Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Gębarzewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000791131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gębarzewo
1.5.2.) Miejscowość: Żydowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-241
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 4292329
1.5.8.) Numer faksu: 61 4262453
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_gebarzewo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6b78d2-a739-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013041/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zp.swnet.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl, zk_gebarzewo@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wszystkie dokumenty przekazane przez wykonawcę muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Gębarzewie, 62-241 Żydowo;2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: zk_gebarzewo@sw.gov.pl, tel. 61 429 23 09.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego zakładu w Zakładzie Karnym w Gębarzewie, numer sprawy: D/Kw.2232.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan: 1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: 1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/kw.2232.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienia obejmuje: Remont 265 metrów linii wewnętrznej ogrodzenia zewnętrznego terenu półotwartego. Opis techniczno-technologiczny robót:1. Demontaż istniejącej siatki stalowej parkanowej i słupków.2. Skucie istniejącej podmurówki wykonanie nowej z betonu min. B25, z zatopieniem kotew do montażu siatki w odległościach co min. 0,5m. Wysokość podmurówki powyżej terenu min.0,15m, szerokość min. 0,3m (wymagane zastosowanie szalunków systemowych lub równorzędnych).3. Montaż siatki stalowej ocynkowanej o oczkach nie większych niż 5cm x 5cm i średnicy drutu 2,8 do 4mm, rozpiętej na słupach stalowych ocynkowanych o wymiarze: min. od 80 mm x min. 80mm x min. 3mm ( zakończonych odkosem do wewnątrz), połączonej do kotew zastosowanych w cokole betonowym na całej długości między słupami. Dół siatki zwieńczony ocynkowanym drutem stalowym lub linką o średnicy 5-6mm punktowo mocowanym do cokołu w odległościach nie większych niż 0,5m. Wysokość ogrodzenia, wraz ze zwieńczeniem, winna wynosić 4-5m od poziomu terenu, dopuszcza się możliwość skręcania lub spawania konstrukcji.4. Montaż ( zwieńczenie)2 x zwój przestrzenny z drutu ostrzowego o średnicy 0,73-0,98 m w odstępach 0,5m od siebie.5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z Wytycznymi nr 2 /2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 4 czerwca 2013r. w sprawie wymagań dla zabezpieczeń techniczno-ochronnych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej par. 2 pkt 7.6. Realizacja przedmiotu zamówienia ze względów ochronnych i zapewnienia bezpieczeństwa w jednostce musi polegać na wykonywaniu prac w odcinkach do 70 metrów tj. do 70 metrów rozbiórki ogrodzenia siatki wraz z podmurówką oraz wykonaniu nowej podmurówki a następnie montażu siatki na słupach stalowych. Po wykonaniu odcinka 70 metrów ogrodzenia (podmurówka i siatka) , może być wykonywany kolejny odcinek do 70 metrów j.w. Każdorazowo po zakończonym dniu pracy wejście na pas ochronny winno być zabezpieczone pełnym wygrodzeniem z blachy, zwieńczonej zwojem przestrzennym o średnicy 73cm. W/w zabezpieczenie musi zostać odebrane każdorazowo przez Zleceniodawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru: L = C + G gdzie:L - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanejC - Liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"G - Liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium „ Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane”KRYTERIUM 1.W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:CNC = ----- x ZcCBgdzie poszczególne litery oznaczają:C – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),Zc – znaczenie (waga) kryterium „cena ofertowa” wyrażone w punktach – 60 pkt.KRYTERIUM 2.Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (G) będzie liczone w następujący sposób: 1) za okres 60 miesięcy – 0 punktów;2) za okres 72 miesięcy – 20 punktów;3) za okres 84 miesięcy – 40 punktów;2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w powyższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. Wynik - oferta, która ma najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalonekryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4