Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT w sieci telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych oraz modemów i routerów mobilnego Internetu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyGmina Miasta Toruń
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017855
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT w sieci telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych oraz modemów i routerów mobilnego Internetu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.majewski@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT w sieci telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych oraz modemów i routerów mobilnego Internetu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67acef50-819c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000805/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT w sieci telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych oraz modemów i routerów mobilnego Internetu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.umtorun.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umtorun.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl, oraz poczty elektronicznej.2. Zamawiającywyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: - w zakresie formalno-prawnym: PanJanusz Majewski e-mail: j.majewski@um.torun.pl - w zakresie merytorycznym: P.Czechowskie mail:p.czechowski@um.torun.pl Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy doSystemu na stronie internetowej Urzędu Miasta Torunia: https://umtorun.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanieprzekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesurejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod zobrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dlaWykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://umtorun.ezamawiajacy.pl.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: : txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików”.5. Za datęprzekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichwczytania do Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl.6. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formieelektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datęprzekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. 7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej. 8. Złożenie oferty: Oferta wraz zzałącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygoremnieważności 9. Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są wpkt 16.1 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratoremPani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń b)inspektorem ochrony danych osobowych zamawiającego jest Pan Marcin Kapiwąs, tel. 56 611 8802, email:iod@um.torun.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm.), dalej„ustawa Pzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania): Informuję, że: 1.Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;- na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;2. Nie przysługuje Pani/Panu:- związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych GMT w sieci telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych oraz modemów i routerów mobilnego Internetu”. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do umowy.2. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych umową, wraz z liczbą kart SIM, stanowi załącznik nr 2 do umowy.3. Wykaz terminów zakończenia umów w poszczególnych jednostkach stanowi załącznik nr 3 do umowy.4. Parametry techniczne sprzętu - telefony komórkowe, modemy, routery oraz wymagania dotyczące kart SIM stanowią załącznik nr 4 do umowy.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.3. Oferty wariantowe - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Katalogi elektroniczne - Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy - Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.Wymagania dotyczącerównoważności ofert zawiera pkt 9. SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje prawo opcji: uruchomienie, w ramach zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, dowolnych nowych aktywacji zarówno kart SIM do realizacji połączeń głosowych jak i mobilnego Internetu w sieci Wykonawcy, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, również w przypadku powstania nowej jednostki organizacyjnej GMT Zamawiający może zlecić w czasie trwania umowy, według swojego uznania, max. 20 szt. nowych aktywacji kart SIM (10 aktywacji kart głosowych w abonamencie III oraz 10 aktywacji kart dostępu do mobilnego Internetu), według cen jednostkowych podanych w ofercie.Gdy Zamawiający w okresie trwania umowy nie dokona nowych aktywacji, Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: transfer danych na kartach internetowych

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: udostępnienie aplikacji internetowej

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin naprawy sprzętu

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiającynie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie 2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art.10 ust.1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. (Dz. U. 2019 poz.2460).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku wtym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiającynie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust. 1ustawy- załącznik nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art.10 ust.1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. (Dz. U. 2019 poz. 2460

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

.Do oferty wykonawca załącza również: a) pełnomocnictwo-gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(o ile dotyczy)- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy,c) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa(o ile dotyczy)– w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,d)informacje dotyczące wykonawcy (załącznik nr 1 do SWZ - dodatkowy formularz ofertowy) – w tym dokumencie wykonawca składa oświadczenie w zakresie: spełnienia wymogów RODO i podwykonawców oraz informację, czy wybór oferty wykonawcy będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego.e) Wykaz rozwiązań równoważnych –wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.Dokumenty muszą być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. f) zobowiązanie podmiotu trzeciego(o ile dotyczy)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzieprowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku podmiotówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt 14.1. a)SWZ składają odrębnie:każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczeniawykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;3. W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składakażdy z Wykonawców odrębnie.4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowyw sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, wktórej m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawartaumowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach:1) Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455ust. 2 ustawy PZP, za zgodą obu Stron. Zmiana treści umowy wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.2) ZAMAWIAJĄCY może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY w przypadku:a) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia przesłanek zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy PZP.;b) zmiany cen jednostkowych w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron; c) zmiany standardów świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, zapisanych w postaci Ogólnych Warunków/Cennika/Regulaminu Świadczenia Usług WYKONAWCY, na korzystniejsze dla ZAMAWIAJĄCEGO;3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.4) zmiana terminu rozpoczęcia świadczenia usług będących przedmiotem umowy w związku z zaistnieniem sytuacji, której nie można było wcześniej przewidzieć ani zapobiec.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umtorun.ezamowienia.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu, licencji i usług w celu poprawy cyberbezpieczeństwa - Dębowa Łąka
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu, licencji na oprogramowanie oraz wykonanie usług specjalistycznych w celu poprawy cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI