IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia umowy zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6a, 6b, 6c do niniejszej SIWZ. 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. 3. W szczególności Zamawiający dopuszcza:1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących strony, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności; 2) zmianę postanowień w zakresie podatku VAT poprzez zapis:a) jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT, na co Wykonawca wyraża zgodę.b) jeżeli Zamawiający w 2020r. (w trakcie obowiązywania umowy) zostanie zarejestrowany jako podatnik VAT czynny, to pomimo faktu, że Wykonawca składał ofertę w okresie, gdy Zamawiający nie był zarejestrowany jako podatnik VAT czynny, zostanie mu, z chwilą zmiany statusu zakładu, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług doliczony do przedstawionej ceny podatek od towarów, który Zamawiający ma obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Ze względu na powyższe okoliczności Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do żądania roszczeń.3) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.4) zmianę w razie zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron,b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-04, godzina:
08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
OFERTA I WSZYSTKIE DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ SPORZĄDZONE W SPOSÓB CZYTELNY W JĘZYKU POLSKIM
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR I –Sukcesywne dostawy warzyw i owoców. W skład niniejszego zadania wchodzą następujące towary:L p. Przedmiot zamówienia. j. m. Ilość zapotrzebowania w kg* 1. 2. 3. 4.1. Buraki czerwone kg 10 0002. Cebula kg 9 3003. Fasola kg 2 1004. Groch kg 1 9005. Kapusta biała kg 17 0006. Kapusta czerwona kg 4 5007. Marchew kg 21 2008. Pieczarki kg 1 1009. Pietruszka korzeniowa kg 1 30010. Pomidory kg 1 50011. Por kg 100012. Seler korzeniowy kg 7 70013. Ziemniaki kg 98 00014. Ogórek świeży kg 2 80015. Jabłka kg 17 00016. Papryka czerwona kg 70017. Kalafior kg 250*Podane w kolumnie nr 4 ilości dostaw są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb jednostki. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz do wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw, jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się i zastrzega, że wielkość zamówienia określoną w formularzu cenowym zrealizuje w minimum 80%. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru.Wymagania klasyfikacyjne określone dla warzyw i owoców wchodzących w skład zadania nr I:1) Buraki czerwone.Odmiany jadalne, cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, zamarznięte, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, nadgnicie, zwiędnięcie. Opakowanie – worki raszlowe do 20-30 kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.2) Cebula.Cebula do bezpośredniego spożycia w klasie I; cechy dyskwalifikujące: zgnicie, zamarznięcie, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, uszkodzenia przez choroby i szkodniki. Opakowanie – worki raszlowe do 20kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie3) Fasola.Fasola biała, suszona, ziarna w całości, jednorodne odmianowo, zdrowe czyste, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Opakowanie do 20kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie4) Groch.Groch w połówkach, łuskany, suszony, ziarna jednorodne odmianowo, zdrowe, czyste, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Opakowanie do 20kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.5) Kapusta biała. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące; zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, pozostałości środków ochrony roślin, zamarznięcie. Opakowanie – worki raszlowe do 20-30 kg, odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.6) Kapusta czerwona. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące; zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, pozostałości środków ochrony roślin, zamarznięcie. Opakowanie – worki raszlowe do 20-30 kg, odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. 7) Marchew. Marchew w I klasie, odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Opakowanie – worki raszlowe do 20kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.8) Pieczarki.Odmiany jadalne w klasie I, cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, pozostałości środków ochrony roślin, nadgnicie, obcy smak i zapach. Opakowanie: skrzynka do 10 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.9) Pietruszka korzeniowa. Pietruszka korzeń w I klasie; odmiany jadalne; cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, zabrudzenia i zanieczyszczenia, zmarznięta, uszkodzenia spowodowane chorobą lub szkodnikami, pęknięcia lub stłuczenia, obcy smak i zapach. Opakowanie – worki raszlowe do 30 kg, odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.10) Pomidory. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące: pęknięcia, zaparzenie, nadgnicie, porażenie chorobami, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin. Opakowania: karton lub skrzynka do 10 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.11) Por. Por w klasie I odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia. Opakowanie – worek raszlowy do 5 kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. 12) Seler korzeniowy. Seler korzeniowy w klasie I, odmiany jadalne, cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, nadmierne zabrudzenia i zanieczyszczenia, zamarznięte, , obcy zapach lub smak, stłuczenia, puste przestrzenie na przekroju podłużnym. Opakowanie – worki raszlowe do 15 kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. 13) Ziemniaki. Odmiany jadalne przeznaczone do bezpośredniego spożycia. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Cechy dyskwalifikujące: zanieczyszczenia środkami ochrony roślinnych, zaparzenie i zapleśnienie, porośnięcie kiełkami , obce zapachy. 14) Ogórek świeży. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące: pęknięcia, nadgnicie, porażenie chorobami, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin. Opakowania: karton lub worek do 10 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. 15) Jabłka. Jabłka w klasie I. Cechy dyskwalifikujące: gnicie zanieczyszczenia obce, szkodniki, uszkodzenia od szkodników, obcy zapach i smak, zamarznięte z rozpadem miąższu, zwiędnięte, uszkodzona skórka miąższu, zagrzybienie. Opakowanie: skrzynka do 15 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.16) Papryka czerwona.Papryka w klasie I odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia. Opakowanie – worek raszlowy lub skrzynka do 5 kg.17) Kalafior. Kalafior w klasie I, odmiany jadalne , z usuniętymi liśćmi. Średnica nie mniejsza niż 12 cm. Cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, pozostałość środków ochrony roślin, obecność gąsienic, mszyc i innych szkodników lub ich pozostałości, nadgnicie, obcy smak i zapach, zwiędnięcie. Opakowanie –worek siatkowy lub skrzynka do 10 kg. Wszystkie w/wym warzywa i owoce muszą być dostarczane Zamawiającemu w stanie świeżym, a także muszą być klasy I. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać w/w towary zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. W/w towary nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw.Częstotliwość dostaw w ramach Zadania nr I –WARZYWA, OWOCE: Dostawy towarów do magazynu żywnościowego zlokalizowanego:1/ na terenie Zakładu Karnego w Gębarzewie, 62-241 Żydowo;2/na terenie Oddziału Zewnętrznego w Środzie Wlkp., ul. Garncarska 1, 63-000 Środa Wlkp.; realizowane będą jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach od 08:00 do 12:00 w ilościach określonych przez wyznaczonego pracownika zamawiającego. Dostawy towarów następować będą partiami, zgodnie ze sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, szczegółowe ilości dostaw oraz asortyment poszczególnych dostaw określi wyznaczony pracownik zamawiającego telefonicznie lub pisemnie (faks, e-mail) z 48 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy towarów muszą być zrealizowane w ciągu 24 godzin od złożenia telefonicznego lub pisemnego zamówienia. Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw. Waloryzacja cen:Na dzień otwarcia ofert Zamawiający dokonuje obliczenia wskaźnika zmiany cen Wzc dla poszczególnych towarów z formularza cenowego wybranej oferty, przez porównanie ceny zawartej w formularzu cenowym do średniej ceny hurtowej Ch z Wielkopolskiej Giełdy Rolno – Ogrodniczej SA w Poznaniu, publikowanej w Internecie (www.wgro.com.pl), według wzoru: W zc = cena Wykonawcy za 1 kg : średnia cena giełdowa za 1 kgW dniu każdej dostawy towaru Wykonawca będzie zobowiązany przeliczyć cenę średnią Ch z Wielkopolskiej Giełdy Rolno – Ogrodniczej, obowiązującą w danym dniu przez wskaźnik dla danego artykułu Wzc według wzoru: Cena zakupu = W zc x Ch W/wym wskaźnik przeliczania cen będzie obowiązywał przez okres trwania umowy. Z uwagi na brak notowań na Wielkopolskiej Giełdzie Rolno -Ogrodniczej cen dla pozycji nr 3 (Fasola) i 4 (Groch) ustala się stały współczynnik Wzc – 1.Jeżeli w dniu otwarcia ofert na Wielkopolskiej Giełdzie Rolno – Ogrodniczej SA w Poznaniu zostaną opublikowane ceny jednostkowe w sztukach, a nie w kilogramach ustala się następujące przeliczniki wagowe dla n/wym towarów:Kapusta biała – 1szt. = 1,5kg,Kapusta czerwona – 1szt. = 1,5kg,Kalafior – 1szt. = 1,5kg,Por świeży – pęczek 10szt. = 2,5kg,Jeżeli w trakcie trwania umowy na WGRO ceny warzyw będą publikowane zarówno w kilogramach oraz w sztukach, to pierwszeństwo w ustalaniu cen zawsze mają wartości warzyw publikowane w kilogramach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 03200000-3, 03212100-1, 03221112-4, 03221113-1, 03221240-0, 03221220-4, 03221210-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
SUKCESYWNE DOSTAWY OWOCÓ CYTRUSOWYCH I TROPIKALNYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR II – Sukcesywne dostawy owoców cytrusowych i tropikalnych W skład niniejszego zadania wchodzą następujące towary:L p. Przedmiot zamówienia. j. m. Ilość zapotrzebowania w kg* 1. 2. 3. 4.1. Banany kg 702. Cytryny kg 153. Pomarańcze kg 100*Podane w kolumnie nr 4 ilości dostaw są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb jednostki. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz do wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw, jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się i zastrzega, że wielkość zamówienia określoną w formularzu cenowym zrealizuje w minimum 80%. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru.Wymagania klasyfikacyjne.Zadanie nr II– OWOCE CYTRUSOWE I TROPIKALNE1. BANANY- w I klasie, odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Opakowanie – karton do 18 kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.2. CYTRYNY - w I klasie, odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Opakowanie – karton do 10 kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.3. POMARAŃCZE - w I klasie, odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Opakowanie – karton do 10 kg; odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.Jeżeli w trakcie trwania umowy na WGRO ceny owoców cytrusowych i tropikalnych będą publikowane zarówno w kilogramach oraz w sztukach, to pierwszeństwo w ustalaniu cen zawsze mają wartości warzyw publikowane w kilogramach.Częstotliwość dostaw w ramach Zadania nr II –OWOCE CYTRUSOWE I TROPIKALNE: Dostawy towarów do magazynu żywnościowego zlokalizowanego:-na terenie Zakładu Karnego w Gębarzewie, 62-241 Żydowo;-na terenie Oddziału Zewnętrznego w Środzie Wlkp., ul. Garncarska 1, 63-000 Środa Wlkp; realizowane będą jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach od 08:00 do 12:00 w ilościach określonych przez zamawiającego. Dostawy towarów następować będą partiami, zgodnie ze sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, szczegółowe ilości dostaw oraz asortyment poszczególnych dostaw określi wyznaczony pracownik zamawiającego telefonicznie lub pisemnie (faks, e-mail) z 48 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy towarów muszą być zrealizowane w ciągu 24 godzin od złożenia telefonicznego lub pisemnego zamówienia. Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw.Waloryzacja cen:Na dzień otwarcia ofert Zamawiający dokonuje obliczenia wskaźnika zmiany cen Wzc dla poszczególnych towarów z formularza cenowego wybranej oferty, przez porównanie ceny zawartej w formularzu cenowym do średniej ceny hurtowej Ch z Wielkopolskiej Giełdy Rolno – Ogrodniczej SA w Poznaniu, publikowanej w Internecie (www.wgro.com.pl) , według wzoru: W zc = cena Wykonawcy za 1 kg : średnia cena giełdowa za 1 kgW dniu każdej dostawy towaru Wykonawca będzie zobowiązany przeliczyć cenę średnią Ch z Wielkopolskiej Giełdy Rolno – Ogrodniczej, obowiązującą w danym dniu przez wskaźnik dla danego artykułu Wzc według wzoru: Cena zakupu = W zc x Ch W/wym wskaźnik przeliczania cen będzie obowiązywał przez okres trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 03222210-8, 03222220-1, 03222111-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
SUKCESYWNE DOSTAWY KISZONEK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR III – Sukcesywne dostawy kiszonek. W skład niniejszego zadania wchodzą następujące towary:L p. Przedmiot zamówienia. j. m. Ilość zapotrzebowania w kg* 1. 2. 3. 4.1. Ogórek kiszony kg 35002. Kapusta kiszona kg 9000*Podane w kolumnie nr 4 ilości dostaw są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb jednostki. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz do wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw, jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się i zastrzega, że wielkość zamówienia określoną w formularzu cenowym zrealizuje w minimum 80%. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru.Wymagania klasyfikacyjne kiszonek wchodzących w skład zadania nr III:1) Ogórek kiszony.Ogórki kiszone dostarczane w beczkach lub wiaderkach do 30 kg. Ogórki o odpowiednim stopniu zakwaszenia, z przyprawami (koper, czosnek, sól, chrzan).2) Kapusta kiszona.Kapusta kiszona dostarczona w beczkach lub wiaderkach do 30 kg. Kapusta o odpowiednim stopniu zakwaszenia.Minimalny termin przydatności do spożycia każdej dostawy wynosić będzie 60 dni od daty dostawy.Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać w/w towary zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. W/w towary nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Częstotliwość dostaw w ramach Zadania nr III –KISZONKI: Dostawy towarów do magazynu żywnościowego zlokalizowanego:-na terenie Zakładu Karnego w Gębarzewie;-na terenie Oddziału Zewnętrznego w Środzie Wlkp., ul. Garncarska 1, 63-000 Środa Wlkp.; realizowane będą jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach od 08:00 do 12:00 w ilościach określonych przez zamawiającego. Dostawy towarów następować będą partiami, zgodnie ze sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, szczegółowe ilości dostaw oraz asortyment poszczególnych dostaw określi wyznaczony pracownik zamawiającego telefonicznie lub pisemnie (faks, e-mail) z 48 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy towarów muszą być zrealizowane w ciągu 24 godzin od złożenia telefonicznego lub pisemnego zamówienia. Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw.Waloryzacja cen:Na dzień otwarcia ofert Zamawiający dokonuje obliczenia wskaźnika zmiany cen Wzc dla poszczególnych towarów z formularza cenowego wybranej oferty, przez porównanie ceny zawartej w formularzu cenowym do średniej ceny hurtowej Ch z Wielkopolskiej Giełdy Rolno – Ogrodniczej SA w Poznaniu, publikowanej w Internecie (www.wgro.com.pl) , według wzoru: W zc = cena Wykonawcy za 1 kg : średnia cena giełdowa za 1 kgW dniu każdej dostawy towaru Wykonawca będzie zobowiązany przeliczyć cenę średnią Ch z Wielkopolskiej Giełdy Rolno – Ogrodniczej, obowiązującą w danym dniu przez wskaźnik dla danego artykułu Wzc według wzoru: Cena zakupu = W zc x Ch W/wym wskaźnik przeliczania cen będzie obowiązywał przez okres trwania umowy.Wszystkie towary dostarczane do Zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia zarówno dla zadania nr I, II i III muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: