowania
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz jednostek jej podległych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI