Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA TELEFONÓW IP WRAZ Z LICENCJAMI DLA NOWEJ SIEDZIBY KMP W SOSNOWCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TELEFONÓW IP WRAZ Z LICENCJAMI DLA NOWEJ SIEDZIBY KMP W SOSNOWCU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2d1f1a6-8bc7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa telefonów IP wraz z licencjami dla nowej siedziby KMP Sosnowiec
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.plPostępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.6. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z9. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACHdla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).Zgodnie z sekcją XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-22-3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „ DOSTAWA TELEFONÓW IP WRAZ Z LICENCJAMI DLA NOWEJ SIEDZIBY KMP W SOSNOWCU" z podziałem na 2 zadania (części):a/ Zadanie nr 1 – Dostawa:- telefonów podstawowych (typ I) - 110 sztuk;- telefonów funkcyjnych (typ II) – 50 sztuk.1.1 Dostawy będą realizowane sukcesywnie w terminie do 21 dni licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać termin krótszy wpisując go w formularzu ofertowym do oferowanego zadania.1.2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.4.1 Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).1.4.2 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu tj. kartę oferowanego produktu wraz ze wskazaniem ogólnodostępnej strony internetowej, tak by Zamawiający mógł dokonać analizy porównawczej, z której jednoznacznie wynikało będzie, że spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia każdej dostawy.1.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.1.11 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.12 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.12.1 załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.12.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.12.3 – załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia – dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):32550000-3– sprzęt telefoniczny3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważnecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pktcena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.2.1.2 Zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku2.2 Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej. Aukcja będzie przeprowadzona w ramach jednej aukcji elektronicznej tj. Wykonawca ma możliwość zmiany ceny.W przypadku przeprowadzenia aukcji elektronicznej, podczas aukcji składane oferty będą przeliczane wg wzoru wskazanego w punkcie 2.1. 2.2.1 Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobligowany przy sporządzeniu formularza cenowego po aukcji do przeliczenia każdej pozycji poprzez procentowe obniżenie ceny tak aby suma pozycji wynosiła wylicytowaną kwotę. W przypadku braku możliwości przeliczenia zgodnie z wylicytowaną kwotą Wykonawca może zaoferować kwotę niższą niż wylicytowana podczas aukcji. W przypadku błędnego przeliczenia Zamawiający dokona poprawy błędów na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie poprawiona jako omyłka rachunkowa.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważnecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pktcena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.2.1.2 Zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku2.2 Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej. Aukcja będzie przeprowadzona w ramach jednej aukcji elektronicznej tj. Wykonawca ma możliwość zmiany ceny.W przypadku przeprowadzenia aukcji elektronicznej, podczas aukcji składane oferty będą przeliczane wg wzoru wskazanego w punkcie 2.1. 2.2.1 Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobligowany przy sporządzeniu formularza cenowego po aukcji do przeliczenia każdej pozycji poprzez procentowe obniżenie ceny tak aby suma pozycji wynosiła wylicytowaną kwotę. W przypadku braku możliwości przeliczenia zgodnie z wylicytowaną kwotą Wykonawca może zaoferować kwotę niższą niż wylicytowana podczas aukcji. W przypadku błędnego przeliczenia Zamawiający dokona poprawy błędów na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie poprawiona jako omyłka rachunkowa.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „ DOSTAWA TELEFONÓW IP WRAZ Z LICENCJAMI DLA NOWEJ SIEDZIBY KMP W SOSNOWCU" z podziałem na 2 zadania (części):Zadanie nr 2 – Dostawa Licencji Named Users On-Premises Calling Enhanced: A-FLEX-NUPL-E na konto CCO na okres 4 lat – 160 sztuk.1.1 Dostawy będą realizowane sukcesywnie w terminie do 21 dni licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać termin krótszy wpisując go w formularzu ofertowym do oferowanego zadania.1.2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.4.1 Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).1.4.2 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu tj. kartę oferowanego produktu wraz ze wskazaniem ogólnodostępnej strony internetowej, tak by Zamawiający mógł dokonać analizy porównawczej, z której jednoznacznie wynikało będzie, że spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia każdej dostawy.1.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.1.11 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.12 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.12.1 załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.12.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.12.3 – załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia – dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):32550000-3– sprzęt telefoniczny3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważnecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pktcena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.2.1.2 Zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku2.2 Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej. Aukcja będzie przeprowadzona w ramach jednej aukcji elektronicznej tj. Wykonawca ma możliwość zmiany ceny.W przypadku przeprowadzenia aukcji elektronicznej, podczas aukcji składane oferty będą przeliczane wg wzoru wskazanego w punkcie 2.1. 2.2.1 Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobligowany przy sporządzeniu formularza cenowego po aukcji do przeliczenia każdej pozycji poprzez procentowe obniżenie ceny tak aby suma pozycji wynosiła wylicytowaną kwotę. W przypadku braku możliwości przeliczenia zgodnie z wylicytowaną kwotą Wykonawca może zaoferować kwotę niższą niż wylicytowana podczas aukcji. W przypadku błędnego przeliczenia Zamawiający dokona poprawy błędów na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie poprawiona jako omyłka rachunkowa.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważnecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pktcena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.2.1.2 Zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku2.2 Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej. Aukcja będzie przeprowadzona w ramach jednej aukcji elektronicznej tj. Wykonawca ma możliwość zmiany ceny.W przypadku przeprowadzenia aukcji elektronicznej, podczas aukcji składane oferty będą przeliczane wg wzoru wskazanego w punkcie 2.1. 2.2.1 Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobligowany przy sporządzeniu formularza cenowego po aukcji do przeliczenia każdej pozycji poprzez procentowe obniżenie ceny tak aby suma pozycji wynosiła wylicytowaną kwotę. W przypadku braku możliwości przeliczenia zgodnie z wylicytowaną kwotą Wykonawca może zaoferować kwotę niższą niż wylicytowana podczas aukcji. W przypadku błędnego przeliczenia Zamawiający dokona poprawy błędów na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie poprawiona jako omyłka rachunkowa.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4