Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w m.st. Warszawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w m.st. Warszawie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a7a7af6-87c4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011328/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w m.st. Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zzw.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-130-000/13-tp-2021/?preview_id=22670&preview_nonce=cfb0df7d29&_thumbnail_id=-1&preview=true3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy określonym w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 159744,35 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w m.st. Warszawie na terenie dzielnic: Bielany, Żoliborz
4.2.5.) Wartość części: 14141,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji Umowy z opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości do 15% łącznej długości odcinka do przeglądu wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w umowie i w cenach jednostkowych zgodnych z załącznikiem nr 10A do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp do wartości 100% zamówienia podstawowego. Zamówienia zostaną udzielone w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego a ich przedmiotem będą usługi podobne do wskazanych w opicie przedmiotu i standardach wykonania stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w wykazie ulic stanowiący załącznik nr 9A do SWZ, w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik nr 10A do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w m.st. Warszawie na terenie dzielnic dzielnice Bemowo, Śródmieście, Wola
4.2.5.) Wartość części: 17221,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji Umowy z opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości do 15% łącznej długości odcinka do przeglądu wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w umowie i w cenach jednostkowych zgodnych z załącznikiem nr 10B do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp do wartości 100% zamówienia podstawowego. Zamówienia zostaną udzielone w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego a ich przedmiotem będą usługi podobne do wskazanych w opicie przedmiotu i standardach wykonania stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w wykazie ulic stanowiący załącznik nr 9B do SWZ, w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik nr 10B do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w m.st. Warszawie dzielnice Ochota, Ursus, Włochy, Ursynów, Wilanów
4.2.5.) Wartość części: 28970,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji Umowy z opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości do 15% łącznej długości odcinka do przeglądu wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w umowie i w cenach jednostkowych zgodnych z załącznikiem nr 10C do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp do wartości 100% zamówienia podstawowego. Zamówienia zostaną udzielone w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego a ich przedmiotem będą usługi podobne do wskazanych w opicie przedmiotu i standardach wykonania stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w wykazie ulic stanowiący załącznik nr 9C do SWZ, w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik nr 10C do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w m.st. Warszawie dzielnica Mokotów
4.2.5.) Wartość części: 17764,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji Umowy z opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości do 15% łącznej długości odcinka do przeglądu wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w umowie i w cenach jednostkowych zgodnych z załącznikiem nr 10D do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp do wartości 100% zamówienia podstawowego. Zamówienia zostaną udzielone w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego a ich przedmiotem będą usługi podobne do wskazanych w opicie przedmiotu i standardach wykonania stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w wykazie ulic stanowiący załącznik nr 9D do SWZ, w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik nr 10D do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie dzielnic Białołęka, Praga-Północ, Targówek
4.2.5.) Wartość części: 33222,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji Umowy z opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości do 15% łącznej długości odcinka do przeglądu wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w umowie i w cenach jednostkowych zgodnych z załącznikiem nr 10E do SWZ.Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp do wartości 100% zamówienia podstawowego. Zamówienia zostaną udzielone w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego a ich przedmiotem będą usługi podobne do wskazanych w opicie przedmiotu i standardach wykonania stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w wykazie ulic stanowiący załącznik nr 9E do SWZ, w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik nr 10E do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przeglądu i oceny stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami w zakresie gospodarki drzewostanem, dla drzew rosnących wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie dzielnic Praga-Południe, Rembertów, Wawer, Wesoła
4.2.5.) Wartość części: 48425,26 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji Umowy z opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości do 15% łącznej długości odcinka do przeglądu wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w umowie i w cenach jednostkowych zgodnych z załącznikiem nr 10F do SWZ.Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp do wartości 100% zamówienia podstawowego. Zamówienia zostaną udzielone w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego a ich przedmiotem będą usługi podobne do wskazanych w opicie przedmiotu i standardach wykonania stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w wykazie ulic stanowiący załącznik nr 9F do SWZ, w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik nr 10F do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty: w kryterium „Cena” (C) wg poniższego wzoru:C=najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 100 pktPunkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywał – co najmniej 3usługi w zakresie inwentaryzacji drzew i krzewów w wersji standardowej oraz w wersji elektronicznej w standardzie danych przestrzennych (.shp) dla obszaru terenu zieleni nie mniejszego niż 2 ha dla każdej części. Składając ofertę na więcej niż jedną część, należy odpowiednio przemnożyć powyższe wartości przez ilość części, na które ma zostać złożona oferta. 2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału osobowego, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie, przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji: •co najmniej 1 osobą odpowiedzialną za przetwarzanie danych przestrzennych – posiadającą min. średnie wykształcenie przyrodnicze lub informatyczne i doświadczenie w przetwarzaniu i gromadzeniu danych przestrzennych polegające na udziale w tworzeniu relacyjnych baz danych przestrzennych gromadzących wyniki inwentaryzacji;•co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe o kierunku ogrodniczym, architektura krajobrazu, leśne lub równoważne oraz minimum 3 lata praktyki zawodowej lub wykształcenie średnie o kierunku ogrodniczym, architektura krajobrazu, leśne lub równoważneoraz5 lat praktyki zawodowej, tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie inwentaryzacji zieleni. Wymaga się aby każda z tych osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonywała inwentaryzację dendrologiczną dla 2000 drzew.UWAGA: Zamawiającyokreślając wymogiw zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.1409 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 z późn. zm.) lubodpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwEuropejskiego ObszaruGospodarczegoorazKonfederacjiSzwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.4. zdolności technicznej lub zawodowej: 4.1wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu określa załącznik nr4 do SWZ; 4.2wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do SWZ; UWAGA: Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z rozdziałem X SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnieodinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór o świadczenia określazałącznik nr 6 do SWZ;2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania zopłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatnościnależnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;3. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwejplacówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadkuzalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniemalbo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednioprzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przedupływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji.5. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych woświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 266 wzw. z:5.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,5.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczeniazakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,5.3. art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celuzakłócenie konkurencji,5.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,5.5. art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o którychmowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz.1170),5.6. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za którewymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,5.7. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp,5.8.art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,5.9. art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.Wzór oświadczenia stanowizałącznik nr 7 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:Część 1 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych);Część 2 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych);Część 3 – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych);Część 4 – 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych); Część 5 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych);Część 6 – 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych). UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powyższą kwotę wadium należy zsumować, odpowiednio do liczby części na jaką składaną jest oferta oraz wyraźnie oznaczyć postępowanie i część zamówienia, na które wnosi wadium lub wnieść osobne wadia dla poszczególnych części, na które składa ofertę z wyraźnym oznaczeniem postępowania i tych części6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia , na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia określa odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ oraz załącznik nr3 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak