ZAKUP CIĄGNIKA DO OBSŁUGI PRAC KOMUNALNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP CIĄGNIKA DO OBSŁUGI PRAC KOMUNALNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobromierz
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-05
  • ZamawiającyGMINA DOBROMIERZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00091843
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP CIĄGNIKA DO OBSŁUGI PRAC KOMUNALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24

1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP CIĄGNIKA DO OBSŁUGI PRAC KOMUNALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c7fa21a-d282-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010016/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika do obsługi prac komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy
zakupowejpodadresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz zwanej dalej
Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji,
znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1niniejszej SWZ. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania
oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy
zakupowej zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika o mocy znamionowej min. 135 KM do prac komunalnych obejmujących: zamiatanie, odśnieżanie, koszenie, ciągnięcie wozu asenizacyjnego oraz przyczepy o masie do 20 ton.
Minimalne wymagania:
- ciągnik fabrycznie nowy , rok produkcji 2021,
- moc znamionowa silnika: minimum 135 KM,
- silnik: 6 cylindrów,
- napęd 4x4,
- rewers elektrohydrauliczny,
- prędkość maksymalna: min 40 km/h,
- masa całkowita ciągnika : minimum 6000 kg,
- skrzynia biegów: minimum 17 biegów do przodu z możliwością zmiany co najmniej
5 biegów bez użycia sprzęgła,
- wyjścia hydrauliczne: minimum 3 pary + 1 para z przodu + wyjście elektryczne
(do przedniego TUZ-a),
- układ hydrauliczny o wydajności minimum 125 l/min,
- przedni TUZ o udźwigu minimum 3000 kg,
- tylny TUZ kategorii III,
- tylny TUZ o udźwigu minimum 7000 kg,
- tylny dolny zaczep kulowy k80 o nacisku min. 3000 kg,
- przedni i tylny łącznik + zestaw kul,
- zaczep transportowy automatyczny + dolny rolniczy,
- przednia oś amortyzowana,
- błotniki przednie skrętne,
- instalacja pneumatyczna 1 i 2 obwodowa,
- kabina homologowana na 2 osoby z siedzeniem pasażera,
- kabina klimatyzowana, amortyzowana, dach pełny ( bez szyberdachu ),
- radio,
- fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie,
- oświetlenie ostrzegawcze („kogut”),
- oświetlenie robocze LED,
- ogumienie minimum.: przód 480/65R28 / tył 600/65R38,
- musi spełniać klasę emisji spalin STAGE V.

Warunki dostawy, gwarancji i serwisu:
1) Dostawa do siedziby Zamawiającego, ul. Cmentarna 14, 58-170 Dobromierz.
2) Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
3) Dostawca wyda Zamawiającemu ciągnik wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do zarejestrowania i użytkowania: aktualnym świadectwem homologacji, książką gwarancyjną pojazdu oraz wyposażenia wraz z warunkami gwarancji, książką przeglądów serwisowych, instrukcjami obsługi i konserwacji ciągnika w języku polskim, katalogiem części zamiennych w języku polskim, wykazem akcesoriów i wyposażenia pojazdu i informacjami o wymaganych okresach lub przebiegach przy których wymagane jest wykonanie przeglądów ciągnika oraz wyposażenia wraz z informacją zawierającą parametry i nazwy producenta niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (oleje, smary, filtry itp.); z wyposażeniem obowiązkowym i dodatkowym: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, dwa komplety kluczyków.
4) Dostawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 3 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu.
5) Oferowany przez Dostawcę ciągnik powinien być fabrycznie nowy, w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.
6) Okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
7) W okresie gwarancji Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy przedmiotu umowy i poszczególnych jego elementów w terminie do 21 dni roboczych od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego lub w dłuższym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
8) Czas usunięcia usterki - 72 godzin, nie wliczając czasu w dni ustawowo wolne.
9) Dostawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu możliwości realizacji serwisu pogwarancyjnego (na zasadach ustalonych w odrębnej umowie), co nie uchybia uprawnieniu Zamawiającego do skorzystania z innego serwisu.
10) W przypadku wystąpienia usterki podlegającej gwarancji, demontaż, montaż i transport ciągnika do siedziby autoryzowanego serwisu lub miejsca naprawy i ponownej dostawy do Zamawiającego Dostawca wykona na własny koszt.
11) W przypadku trzykrotnego powtórzenia się tej samej usterki podlegającej gwarancji lub zaistnienia usterki niemożliwej do usunięcia, Dostawca, zobowiązuje się do wymiany wadliwej części lub tworzącego funkcjonalną całość zespołu części na nowy wolny od wad, w terminie 30 dni roboczych od dnia zawiadomienia o usterce. Termin gwarancji dla wymienionej części lub zespołu biegnie na nowo od dnia jej/jego wymiany.
12) Za usterkę podlegającą gwarancji, niemożliwą do usunięcia uważa się usterkę, której Dostawca nie usunął w terminie 30 dni od dnia zawiadomienia o jej wystąpieniu.
13) Usunięcie wady lub usterki będzie stwierdzone protokolarnie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego przez Dostawcę o jej usunięciu.
14) W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże przy pomocy innego dowodu - w szczególności zawartej Umowy - istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. Dostawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przedmiotowych warunków gwarancji.
15) Dokument gwarancyjny wystawiony przez Dostawcę winien zostać sporządzony zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w Umowie, przy czym w szczególności nie będzie mógł zawierać następujących warunków:
a. innych niż wskazanych w SWZ limitów kilometrów oraz limitów przepracowanych godzin w okresie obowiązywania gwarancji,
b. postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego lub powodujących jego obciążenie dodatkowymi kosztami związanymi z dostawą przedmiotu zamówienia, a także zawierać dodatkowych warunków współpracy z Dostawcą,
c. dotyczących innych płatnych działań, które nie zostały ujęte we wszystkich częściach Specyfikacji Warunków Zamówienia.
16) W okresie rękojmi Dostawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad w ramach ceny oferty w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wady.
17) Pomimo wygaśnięcia gwarancji lub rękojmi Dostawca zobowiązany będzie do usunięcia wad, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji.
18) Dostawca oświadcza, że wykonanie ciążących na nim obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi nie będą, w żadnym przypadku wyłączały, uchybiały lub ograniczały gwarancji udzielanej przez Producenta ciągnika, a w przypadku naruszenia tego zobowiązania, Dostawca zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich kosztów tym spowodowanych w terminie 7 dni od dnia wezwania do zapłaty.
19) Przed złożeniem oferty Dostawca winien zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do prawidłowego sporządzenia oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość serwisu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej jak w Załączniku nr 5 do SWZ;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp jak w Załączniku nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa wraz z ofertą specyfikację techniczną oferowanego ciągnika

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden
spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
•Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-03

2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Bogatynia
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI