Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telefonii komórkowej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-20
  • Numer ogłoszenia650397-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 650397-N-2018 z dnia 2018-11-20 r.

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telefonii komórkowej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 35711718000000, ul. ul. Mazowiecka  21 , 30019   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2997425, 12 6237480, e-mail dnowak@uppk.pl oraz krkrpow@uppk.pl, faks 126 325 215.
Adres strony internetowej (URL): http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ul. Mazowiecka 21 30 – 019 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telefonii komórkowej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
Numer referencyjny: ZP.2711.21.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą 3 fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, a także świadczenie usług bezprzewodowego dostępu do Internetu. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie do własnej sieci numerów dotychczasowo wykorzystywanych przez Zamawiającego, bez powodowania przerw w pracy. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wszelkiej dokumentacji związanej z przeniesieniem. 3. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2019 r. Dzień 31.12.2018 r. jest ostatnim dniem obowiązywania dotychczasowej umowy na świadczenie usług u Zamawiającego. 4. Obecnie Zamawiający korzysta z usług operatora: Orange Polska S.A. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wzrostu cen netto za usługi wymienione w formularzu ofertowym. 6. W przypadku uruchomienia usługi roaming bądź przekroczenia pakietu darmowych minut przyznanych w ramach danego abonamentu na dowolnym numerze użytkowanym przez Zamawiającego, do rozliczeń z Zamawiającym Wykonawca stosował będzie cennik usług aktualny w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zaoferuje świadczenie usług telefonii komórkowej w ramach następujących abonamentów: A. 200 darmowych minut do wykorzystania na połączenia głosowe do krajowych sieci komórkowych, oprócz sieci macierzystej - liczba abonamentów telefonicznych, dla których przewiduje się powyższą opcję wynosi 27 (numery: 500 126 061, 500 126 064, 500 126 072, 500 126 074, , 509 655 985, 509 656 789, 509 656 790, 509 656 828, 783 900 917, 783 900 973, 783 900 974, 783 900 975, 783 900 976, 783 900 978, 783 900 980, 783 900 984, 798 749 656, 798 749 662, 798 749 664, 783 900 916, 798 749 715, 798 749 743, 798 749 766, 798 749 770, 798 749 806, 798 749 860, 509 656 812); B. 400 darmowych minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia głosowe do krajowych sieci komórkowych, oprócz sieci macierzystej - liczba abonamentów telefonicznych, dla których przewiduje się powyższą opcję wynosi 13 (numery: 500 126 057, 783 900 982, 783 900 918, 783 900 971, 500 126 067, 509 655 972, 509 656 832, 509 656 788, 798 749 838, 798 749 700, 798 749 705, 798 749 692, 783 900 919); C. 600 darmowych minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia głosowe do krajowych sieci komórkowych, oprócz sieci macierzystej - liczba abonamentów telefonicznych, dla których przewiduje się powyższą opcję wynosi 2 (numery: 783 900 977, 509 656 840,); D. 800 darmowych minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia głosowe do krajowych sieci komórkowych, oprócz sieci macierzystej - liczba abonamentów telefonicznych, dla których przewiduje się powyższą opcję wynosi 1 (numery: 783 900 915); E. 1000 darmowych minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia głosowe do krajowych sieci komórkowych, oprócz sieci macierzystej - liczba abonamentów telefonicznych, dla których przewiduje się powyższą opcję wynosi 1 (numery: 783 900 979). F. 1200 darmowych minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia głosowe do krajowych sieci komórkowych, oprócz sieci macierzystej - liczba abonamentów telefonicznych, dla których przewiduje się powyższą opcję wynosi 1 (numery: 502 285 588); G. min 2 GB internetu przez cały okres trwania umowy dla wszystkich abonamentów telefonicznych. 10. Dla wszystkich numerów abonenckich przeniesionych i aktywowanych w swojej sieci Wykonawca zapewni: a) darmowe nielimitowane połączenia wychodzące na telefony stacjonarne (nie dotyczy połączeń na numery skrócone, specjalne, jak również na numery o podwyższonej opłacie, numery płatnych infolinii oraz SMS i MMS Premium i SMS na stacjonarne); b) darmowe nielimitowane połączenia wychodzące do sieci macierzystej (nie dotyczy połączeń na numery skrócone, specjalne, jak również na numery o podwyższonej opłacie, numery płatnych infolinii oraz SMS i MMS Premium i SMS na stacjonarne); c) darmowe nielimitowane smsy do sieci macierzystej (nie dotyczy połączeń na numery skrócone, specjalne, jak również na numery o podwyższonej opłacie, numery płatnych infolinii oraz SMS i MMS Premium i SMS na stacjonarne); d) sekundowe naliczanie czasu i opłat za połączenia wychodzące (dotyczy połączeń krajowych i nie dotyczy połączeń na numery specjalne, infolinie i numery dodatkowo płatne); e) rozliczanie połączeń wg płaskiego planu taryfowego, tj. bez określenia taryfikacji ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia; f) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły, tj. codziennie przez całą dobę, przez cały okres realizacji zamówienia, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; g) bezpłatny dostęp do narzędzia (kanał kontaktowy, oprogramowanie lub aplikację WWW) do obsługi kont abonenckich zabezpieczonego hasłem, zapewniającego min.: wgląd w system bilingowy, podgląd zobowiązań finansowych za świadczone usługi, możliwość bieżącej kontroli wykorzystania kwoty, która została w danym pakiecie abonamentowym, h) zdalną bezpłatną wymianę kart SIM, aktywację i dezaktywację usług dodanych (np. CLIR, CLIP, roaming, połączenia międzynarodowe), blokowanie połączeń typu Premium (3XX, 4XX, 7XX i innych); i) nieodpłatne billingi przekazywane Zamawiającemu raz w miesiącu za miesiąc poprzedni wraz z rozliczeniem finansowym w postaci pliku (w formacie możliwym do edycji przez program Microsoft Excel), przy czym minimalny zakres danych objętych zestawieniem billingowym to: numer abonenta wybierającego i wybieranego, data i godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia z dokładnością do jednej sekundy oraz koszt połączenia. Billing dostarczony zostanie Zamawiającemu zgodnie z wyborem Wykonawcy: (1) na płycie CD jako załącznik do faktury bądź (2) jako plik do edycji przez program Microsoft Excel pobrany z narzędzia - kanału kontaktowego, o którym mowa w ppkt g); j) stałego opiekuna kluczowego, dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z pracownikami Zamawiającego. 11. Ponadto Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu 3 aparaty telefoniczne o parametrach nie gorszych niż poniższe: 1. Rodzaj Dotykowy (bez klawiatury) 2. Wyświetlacz Kolorowy, 12M kolorów, 720 x 1280 px (5.2") 3. Standardowa bateria Li-Ion 3000 mAh 4. Pamięć wbudowana: 16 GB 5. Pamięć RAM: 3 GB 6. Wprowadzony na rynek: Nie wcześniej niż styczeń 2017r. 7. Bluetooth v4.1 8. Zegar procesora Quad Core 1.2 GHz 9. Transmisja danych EDGE, UMTS, HSPA, GSM, HSDPA, LTE, Wi-Fi, Bluetooth 10. Funkcje biznesowe: Zegarek, stoper, alarm, kalkulator, kalendarz, notatnik 11. Aparat foto: Matryca 13 Mpx, rozdzielczość: 4128 x 3096 px, 12. Zamawiaczy obecnie użytkuje 7 modemów służących do bezprzewodowego łączenia się z Internetem, model: HUAWEI E3372. Wykonawca, w ramach przewidywanej wartości umowy dostarczy Zamawiającemu nowe karty SIM przeznaczone do transmisji danych w ilości 7 szt. 13. Wykonawca zapewni Zamawiającemu miesięczny limit transferu danych dla Internetu bezprzewodowego wynoszący minimum 5 GB. 14. Wykonawca na wszystkich 7 kartach SIM przeznaczonych do transmisji danych włączy blokadę wszelkich usług niezwiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania, takich jak np. połączenia głosowe, SMS, MMS itd.

II.5) Główny kod CPV: 64200000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W przedmiotowym postępowaniu udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w szczególności podlegają wpisowi do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 ze zm.); Zamawiający dokona weryfikacji spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku w oparciu o prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej rejestr przedsiębiorców telekomunikacyjnych dostępny na stronie internetowej UKE: https://bip.uke.gov.pl/rpt/ oraz numer z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wskazany przez Wykonawcę w punkcie 6 załącznika nr 3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 1633 ze zm.). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Z uwagi na szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w tym także jego zwiększenie zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA W SPRAWIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego informuje, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego z siedzibą w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30 – 019 Kraków, który jest reprezentowany przez Dyrektora Urzędu. Dane kontaktowe: adres e-mail: krkrpow@uppk.pl, telefon 12 299 74 25. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres e-mail: iod@uppk.pl, adres do korespondencji: ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telefonii komórkowej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP.2711.21.2018, w trybie przetargu nieograniczonego. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa PZP”, ponadto podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające je na zlecenie Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a także przez czas niezbędnej archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami prawa. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy, stosownie do art. 22 RODO, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Wykonawca posiada: prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO; prawo do sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO; prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowy na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO. Wykonawcy nie przysługuje: prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa - Gnojnik
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania13-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa oraz opracowanie i wdrożenie SZBI wraz z dokumentacją i szkoleniami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI