Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-20
  • Numer ogłoszenia650370-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 650370-N-2018 z dnia 2018-11-20 r.

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 35711718000000, ul. ul. Mazowiecka  21 , 30019   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2997425, 12 6237480, e-mail dnowak@uppk.pl oraz krkrpow@uppk.pl, faks 126 325 215.
Adres strony internetowej (URL): http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ul. Mazowiecka 21 30 – 019 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
Numer referencyjny: ZP.2711.24.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usługi infolinii w następujących lokalizacjach Zamawiającego: A. Siedziba UPPK w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków; B. Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17, 32 - 050 Skawina; C. Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1, 32 - 065 Krzeszowice; D. Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64, 32 - 090 Słomniki; E. Archiwum Zakładowe UPPK, ul. Kopernika 13, 32 - 050 Skawina. 2. Wykonawca przeniesie wszystkie usługi telefoniczne, z zachowaniem dotychczasowej numeracji, z sieci dotychczasowego Operatora, tj. GLOBITEL Sp. z o. o., do własnej sieci. 3. Wykonawca odpowiada za sprawne przeniesienie numerów, w tym, między innymi, za przygotowanie wszelkiej dokumentacji związanej z przeniesieniem. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wzrostu cen za usługi wymienione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z usług telefonicznych niewymienionych w formularzu ofertowym, zastosowanie będzie miał obowiązujący cennik usług Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zorganizowania wizji lokalnych w swoich obiektach, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-15:00. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym drogą telefoniczną lub mailową, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizyty. Wykonawcy zobowiązani są do podania imion i nazwisk swoich przedstawicieli oraz nazwy firmy, jaką reprezentują. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z dostosowaniem swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją usług. 7. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 01.01.2019r. do dnia 31.12.2019r. Dzień 31.12.2018r. jest ostatnim dniem obowiązywania dotychczasowej umowy na świadczenie usług u Zamawiającego. 8. Zestawienie rodzajów linii telefonicznych i numerów urządzeń końcowych oraz ich lokalizacje, będących w posiadaniu Zamawiającego przedstawiono poniżej: A. Linie analogowe: (12) 388 23 98 – Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 388 39 69 – Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 276 00 73 – Archiwum Zakładowe UPPK (ul. Kopernika 13, 32-050 Skawina); (12) 276 16 93 – Filia UPPK w Skawinie (ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina); (12) 632 52 15 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 633 83 80 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 282 20 50 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice). B. Linia analogowa świadczona przy użyciu bramki GSM: (12) 638 65 61 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); C. Linie cyfrowe ISDN: (12) 276 70 98 – Filia UPPK w Skawinie (ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina); (12) 256 00 08 – MSN (12) 388 13 98 – Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 388 00 35 – MSN (12) 388 00 36 – MSN (12) 388 00 37 – MSN (12) 388 00 06 – MSN (12) 623 03 55 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 623 03 56 – MSN (12) 623 03 57 – MSN (12) 623 74 80 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 630 16 43 – MSN (12) 630 56 70 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); – numer główny podkładowy pod infolinię: 800 121 645 (12) 630 56 71-79 – DDI (12) 630 56 80 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); – numer podkładowy pod infolinię: 800 121 645 (12) 630 56 81-89 – DDI (12) 631 12 75 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 282 20 51 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 75 - MSN (12) 282 20 52 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 72 - MSN (12) 282 43 71 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 95 - MSN (12) 282 53 52 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 31 15 – MSN D. Numer infolinii: 800 121 645 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków). 10. Średni miesięczny czas głosowych połączeń przychodzących rozkłada się w sposób następujący: Infolinia: 800 121 645 – 22 min. 11. Średni miesięczny czas głosowych połączeń wychodzących wg rodzajów rozkłada się w sposób następujący: a) do telefonii komórkowej: 8,36 % ogólnego czasu połączeń; b) międzymiastowych: 2,44 % ogólnego czasu połączeń; c) lokalnych: 87,17 % ogólnego czasu połączeń; d) specjalnych: 2,03 % ogólnego czasu połączeń. 12. Zamawiający nie posiada informacji od dotychczasowego operatora o średnich miesięcznych czasach głosowych połączeń przychodzących wg rodzajów. 13. Wykonawca zapewni: a) bezpłatne przeniesienie do własnej sieci numerów dotychczasowo wykorzystywanych przez Zamawiającego, bez powodowania przerw w pracy; b) w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci krajowych i zagranicznych realizację ruchu przychodzącego i wychodzącego, zgodnie z cenami zaproponowanymi w formularzu ofertowym oraz cennikiem Wykonawcy; c) dokumentację powykonawczą z instalacji usług; d) wszelkie niezbędne do prawidłowej realizacji usługi urządzenia i wyposażenie, które pozostaną własnością Wykonawcy, w tym między innymi odpowiedni sprzęt do obsługi linii o numerze: 12 638 65 61; e) bezpłatną dostawę, konfigurację i montaż urządzeń w lokalizacjach Zamawiającego; f) utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń będących jego własnością, a w przypadku awarii poniesienie ewentualnych kosztów ich naprawy lub dostarczenie nowych; g) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły, tj. codziennie przez całą dobę, przez cały okres realizacji zamówienia, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; h) naliczanie sekundowe bez opłaty inicjującej (wstępnej) dla połączeń lokalnych, międzystrefowych i komórkowych; i) bezpłatne połączenia w ramach numerów Zamawiającego; j) bezpłatny, comiesięczny wykaz zrealizowanych połączeń dla każdego numeru z osobna, z wyłączeniem usługi infolinii, zawierający wyszczególnienie połączeń: lokalnych, międzymiastowych, komórkowych i specjalnych; billingi przekazywane będą Zamawiającemu raz w miesiącu za miesiąc poprzedni wraz z rozliczeniem finansowym w postaci pliku (w formacie możliwym do edycji przez program Microsoft Excel), przy czym minimalny zakres danych objętych zestawieniem billingowym to: numer abonenta wybierającego i wybieranego, data i godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia z dokładnością do jednej sekundy, koszt połączenia; k) bezpłatny, comiesięczny wykaz połączeń przychodzących dla infolinii, przy czym minimalny zakres danych objętych zestawieniem bilingowym to: data i godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia z dokładnością do jednej sekundy, koszt połączenia; l) bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu 0-70…, 0-30…, 0-40…, przy zachowaniu możliwości jej usunięcia; m) Wykonawca zapewni dostęp do telefonicznego systemu zgłoszeń awarii, co najmniej od godz. 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość zgłaszania awarii za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem, w przypadku, gdy ten kanał kontaktu umożliwi szybsze przyjęcie zgłoszenia przez Wykonawcę; n) Wykonawca zapewni serwis 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku; o) w przypadku awarii systemu naprawę i przywrócenie jego zdolności usługowej w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, liczonych od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; p) w przypadku usługi infolinii bezpłatne dodawanie i zmianę nagranych niestandardowych zapowiedzi słownych w scenariuszu usługi; q) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii drogą mailową na adres: krkrpow@uppk.pl; r) stałego opiekuna kluczowego, dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z pracownikami Zamawiającego; s) rozliczanie połączeń wg płaskiego planu taryfowego, tj. bez określenia taryfikacji ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia; t) wraz z fakturą VAT zestawienie zbiorcze numerów, w którym zostanie wyszczególniona struktura połączeń (lokalne, międzystrefowe itd.), czas połączeń, a także cena jednostkowa połączeń i wartość ogólna połączeń.

II.5) Główny kod CPV: 64200000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W przedmiotowym postępowaniu udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w szczególności podlegają wpisowi do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 ze zm.); Zamawiający dokona weryfikacji spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku w oparciu o prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej rejestr przedsiębiorców telekomunikacyjnych dostępny na stronie internetowej UKE: https://bip.uke.gov.pl/rpt/ oraz numer z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wskazany przez Wykonawcę w punkcie 6 załącznika nr 3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 1633 ze zm.). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Z uwagi na szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w tym także jego zwiększenie zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA W SPRAWIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego informuje, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego z siedzibą w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30 – 019 Kraków, który jest reprezentowany przez Dyrektora Urzędu. Dane kontaktowe: adres e-mail: krkrpow@uppk.pl, telefon 12 299 74 25. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres e-mail: iod@uppk.pl, adres do korespondencji: ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP.2711.24.2018, w trybie przetargu nieograniczonego. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa PZP”, ponadto podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające je na zlecenie Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a także przez czas niezbędnej archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami prawa. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy, stosownie do art. 22 RODO, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Wykonawca posiada: prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO; prawo do sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO; prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowy na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO. Wykonawcy nie przysługuje: prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI