Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻydowo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyZakład Karny w Gębarzewie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042168
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Gębarzewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000791131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gębarzewo

1.5.2.) Miejscowość: Żydowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-241

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 4292329

1.5.8.) Numer faksu: 61 4262453

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_gebarzewo@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6b78d2-a739-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013041/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zp.swnet.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl, zk_gebarzewo@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wszystkie dokumenty przekazane przez wykonawcę muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Gębarzewie, 62-241 Żydowo;2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: zk_gebarzewo@sw.gov.pl, tel. 61 429 23 09.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie, numer sprawy: D/Kw.2232.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan: 1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: 1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/kw.2232.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienia obejmuje: Remont 265 metrów linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego. Opis techniczno-technologiczny robót:1. Demontaż istniejącej siatki stalowej parkanowej i słupków.2. Skucie istniejącej podmurówki wykonanie nowej z betonu min. B25, z zatopieniem kotew do montażu siatki w odległościach co min. 0,5m. Wysokość podmurówki powyżej terenu min.0,15m, szerokość min. 0,3m (wymagane zastosowanie szalunków systemowych lub równorzędnych).3. Montaż siatki stalowej ocynkowanej o oczkach nie większych niż 5cm x 5cm i średnicy drutu 2,8 do 4mm, rozpiętej na słupach stalowych ocynkowanych o wymiarze: min. od 80 mm x min. 80mm x min. 3mm ( zakończonych odkosem do wewnątrz), połączonej do kotew zastosowanych w cokole betonowym na całej długości między słupami. Dół siatki zwieńczony ocynkowanym drutem stalowym lub linką o średnicy 5-6mm punktowo mocowanym do cokołu w odległościach nie większych niż 0,5m. Wysokość ogrodzenia, wraz ze zwieńczeniem, winna wynosić 4-5m od poziomu terenu, dopuszcza się możliwość skręcania lub spawania konstrukcji.4. Montaż ( zwieńczenie)2 x zwój przestrzenny z drutu ostrzowego o średnicy 0,73-0,98 m w odstępach 0,5m od siebie.5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z Wytycznymi nr 2 /2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 4 czerwca 2013r. w sprawie wymagań dla zabezpieczeń techniczno-ochronnych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej par. 2 pkt 7.6. Realizacja przedmiotu zamówienia ze względów ochronnych i zapewnienia bezpieczeństwa w jednostce musi polegać na wykonywaniu prac w odcinkach do 70 metrów tj. do 70 metrów rozbiórki ogrodzenia siatki wraz z podmurówką oraz wykonaniu nowej podmurówki a następnie montażu siatki na słupach stalowych. Po wykonaniu odcinka 70 metrów ogrodzenia (podmurówka i siatka) , może być wykonywany kolejny odcinek do 70 metrów j.w. Każdorazowo po zakończonym dniu pracy wejście na pas ochronny winno być zabezpieczone pełnym wygrodzeniem z blachy, zwieńczonej zwojem przestrzennym o średnicy 73cm. W/w zabezpieczenie musi zostać odebrane każdorazowo przez Zleceniodawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru: L = C + G gdzie:L - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanejC - Liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"G - Liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium „ Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane”KRYTERIUM 1.W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:CNC = ----- x ZcCBgdzie poszczególne litery oznaczają:C – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),Zc – znaczenie (waga) kryterium „cena ofertowa” wyrażone w punktach – 60 pkt.KRYTERIUM 2.Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (G) będzie liczone w następujący sposób: 1) za okres 60 miesięcy – 0 punktów;2) za okres 72 miesięcy – 20 punktów;3) za okres 84 miesięcy – 40 punktów;2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w powyższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. Wynik - oferta, która ma najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalonekryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia, spełnienia warunków udziału dotyczących (art. 112 ust. 2 ustawy pzp): 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:a) Wykonawca musi posiadać informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem, na kwotę minimum 200 000,00 zł;b) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych niniejszą umową. Wykonawca stosowną polisę przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wartość polisy musi wynosić co najmniej 330.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej do należytego wykonania zamówienia :a) Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości przekraczającej 200.000 zł netto każda. Wykonawca załączy dowody - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające, że roboty zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – składa oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu wykonanych robót określa załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku. W przypadku gdy uprzednio wykonane zamówienie na roboty budowlane obejmowało szerszy zakres prac od wskazanego powyżej, Zamawiający wymaga, aby wyodrębniona została wartość faktycznie wykonanych robót w zakresie jak wyżej brutto. Tak wyliczona wartość zrealizowanych robót winna spełniać w/w warunek.b) zdolność zawodowa - Wykonawca nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) tj.:1) aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli Zamawiający może ten dokument uzyskać z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (§ 13 rozp., rop którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy Pzp);2) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem, na kwotę minimum 200 000,00 zł;3) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na kwotę co najmniej 330 000,00 zł;4) wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wykaz robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.5) Kosztorys ofertowy - sporządzić należy w oparciu o dostarczone przedmiary, składający się z zestawienia pozycji kosztorysowych i tabelarycznego zestawienia materiałów. Zestawienie pozycji kosztorysowych powinno obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia wynikający z opisu przedmiotu zamówienia i posiadać pozycje, układ i działy kosztorysowe ustalone w dostarczonym przedmiarze.Kosztorys ma mieć pokazane zastosowane stawki i czynniki kalkulacyjne t. j. stawka r- g, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk. Tabelaryczne zestawienie materiałów powinno zawierać wszystkie materiały, które wykonawca zamierza zużyć do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem ich nazwy, ilości, ceny jednostkowej i wartości sumarycznej. Końcowa wartość kosztorysu ofertowego musi być zgodna z wartością podaną w formularzu ofertowym „wartość brutto za całość zamówienia” określoną przez wykonawcę w złożonej ofercie.6) Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – składa tylko Wykonawca najwyżej oceniony – wzór oświadczenia załącznik nr 7 do SWZ; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniaj w/w warunki.3. W niniejszym postępowaniu zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020r., poz. 2415).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz 2 robót budowlanych o wartości przekraczającej 200.000 zł netto każda w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunku udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;2) Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;3) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;- dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe (jeżeli dotyczy) składa pełnomocnik Wykonawców imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian i warunków ich wprowadzenia w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego:1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:a) wstrzymania robót lub przerw w pracy powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a wynikających z działań sił wyższych i nieprzewidywalnych,b) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, d) przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,e) działania sił natury, zdarzeń losowych, niekorzystne warunki atmosferyczne .2) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,3) Warunki zmian:a) inicjowanie zmian –na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,b) uzasadnienie zmian,c) forma zmian –aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę przy posadzkach - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję pracownika do pracy przy posadzkach - Zacieraka z doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa urządzeń drukujących
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa Świetlicy Wiejskiej w Kawęczynku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa Świetlicy Wiejskiej w Kawęczynku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI