Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz systemu zapewnienia kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla WIOŚ w Gdańsku”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt św. Wojciecha 293
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-001
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 309 49 11
1.5.8.) Numer faksu: 58 309 4634
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdansk.wios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gdansk.wios.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz systemu zapewnienia kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla WIOŚ w Gdańsku”,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b450f893-1f76-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00061791/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup serwera oraz komputerów przenośnych w celu wzmocnienia działań kontrolnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wiosgdansk.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się za pośrednictwem bezpłatnej Platformy zakupowej https://wiosgdansk.ezamawiajacy.pl po uprzedniej rejestracji na Platformie zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej:
a) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC/MAC z aktualnym systemem wspieranym przez producenta;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, Firefox, Google, Chrome, MS Edge;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Gdańsku przy Trakcie św. Wojciecha 293, 80-001Gdańsk;
■ dane kontaktowe do inspektora danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Gdańsku: telefon: 58 309 49 11, adres e-mail: iod@gdansk.wios.gov.pl;
■ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
■ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP oraz inne podmioty, jeśli będzie to konieczne dla realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.
■ Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora danych przez okres, wymagany przepisami prawa.
■ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
■ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
■ posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
■ nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
- osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.272.1.2021.BK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - tj. komputerów przenośnych, monitorów, oprogramowania, akcesoriów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 SWZ dla części I przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
48620000-0 - Systemy operacyjne
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamowienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa systemu zapewnienia kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami. - cześć II przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik załącznik nr 2 do niniejszej SWZ .
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233120-8 - Jednostki do przechowywania taśm magnetycznych
30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
30237360-0 - Kasety z taśmą LTO
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
39300000-5 - Różny sprzęt
48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
48620000-0 - Systemy operacyjne
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ – wzór oświadczenia (aktualizacja), stanowi zał. nr 5 do SWZ.
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić opis oferowanego sprzętu tj. wypełnione i podpisane załączniki – „ Tabela zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego”, dla I części zamówienia stanowiący załączniki nr 7.1 do SWZ / dla II części zamówienia stanowiący załączniki nr 7.2 do SWZ
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wskazane wyżej przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (jeżeli dotyczy) do opisywanych przez Zamawiającego w zał. nr 1 do SWZ / w zał. nr 2 do SWZ , jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty są równoważne, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertę właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych - jeżeli dotyczy) potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt/oprogramowanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Wyżej wymienionymi dowodami mogą być w szczególności: karty katalogowe lub specyfikacje techniczne lub karty charakterystyki oferowanych produktów lub link do strony internetowej producenta lub oficjalnego dystrybutora produktu na terenie RP, pod którym zamieszczona jest specyfikacja techniczna oferowanego produktu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wskazane w rozdziale XIII SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz Ofertowy – dokument składany wraz z ofertą i wymaganymi załącznikami, sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr do 3 SWZ,
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 4.1 i 4.2 do SWZ,
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – jeżeli dotyczy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne - jeżeli dotyczy, składane jest wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
5) dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, składane wraz z ofertą w postaci dokumentu elektronicznego lub uwierzytelnionej notarialnie elektronicznej kopii pełnomocnictwa,
6) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – dokument składany wraz z ofertą. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał (w Formularzu Oferty – stanowiącym zał. nr 3 do SWZ) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów tj. dokonał wpisu adresu strony internetowej,
7) przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale XIII – składane wraz z ofertą, stanowią załączniki nr 7.1 i 7.2 do SWZ dla poszczególnych części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę – „Tabela zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego”.
8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (jeżeli dotyczy) do opisywanych przez Zamawiającego w zał. nr 1 i 2 do SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt/oprogramowanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
9) na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty są równoważne, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertę właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych - jeżeli dotyczy) potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt/oprogramowanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Wyżej wymienionymi dowodami mogą być w szczególności: karty katalogowe lub specyfikacje techniczne lub karty charakterystyki oferowanych produktów lub link do strony internetowej producenta lub oficjalnego dystrybutora produktu na terenie RP, pod którym zamieszczona jest specyfikacja techniczna oferowanego produktu.
10) Wszystkie w/w dokumenty składane są wraz z ofertą w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy PZP) muszą spełniać następujące wymogi:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo – dokument wytworzony w postaci elektronicznej – musi zostać złożone wraz z ofertą i oprócz identyfikacji pełnomocnika powinno zawierać także informacje wskazujące o:
a) postępowaniu, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby,
3) pełnomocnictwo to musi być udzielone przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy) w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy. Zmian musi być zgodna z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia wskazanego w ofercie przedmiotu umowy o którym mowa w § 1 ust.1 w zakresie oferowanego modelu pod warunkiem, że parametry nie zostaną zmienione lub będą lepsze od pierwotnego.
3. W przypadku przeznaczenia któregokolwiek z dostarczanych elementów przedmiotu zamówienia do wycofania z produkcji lub sprzedaży bądź braku dostępności na rynku zaoferowanego/nich, dopuszcza się zastąpienie go (po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym) równoważnym elementem przedmiotu zamówienia tj. o parametrach technicznych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 / załącznik nr 2 do SWZ, z zachowaniem ceny wycofanego z produkcji lub ze sprzedaży produktu oraz warunków dostawy, terminu realizacji, warunków świadczeń gwarancyjnych.
4. Zamawiający przewiduje także możliwość zmian niniejszej umowy również w innych sytuacjach niż określone w ust. 5, jeżeli zmiany takie będą dopuszczalne w świetle powszechnie obowiązującego prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://wiosgdansk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-03