Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMęcinka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającyGMINA MĘCINKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00270384
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-487f2b2f-46d3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp
do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza
do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis zamówienia zawiera: zakres prac przedmiotowego zadania obejmuje dostawę w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o następujących parametrach:
a) Rok produkcji: 2021,
b) Ilość – 1 szt.,
c) Wymagania techniczne:
1.1 SILNIK I UKŁAD PRZENOSZENIA NAPĘDU:
1.1 wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy znamionowej 150-170 KM,
1.2 skrzynia biegów bezstopniowa lub półautomatyczna min. 15 biegów do przodu 15 do tyłu z możliwością zmiany co najmniej 6 biegów bez użycia sprzęgła w trakcie jazdy, zmiana kierunku jazdy bez użycia sprzęgła, bieg transportowy typy ECO (nadbieg),
1.3 napęd 4x4, załączany automatycznie,
1.4 rewers elektrohydrauliczny,
1.5 blokada dyferencjału,
1.6 kola tylne o szerokości min. 600mm,
1.7 tempomat pracy silnika,
1.8 Podgrzewacz powietrza dolotowego ułatwiający rozruch silnika zimą do co najmniej -15°,
1.2 UKŁAD HAMULCOWY:
2.1 hamulce z samoczynną regulacją, tarczowe, mokre,
2.2 hamulec ręczny wielotarczowy, mokry,
2.3 pneumatyczny system sterowania hamulcami przyczep dwu obwodowy,
1.3 ZACZEPY:
3.1 regulowany zaczep transportowy automatyczny,
3.2 zaczep rolniczy,
2.4 TUZ ,WOM i HYDRAULIKA:
4.1 sterowanie TUZ i WOM z kabiny i na zewnątrz (na błotniku),
4.2 udźwig TUZ 7 500kg,
4.3 obroty WOM 540/540E/1000,
4.4 szybkosprzęgi tylnego TUZ,
4.5 przedni TUZ i hydraulika,
4.6. wydajność hydrauliki minimum 160 l/min
2.5 UKŁAD KIEROWNICZY:
5.1 przedni most wahliwy,
5.2 wspomaganie hydrauliczne,
5.3 błotniki skrętne,
5.4 przednia oś hamowana,
5.5 oś przednia amortyzowana,
2.6 KABINA WYPOSAŻONA W:
6.1 ROPS/FOPS,
6.2 klimatyzacja,
6.3 ogrzewanie kabiny,
6.4 skrętny, amortyzowany pneumatycznie, regulowany fotel operatora,
6.5 oświetlenie wewnętrzne,
6.6 wycieraczki i z przodu i tyłu,
6.7 lusterko wewnętrzne,
6.8 dwa lusterka zewnętrzne, lewe i prawe,
6.9 oświetlenie robocze z przodu i z tyłu,
6.10 osłonę przeciwsłoneczną,
6.11 kabina zamontowana na amortyzatorach,
6.12 fotel pasażera,
6.13 elementy deski rozdzielczej (wskaźniki, kontrolki, przełączniki) oraz elementy sterowania opisane
w języku polskim (ewentualnie piktogramy),
6.14 poziom hałasu na stanowisku operatora— maks. 69 dB(A),
2.7 UKŁAD ELEKTRYCZNY:
7.1 napięcie 12V,
7.2 akumulatory 12V,
2.8 WYPOSAŻENIE:
8.1 gaśnica, apteczka Pierwszej Pomocy,
8.2 podstawowe wyposażenie: sworznie, kule, zawleczki, łącznik tylny i przedni,
8.3 obciążnik przedni (900-1100kg),
2.9 DOKUMENTACJA OFEROWANEGO CIĄGNIKA ZAWIERAJĄCA ( w języku polskim)::
9.1 homologacja dopuszczenie do ruchu drogowego, rejestracja na dwie osoby,
9.2 Instrukcja obsługi pojazdu,
9.3 karta lub książkę gwarancyjną na ciągnik i jego podzespoły,
9.4 katalog części zamiennych,
9.5 książka serwisowa,
9.6 deklaracja zgodności CE,
2.10 Przeszkolenie dwóch operatorów z zakresu obsługi i konserwacji ciągnika.
2.11 Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu OC, AC, NNW na okres trwania leasingu,
2.12 Stacjonarny autoryzowany serwis producenta w odległości nie większej niż 150 km od siedziby
Gminy Męcinka, 59-424 Męcinka 11.
d) Wymagania dodatkowe:
2.1 Ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla
pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z
ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 108
poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
2.2 Ciągnik musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy — Prawo o ruchu
drogowym.
2.3 Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt,
zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku i
rozładunku.
1.4 Z chwilą przekazania Zamawiającemu sprzętu o którym mowa w pkt. 1. na podstawie
protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do jednoczesnego dostarczenia
Zamawiającemu dokumentów z pkt 2, ppkt c), 2. 9,
1.5 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia wyznaczonych przez
Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem odbycia
szkolenia w dniu odbioru lub w innym uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od
daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
1.6 Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia, a okres gwarancji liczy się od
dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
1.7 Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w
okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty,
1.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie przeglądów okresowych i
gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz
koszty materiałów (smary, oleje itp.) pokrywa Wykonawca. W przypadku konieczności
wykonania naprawy w serwisie koszty transportu do serwisu i z powrotem do siedziby
Zamawiającego pokrywa Wykonawca,
1.9 Podjęcie naprawy gwarancyjnej przez serwis, w miejscu ewentualnego unieruchomienia
maszyny (siedziba 59-424 Męcinka 11) w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od
telefonicznego / faksem / drogą elektroniczną powiadomienia o usterce.
2.10 Naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 7 dni od przyjęcia zgłoszenia o
zaistniałej usterce. W przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które należy
sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 21 dni licząc od dnia
zgłoszenia. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy
obowiązujących w Polsce.
2.11 W razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może złożyć wniosek o
przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnego rzeczoznawcę co do zakresu naprawy.
2.12 Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem
ekspertyzy ponosi Wykonawca.
2.13 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z
warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2.14 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób niezbędnych do prawidłowej realizacji
umowy wraz z ich danymi do kontaktu.
Zamawiający oczekuje zaproponowania przez Wykonawcę dostawy ciągnika rolniczego o parametrach technicznych nie gorszych niż parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1)wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 472 tyś. zł., 2)wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz wykonania przeglądów oraz wykaże realizację min. 3 dostaw o podobnym zakresie z ostatnich 3 lat.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Umowy, stanowiącego załącznik nr 3
do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię drewno kominkowe - Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję 2 kubiki suchego drewna kominkowego - dąb, buk, grab od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI