Dowozy uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Męcinka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowozy uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Męcinka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMęcinka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-14
  • ZamawiającyGMINA MĘCINKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00297630
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowozy uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Męcinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Męcinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4529334-5406-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są dowozy uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Męcinka.
Zakres zamówienia obejmuje: dowozy uczniów i dzieci uczęszczających do zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Męcince (szkoła podstawowa i przedszkole), do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Piotrowicach (szkoła podstawowa i przedszkole), Oddziału Zamiejscowego w Pomocnem (Przedszkola w Piotrowicach) i Oddziału Przedszkolnego w Przybyłowicach (Szkoły Podstawowej w Męcince) w celu regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w ramach regularnej linii obejmującej miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie.
Załączniki nr 1 i nr 2 do wzoru umowy (dojazdy/odjazdy uczniów i dzieci do/z Zespołów Szkolno – Przedszkolnych w Męcince i Piotrowicach, Oddziału Zamiejscowego w Pomocnem Przedszkola w Piotrowicach i Oddziału Przedszkolnego w Przybyłowicach Szkoły Podstawowej w Męcince) zawierają: ilość przystanków, nr trasy, miejscowość, liczbę dzieci do przedszkola, liczbę uczniów szkół podstawowych klas I-III, liczbę uczniów szkół podstawowych klas IV-VIII, liczbę razem uczniów i dzieci z podziałem na dowozy i odwozy do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Męcince i Zespole Szkolno – Przedszkolnego w Piotrowicach oraz Oddziału Zamiejscowego w Pomocnem Przedszkola w Piotrowicach i Oddziału Przedszkolnego w Przybyłowicach Szkoły Podstawowej w Męcince, a także godziny odjazdu i przebieg km.
Załącznik nr 3 do wzoru umowy (liczba biletów miesięcznych na trasach)zawiera: trasę i ilość dojeżdżających: 1) w roku szkolnym w trakcie trwania zajęć lekcyjnych, 2) ilość dojeżdżających od zakończenia zajęć lekcyjnych do końca czerwca 2022 r., 3) ilość dojeżdżających dzieci do przedszkoli z obwodu Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w miesiącu lipcu 2022 r., 4) ilość dojeżdżających dzieci do przedszkoli z obwodu Szkoły Podstawowej w Męcince w miesiącu sierpniu 2022 r.
Zamawiający zapewnia opiekunów przewozów.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, określa obowiązek zatrudnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w projekcie umowy ( wzór umowy). Szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy ( wzór umowy) stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Posiadanie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie i dzieci do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Męcince i Zespole Szkolno – Przedszkolnego w Piotrowicach oraz Oddziału Zamiejscowego w Pomocnem Przedszkola w Piotrowicach i Oddziału Przedszkolnego w Przybyłowicach Szkoły Podstawowej w Męcince.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
4)1) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, tj. m.in. 4 środki komunikacji, w tym 1 zapasowy, przy czym każdy pojazd:
- nie może być starszy niż 2003 rok produkcji,
- musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa,
- musi posiadać min. 55 miejsc siedzących,
- temperatura wewnątrz pojazdu musi być dostosowana do warunków pogodowych,
- pojazd musi być sprawny technicznie, estetyczny z zewnątrz i wewnątrz;
4)2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: min. 4 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami w kategorii D.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zał. nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - zał. nr 3 - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej- Karpacz
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI