Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie scenariuszy oraz realizacja i montaż w oparciu o powstałe scenariusze maksymalnie 4 filmów instruktażowych w wybranych obszarach tematycznych realizowanych na uczelniach wyższych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie scenariuszy oraz realizacja i montaż w oparciu o powstałe scenariusze maksymalnie 4 filmów instruktażowych w wybranych obszarach tematycznych realizowanych na uczelniach wyższych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8c9012e-ccf0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Produkcja i emisja filmów informacyjnych i spotów reklamowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny – Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.4 Małopolska Chmura Edukacyjna w ramach realizacji projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna- nowy model nauczania” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).
Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załączniki nr 6a, 6b do swz- Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EK-II.052.2.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 843326,83 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48900 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie scenariuszy, realizacji i montażu w oparciu o przygotowane scenariusze maksymalnie 4 filmów instruktażowych o czasie trwania 4-5 minut każdy, stanowiących materiał edukacyjny dotyczących realizacji praktycznej nauki podczas zaplanowanych we wrześniu 2021 warsztatów do uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu Województwa Małopolskiego w ramach projektu Małopolska Chmura Edukacyjna - nowy model nauczania w ramach 4 obszarów tematycznych zorganizowanych na następujących Uczelniach:
a) przedsiębiorczość - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
b) biologia - Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
c) informatyka - Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej,
d) chemia - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
z uwzględnieniem grafiki, animacji, głosu lektora, podkładu muzycznego, oprawą komputerową z udziałem „aktorów” tj. pracowników/nauczycieli akademickich biorących udział w projekcie i uczniów uczestniczących w 4-dniowych warsztatach zaplanowanych w dniach od 23 września 2021 do 26 września 2021 r. oraz dostarczenia gotowych materiałów Zamawiającemu. Celem przedmiotu umowy jest promowanie projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna – nowy model nauczania” poprzez przedstawienie w każdym z filmów instruktażowych/edukacyjnych działania - praktycznej nauki (np. przeprowadzenie eksperymentu, doświadczenia, symulacji, zadania) z 4 obszarów tematycznych prowadzonych przez poszczególne uczelnie wyższe (przedsiębiorczość – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, biologia - Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, informatyka - Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, chemia - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie).
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowi załącznik nr 1a do siwz (zwane są dalej wzorem umowy).
3. W ramach wykonania zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich (majątkowych, zależnych) do dokumentacji powstałej w ramach zamówienia oraz własności nośników, na których powyższe dokumenty zostaną przekazane.
4. Wykonawca przekaże metryki filmów (metryki producenta – licencję) – uwierzytelniające możliwość wykorzystywania ich przez Zamawiającego.
5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego – Działania 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałania 10.1.4 Małopolska Chmura Edukacyjna w ramach realizacji projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna- nowy model nauczania” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
7. Oznaczenie wg: 92111250-9 – Produkcja filmów informacyjnych.
8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 70 000,00 zł brutto
4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert:
1) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena = Najniższa cena brutto
oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 60 pkt
Cena brutto oferty ocenianej
2) Ocena ofert w kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia”, zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
• jeśli Wykonawca zaoferuje termin do 5 tygodni od terminu zakończenia warsztatów– otrzyma 40 pkt.
• jeśli Wykonawca zaoferuje termin do 6 tygodni od terminu zakończenia warsztatów– otrzyma 20 pkt.
• jeśli Wykonawca zaoferuje termin do 7 tygodni od terminu zakończenia warsztatów– otrzyma 0 pkt.
• w przypadku braku zaznaczenia w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zrealizuje zamówienie do 7 tygodni od daty zawarcia umowy i oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
• W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcę więcej niż jednej odpowiedzi Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie dłuższym i oferta otrzyma odpowiadającą temu terminowi ilość pkt-ów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegającą na przygotowaniu scenariuszy oraz realizacji i montażu m.in. filmów/reportaży/spotów wraz z napisami rozszerzonymi w języku polskim i/lub audiodeskrypcją, o wartości usługi co najmniej 20 000 zł brutto.
Przez usługę Zamawiający rozumie umowę/zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług wykonanych stanowi załącznik nr 5 do swz.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług wykonanych, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1) ust. 1 swz, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2A do swz).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 1a do swz.2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1a do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie należy wykonać w terminie do 7 tygodni od terminu zakończenia planowanych warsztatów dla uczniów tj. 26.09.2021r.W przypadku zmiany terminu organizacji warsztatów, o którym mowa w §9 ust. 2 wzoru umowy, zamówienie należy wykonać do 7 tygodni od terminu zakończenia warsztatów, nie później niż w terminie do 12 miesięcy od zawarcia umowy.