Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej wraz z pakietami danych na potrzeby Zarządu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej wraz z pakietami danych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-07
  • ZamawiającyGmina Miasta Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej wraz z pakietami danych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej wraz z pakietami danych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14102474-1f66-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne; https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta czy wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się wewnętrznym numerem postępowania
(BZP.271.53.2021.ICK).
5. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany, w dokumentach zamówienia, adres email. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w Rozdziale 16 SWZ - Klauzula informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.53.2021.ICK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla 64 numerów telefonii mobilnej (59 posiadanych + 5 nowych),
1. ZTM w Gdańsku posiada obecnie 59 numerów komórkowych w sieci Orange, przy czym 4 z nich wykorzystywane są do usługi transmisji głosowej GSM przez bramkę GSM na potrzeby centrali telefonicznej Zamawiającego.
2. W przypadku konieczności przeniesienia świadczonej usługi do innego Wykonawcy, Zamawiający oczekuje przeniesienia posiadanych numerów telefonicznych (z zachowaniem numeru MSISDN) do sieci Wykonawcy zgodnie z terminem końca obecnej umowy.
3. Przeniesienie wszystkich aktywnych numerów Zamawiającego z sieci Orange do sieci innego operatora musi być bezpłatne dla Zamawiającego.
4. ZTM w Gdańsku nie dopuszcza przedterminowego zerwania aktualnie obowiązujących umów, gdyż wiązałoby się to z naliczeniem kar ze strony obecnego operatora.
5. Zachowanych 59 numerów oraz 5 nowych numerów muszą znajdować się w wewnętrznej grupie korporacyjnej.
6. W przypadku zmiany, kiedy zajdzie taka konieczność, Wykonawca dostarczy zaprogramowane, aktywowane karty SIM wraz z przydzielonymi do nich numerami abonenckimi na swój koszt do siedziby Zamawiającego.
7. W przypadku gdy zajdzie taka konieczność karty SIM muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego najpóźniej 10 dni przed aktywacją kart SIM.
8. Dostarczane nowe karty muszą być typu nano, z adapterami do micro i adapterem do karty pełnowymiarowej, z wyjątkiem 4 kart SIM używanych w centrali telefonicznej Zamawiającego, które NIE mogą być typu micro lub nano.
9. 4 karty SIM używane w centrali telefonicznej Zamawiającego muszą mieć zablokowaną transmisję danych, zastrzeżone numery, być bezpinowe.
10. Zamawiający wymaga, aby przerwa, związana z przeniesieniem numerów do nowego operatora nie trwała dłużej niż 2 godziny i została wykonana pomiędzy godz. 23:00 a 6:00.
11. Wykonawca musi dokonać migracji kart SIM w nocy z 31.12.2021 r. na 01.01.2022 r.
12. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2021 r.
13. Jeżeli w trakcie trwania umowy zostanie zwiększona ilość aktywnych kart SIM to czas obowiązywania ich umowy musi być równy czasowi obowiązywaniu umowy dla pozostałych kart SIM.
14. Zamawiający wymaga aby w ramach opłacanego abonamentu miesięcznego, plan taryfowy dla wszystkich numerów komórkowych będących przedmiotem postępowania umożliwiał wykonywanie nielimitowanych, darmowych połączeń oraz wysyłanie darmowych sms’ów i mms-ów do: abonentów w ramach grupy, wszystkich krajowych operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz posiadał pakiet na transmisję danych w kraju nie mniejszy niż 20 GB na każdą kartę SIM (Zamawiający nie wymaga, aby niewykorzystana część pakietu przechodziła na kolejny okres rozliczeniowy). Dodatkowo dla wybranych 7 kart SIM musi być dostępny wspólny pakiet minut (nie większy niż 120 minut) na połączenia z Polski do operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej zlokalizowanych w UE (połączenia międzynarodowe). W przypadku pakietu na połączenia międzynarodowe, Zamawiający również nie wymaga, aby niewykorzystana część pakietu przechodziła na kolejny okres rozliczeniowy.
15. W przypadku przekroczenia przydzielonego limitu na transmisję danych operator nie będzie naliczał dodatkowych opłat, lecz uniemożliwi wykonywanie dalszych połączeń lub ograniczy szybkość transferu.
16. Wykonawca zapewni dla ZTM w Gdańsku dostęp do sytemu za pośrednictwem strony WWW lub dedykowanej aplikacji, w którym wyznaczony przez ZTM w Gdańsku administrator (min 2 dostępy) będzie mógł dokonywać m. in. następujących operacji:
a) sprawdzenie bilingów rozmów telefonicznych wraz z informacją o połączeniach
b) sprawdzenie stanu zużycia pakietu danych dla poszczególnych kart SIM
c) sprawdzanie wielkości przekroczenia abonamentu
d) informacje o fakturze
e) blokowanie karty SIM
f) wyrobienie duplikatu karty SIM (Zamawiający dopuszcza możliwość wyrabiania duplikatów poprzez zlecenie telefoniczne lub mailowe wykonane do dedykowanego opiekuna dostępnego minimum w dni robocze od godziny 7:00 do 16:00)
g) włączanie i wyłączenie dodatkowych usług takich jak: poczta głosowa, roaming, połączenia międzynarodowe, blokowanie połączeń, dostęp do transmisji GPRS itp.
h) sprawdzanie numeru PUK karty SIM
Wymienione w tym punkcie usługi nie mogą generować dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
17. Wykonawca zapewni kontakt z dedykowanym opiekunem w celu bieżącej obsługi Zamawiającego, związanej ze świadczonymi usługami w ramach niniejszej umowy na rzecz Zamawiającego, zgłaszania nieprawidłowości w działaniu usług lub dostarczonego sprzętu.
18. Wykonawca zapewni całodobowy kontakt z Biurem Obsługi oraz Serwisem w celu bieżącej obsługi Zamawiającego, dotyczącej zgłaszania nieprawidłowości w działaniu usług lub dostarczonego sprzętu.
19. Wykonawca wyłączy wszelkie usługi płatne specjalnie w rodzaju połączeń i sms tzw. „Premium” oraz wyłączy wysyłanie ze swej strony tzw. smsów marketingowych.
20. W przypadku, gdy przerwa w świadczeniu usług, z winy Wykonawcy będzie dłuższa niż 2 godziny Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu za każdą kolejną rozpoczętą godzinę przerwy wg następującej zasady: (ilość godzin przerwy / ilość godzin w miesiącu x cena abonamentu). Przerwa w świadczeniu usług i związany z nią rabat nie mogą mieć żadnego wpływu na obniżenie miesięcznego pakietu kwotowego związanego z określonym abonamentem. Zamawiający nie będzie obciążany kosztami usuwania zaistniałych awarii mających wpływ na świadczone dla niego usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 60%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

b) dla kryterium „Wielkość pakietu danych GB/na miesiąc dla każdej karty SIM (nie mniej niż 20 GB i nie więcej niż 40 GB)”
PPD = [PDN/PDR x 40%] x 100
Oznaczenia:
PPD – liczba punktów za kryterium pakiet danych
PDN – najniższy oferowany pakiet danych,
PDR – pakiet danych rozpatrywanej oferty
Uwaga:
W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość pakietu danych GB/na miesiąc dla każdej karty SIM (nie mniej niż 20 GB i nie więcej niż 40 GB)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Świadczenie usług transmisji danych dla 8 kart SIM
1. Zamawiający używa aktualnie 10 kart SIM do mobilnego łączenia się z Internetem w sieci Orange i z 2 z nich zamierza zrezygnować z końcem umowy.
2. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2021 r.
3. Zamawiający oczekuje, że w ramach postepowania utrzyma posiadanych 8 kart lub otrzyma 8 nowych kart SIM służących do mobilnego łączenia się z Internetem.
4. Dla wszystkich kart SIM musi zostać przydzielony pakiet na transmisję danych w kraju nie mniejszy niż 20 GB na miesiąc dla każdej karty (Zamawiający nie wymaga, aby niewykorzystana część pakietu przechodziła na kolejny okres rozliczeniowy).
5. Wymagany jest dostęp do transmisji danych przynajmniej w standardach GPRS, EDGE, UMTS, HSPA+, LTE.
6. Wykonawca zapewni kontakt z Biurem Obsługi oraz Serwisem w celu bieżącej obsługi Zamawiającego, dotyczącej zgłaszania nieprawidłowości w działaniu usług.
7. Wykonawca zapewni dla ZTM w Gdańsku narzędzia online do zarządzania usługami oraz raportowaniem wielkości transmisji danych na bieżąco dla poszczególnych kart SIM.
8. W przypadku przekroczenia przydzielonego limitu dla każdej z kart osobno Wykonawca nie będzie naliczał dodatkowych opłat, lecz uniemożliwi wykonywanie dalszych połączeń lub ograniczy szybkość transferu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 60%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

b) dla kryterium „Wielkość pakietu danych GB/na miesiąc dla każdej karty SIM (nie mniej niż 20 GB i nie więcej niż 40 GB)”
PPD = [PDN/PDR x 40%] x 100
Oznaczenia:
PPD – liczba punktów za kryterium pakiet danych
PDN – najniższy oferowany pakiet danych,
PDR – pakiet danych rozpatrywanej oferty
Uwaga:
W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość pakietu danych GB/na miesiąc dla każdej karty SIM (nie mniej niż 20 GB i nie więcej niż 40 GB)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Zadanie nr 3 - Telemetria dla 29 kart SIM
1. Wykonawca dostarczy usługę transmisji danych w oparciu o karty SIM (z nadaną adresacją IP) zgrupowane w prywatnym kontekście APN (wydzielonym, odseparowanym od sieci Internet, o nazwie określonej przez Zmawiającego), w jednej puli adresowej IP (uzgodnionej z Zamawiającym celem uniknięcia konfliktu z istniejącymi już sieciami).
2. Nadana kartom SIM adresacja IP musi być stała.
3. Karty SIM muszą być pełnowymiarowe (nie microSIM i nie wyłamywane microSIM z pełnowymiarowych SIM).
4. Zamawiający żąda dostępu do wymienionego wyżej kontekstu APN za pośrednictwem tunelu IPsec zestawionego pomiędzy wskazanym przez Zamawiającego routerem, a routerem Wykonawcy, w taki sposób, aby tunel łączył się z wymienioną w ust.1 pulą adresową IP.
5. Zamawiający używa aktualnie 75 kart SIM w sieci Orange, do usługi telemetrii i z 46 zamierza zrezygnować z końcem trwania aktualnej umowy.
6. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2021 r.
7. Zamawiający oczekuje, że w ramach postepowania utrzyma posiadanych 29 kart lub otrzyma 29 nowych karty SIM służących do usługi telemetrii.
8. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w ramach usługi 29 kart SIM (z wyłączoną blokadą PIN) w jednej puli adresowej IP.
9. Wykonawca przygotuje tunel IPsec po swojej stronie oraz udostępni dane konfiguracyjne tego tunelu Zamawiającemu do dnia rozpoczęcia okresu testowego, o którym mowa w ust. 15.
10. Wykonawca dostarczy 2 karty SIM do siedziby Zamawiającego do dnia rozpoczęcia okresu testowego, o którym mowa w ust. 15, celem sprawdzenia poprawności komunikacji z kartami.
11. Jeżeli zajdzie taka konieczność Wykonawca dokona wymiany użytkowanych obecnie 29 kart SIM na dostarczone przez siebie na własny koszt, przy czym:
a) wymiana kart SIM musi nastąpić w trakcie trwania okresu testowego, o którym mowa z w ust. 15, ale dopiero po pomyślnym zestawieniu tunelu IPsec, o którym mowa w ust. 9 oraz pomyślnym przeprowadzeniu sprawdzenia poprawności komunikacji z kartami na kartach SIM, o którym mowa w ust. 10 i trwać nie dłużej niż 3 dni robocze, w godzinach czynności punktów ich instalacji
b) terminale komunikujące się przy użyciu tych kart SIM zlokalizowane są na terenie Gdańska oraz Sopotu,
c) podczas wymiany kart SIM pracownikowi Wykonawcy będzie towarzyszył przedstawiciel Zamawiającego celem zmiany konfiguracji aplikacji terminala.
12. Wykonawca w ramach usługi zapewni pakiet nie mniej niż 4GB transmisji danych w kraju (w obu kierunkach), wspólny dla wszystkich kart SIM w ramach kontekstu. Niewykorzystana część pakietu danych w danym okresie rozliczeniowym przechodzi na następny okres rozliczeniowy.
13. Wykonawca w ramach usługi zapewni blokadę wszystkich usług (połączenia głosowe, SMS, MMS, Internet, itp.) na kartach SIM w ramach kontekstu, oprócz usługi komunikowania się z prywatnym kontekstem APN.
14. Wykonawca w ramach usługi zapewni raport pokazujący zużycie pakietu danych z wyszczególnieniem ilości danych przetransferowanych w obu kierunkach przez każdą z kart SIM (należącą do kontekstu APN) osobno. Raport zużycia pakietu danych za dany okres rozliczeniowy Zamawiający musi otrzymać w edytowalnej postaci elektronicznej (xls, xlsx, csv) przed otrzymaniem faktury za ten sam okres rozliczeniowy.
15. Jeżeli zajdzie konieczność wymiany kart SIM, Wykonawca zapewni bezpłatny okres testowy od 20.12.2021 r. do 31.12.2021 r., zapewniający płynną zmianę usług obecnego operatora na usługi Wykonawcy.
16. Płatność za usługę będzie realizowana nie wcześniej niż w ciągu 14 dni od otrzymania faktury od Wykonawcy.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia usług opisanych w tym zadaniu (nr 3), dla wszystkich 29 kart SIM oraz usług z nimi związanych, przed terminem 31.12.2024 r., z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie, o którym mowa w tym ust. nie nastąpi wcześniej niż w 07.2023r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 60%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

b) dla kryterium „Wielkość pakietu danych GB/na miesiąc (nie mniej niż 4 GB i nie więcej niż 6 GB)”
PPD = [PDN/PDR x 40%] x 100
Oznaczenia:
PPD – liczba punktów za kryterium pakiet danych
PDN – najniższy oferowany pakiet danych,
PDR – pakiet danych rozpatrywanej oferty
Uwaga:
W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość pakietu danych GB/na miesiąc zbiorczy dla Zadania nr 3 oraz dla każdej karty SIM dla Zadania nr 4 (nie mniej niż 4 GB i nie więcej niż 6 GB)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.4. Zadanie nr 4 - Telemetria dla 660 kart SIM
1. Wykonawca dostarczy usługę transmisji danych w oparciu o karty SIM (ze stałą adresacją IP nadawaną przez serwer DHCP – każda SIM musi dostawać zawsze taki sam adres IP) zgrupowane w prywatnym kontekście APN (wydzielonym, odseparowanym od sieci Internet, o nazwie określonej przez Zamawiającego), w jednej puli adresowej IP, uzgodnionej z Zamawiającym celem uniknięcia konfliktu z istniejącymi już sieciami.
2. Nadana kartom SIM adresacja IP musi być stała - każda SIM musi dostawać z serwera DHCP zawsze taki sam adres IP.
3. Karty SIM muszą być pełnowymiarowe (nie microSIM i nie wyłamywane microSIM z pełnowymiarowych SIM).
4. Zamawiający żąda dostępu do wymienionego wyżej kontekstu APN za pośrednictwem tunelu IPsec zestawionego pomiędzy wskazanym przez Zamawiającego routerem, a routerem Wykonawcy, w taki sposób, aby Zamawiający mógł łączyć się z wymienioną w ust. 1 pulą adresową IP.
5. Zamawiający używa aktualnie 660 kart SIM w sieci Plus, do usługi telemetrii.
6. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2021 r.
7. Zamawiający oczekuje, że w ramach postepowania utrzyma 660 posiadanych aktywnych kart SIM lub otrzyma 660 nowych aktywnych kart SIM odpornych na warunki atmosferyczne, służących do usługi telemetrii, w przypadku, kiedy zajdzie konieczność wymiany kart SIM. Karty muszą mieć wyłączoną blokadę PIN.
8. Jeżeli zajdzie konieczność zestawienia nowego tunelu IPSec Wykonawca przygotuje końcówkę tunelu IPsec po swojej stronie oraz zobowiązany będzie zlecić na własny koszt firmie świadczącej usługi serwisu systemu zarządzanego przez GZDIZ, zestawienie drugiej końcówki tunelu po stronie systemu TRISTAR. Koszt tej usługi należy uwzględnić w składanej ofercie. Kontakt do przedstawiciela GZDiZ celem ustalenia wartości usługi, Zamawiający udostępni na wniosek Wykonawcy złożony w trakcie przygotowywania oferty. Tunel IPSec, o którym mowa w tym punkcie musi poprawnie działać do dnia rozpoczęcia okresu przejściowego, o którym mowa w ust. 19.
9. Wykonawca dostarczy 2 karty SIM do siedziby Zamawiającego do dnia rozpoczęcia okresu przejściowego, o którym mowa w ust. 19, celem sprawdzenia poprawności komunikacji z kartami w środowisku testowym.
10. Jeżeli zajdzie taka konieczność Wykonawca dokona wymiany użytkowanych obecnie 660 kart SIM na dostarczone przez siebie, na własny koszt, przy czym wymiana kart SIM musi nastąpić w trakcie trwania okresu przejściowego, o którym mowa w ust. 19 ale dopiero po:
a. pomyślnym zestawieniu tunelu IPsec, o których mowa w ust. 8
b. uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dla rozwiązania zapewniającego ciągłość pracy systemu w okresie przejściowym, o którym mowa w ust. 19
c. pomyślnym sprawdzeniu poprawności komunikacji z kartami SIM, o którym mowa w ust. 9
11. Urządzenia komunikujące się przy użyciu tych kart SIM zlokalizowane są w pojazdach komunikacji miejskiej organizowanej przez Zamawiającego oraz w wybranych tablicach systemu informacji pasażerskiej Zamawiającego,
12. Wykonawca we własnym zakresie oraz na własny koszt będzie zobowiązany ustalić z operatorami transportu zbiorowego (tj. Gdańskimi Autobusami i Tramwajami oraz Przedsiębiorstwem Wielobranżowym BP Tour Piotr Brewczak) dostępność pojazdów celem wymiany kart SIM,
13. Wymianę kart SIM Wykonawca zobowiązany będzie zlecić na własny koszt firmie świadczącej usługi serwisu systemu (GMV Innovating Solutions), celem uniknięcia wszelkich niejasności w przypadku uszkodzenia urządzenia w pojeździe czy też tablicy. Koszt tej wymiany należy uwzględnić w składanej ofercie. Kontakt do przedstawiciela firmy GMV Innovating Solutions celem ustalenia wartości usługi, Zamawiający udostępni na wniosek Wykonawcy złożony w trakcie przygotowywania oferty.
14. Wymiana kart SIM nie może w żaden sposób zatrzymać pracy systemu TRISTAR Zamawiającego, pracującego w trybie 24/7. Ścisła współpraca z firmą świadczącą usługi serwisu systemu, o której mowa w ust. 13 jest niezbędna, aby zachować ciągłość pracy systemu, także w trakcie okresu przejściowego, o którym mowa w ust. 19.
15. Uwzględniając współpracę, o której mowa w ust. 8, 12-14 Wykonawca ma obowiązek przygotować architekturę pracy systemu w okresie przejściowym, o którym mowa w ust. 19. Powyższe musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego i właściciela infrastruktury serwerowej (GZDiZ). Ponadto Wykonawca, najdalej w dniu podpisania umowy, musi dostarczyć harmonogram prac w pojazdach, zaakceptowany przez operatorów transportu zbiorowego, będących właścicielami pojazdów.
16. Wykonawca w ramach usługi zapewni pakiet wysłanych i odebranych danych w jednym okresie rozliczeniowym nie mniej niż 4GB transmisji danych (w obu kierunkach), oddzielny dla każdej karty SIM w ramach kontekstu. Po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym podstawowego pakietu transmisji danych, prędkość transmisji danych zostanie obniżona do prędkości maksymalnej 32 kb/s dla 1 karty SIM, bez naliczania dodatkowych opłat z tego tytułu.
17. Wykonawca w ramach usługi zapewni blokadę wszystkich usług (połączenia głosowe, SMS, Internet, itp.) na kartach SIM w ramach kontekstu, oprócz usługi komunikowania się z prywatnym kontekstem APN.
18. Wykonawca w ramach usługi zapewni raport pokazujący zużycie pakietu danych z wyszczególnieniem ilości danych przetransferowanych w obu kierunkach przez każdą z kart SIM (należącą do kontekstu APN) osobno. Raport zużycia pakietu danych za dany okres rozliczeniowy Zamawiający musi otrzymać w edytowalnej postaci elektronicznej (xls, xlsx, csv) przed otrzymaniem faktury za ten sam okres rozliczeniowy.
19. Jeżeli zajdzie konieczność wymiany kart SIM, Wykonawca zapewni bezpłatny okres przejściowy od 01.12.2021r. do 31.12.2021r., zapewniający płynną zmianę usług obecnego operatora na usługi Wykonawcy.
20. Płatność za usługę będzie realizowana nie wcześniej niż w ciągu 14 dni od otrzymania faktury od Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 60%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

b) dla kryterium „Wielkość pakietu danych GB/na miesiąc (nie mniej niż 4 GB i nie więcej niż 6 GB)”
PPD = [PDN/PDR x 40%] x 100
Oznaczenia:
PPD – liczba punktów za kryterium pakiet danych
PDN – najniższy oferowany pakiet danych,
PDR – pakiet danych rozpatrywanej oferty
Uwaga:
W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość pakietu danych GB/na miesiąc zbiorczy dla Zadania nr 3 oraz dla każdej karty SIM dla Zadania nr 4 (nie mniej niż 4 GB i nie więcej niż 6 GB)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
1.2.1. Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021, poz. 576).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021, poz. 576).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2.1., Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.4. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.4.1. warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.2.1. SWZ będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługę, do której realizacji te uprawnienia są wymagane.
2.4.2. brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 4 SWZ musi wykazać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie (wg. wzoru stanowiącego załącznik 1A do oferty), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Szczegółowe informacje dotyczące składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w Rozdziale 3 i 5 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Rozdziale 17 SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

3. Wymagania ogólne dotyczące kart SIM dla zadań 1-4
3.1. Świadczenie usług telefonii komórkowej (usługi głosowe, transfer danych). Karty SIM muszą być zaprogramowane w sposób umożliwiający transmisję danych w standardzie GPRS, EDGE, UMTS, HSPA+, LTE (Zamawiający dopuszcza ograniczenie standardu do UMTS i EDGE dla kart SIM posiadanych w ramach usługi opisanej w Zadaniu 4).
3.2. Karty SIM muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego w Gdańsku ul. Na Stoku 49 w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. Na opakowaniu każdej z nich musi być widoczny nr MSISDN.
3.3. Dostawy kart SIM i ich aktywacja muszą być dla Zamawiającego nieodpłatne. Zamawiający wymaga również dostarczenia nieodpłatnie:
do Zadania 1 - 10 szt.
do Zadania 2 - 2 szt.
do Zadania 3 - 10 szt. (z wyłączoną blokadą PIN)
do Zadania 4 - 50 szt. (z wyłączoną blokadą PIN)
dodatkowych nieaktywnych kart SIM. Karty te będą aktywowane np. w przypadku utraty lub uszkodzenia określonej karty SIM, na wniosek Zamawiającego, bez ponoszenia kosztów. W przypadku gdy pula dodatkowych nieaktywnych kart SIM, dla danego zadania, będzie się zbliżała do wyczerpania, to na wniosek Zamawiającego Wykonawca nieodpłatnie dostarczy kolejne nieaktywne karty SIM celem odbudowania puli.
3.4. Zamawiający musi mieć możliwość samodzielnej dezaktywacji jak i aktywacji dostarczonych kart SIM za pomocą oprogramowania udostępnionego Zamawiającemu lub za pomocą dedykowanej strony internetowej. Aktywacja nowej karty musi nastąpić maksymalnie po 2 godzinach od momentu aktywacji. (Zamawiający dopuszcza możliwość wyrabiania duplikatów poprzez zlecenie wykonane za pośrednictwem dedykowanej aplikacji lub telefoniczne, czy mailowo do dedykowanego opiekuna dostępnego minimum w dni robocze od godziny 7:00 do 16:00). Procesy wyrabiania duplikatu, dezaktywacji, czy też aktywacji kart SIM muszą być dla Zamawiającego bez kosztowe.
3.5. Wszystkie karty SIM dla wszystkich zadań muszą mieć ten sam termin zakończenia umów w dniu 2024.12.31. Jeśli Zamawiający domówi dodatkowe aktywne karty SIM okres ich obowiązywania musi być zrównany z pozostałymi kartami.
3.6. Okres rozliczeniowy dla wszystkich kart SIM musi być zrównany z okresem trwania danego miesiąca kalendarzowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ostrzenie noża Cold Steel SR1- Tomaszów Lubelski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ostrzenie noża Cold Steel SR1. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI