Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego ciągnika rolniczego dla sołectwa Brzostowo o mocy 90 - 110 KM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasteczko Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-350
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672873196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miasteczkokrajenskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego ciągnika rolniczego dla sołectwa Brzostowo o mocy 90 - 110 KM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab98e32a-cf8b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076355/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego dla sołectwa Brzostowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https;//platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https;/platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte w SWZ na stronie postępowania https;//platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania https;//platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania https;//platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego ciągnika rolniczego dla sołectwa Brzostowo o mocy 90 - 110 KM
Ciągnik rolniczy z kabiną w pełni przeszkloną, używany, układ kierowniczy ze wspomaganiem, dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Silnik
Norma emisji spalin minimum Stage 4
System kontroli jakości spalin EGR + filtr cząstek stałych DPF
Pojazd fabrycznie niewymagający AdBlue
Moc znamionowa silnika 90-110 KM
Pojemność zbiornika paliwa od 90 do 100 l
Liczba cylindrów minimum 4
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów z minimum 12 przełożeniami do jazdy w przód i 12 przełożeniami wstecznym
Prędkość maksymalna minimum 30 km/h z nadbiegiem do transportu
Reduktor - dwa zakresy reduktora (szosowy, polowy) minimum
Rewers - elektrohydrauliczny lub mechaniczny
Blokada tylnego mechanizmu różnicowego
Złącze napędu 4WD elektrohydrauliczne
WOM TYŁ
Niezależny załączany elektrohydraulicznie lub mechanicznie
Prędkość 540/540E
Układ hydrauliczny
Wydatek pompy tylko tuz minimum 55,00 l/min.
Kategoria TUZ II – mocowanie hakowe i zestaw wkładek kulistych
Udźwig podnośnika minimum 2500 kg
Liczba rozdzielaczy hydraulicznych zewnętrznych 3 pary
Pozostałe cechy
Kabina z klimatyzacją i ogrzewaniem
Układ kierowniczy hydrostatyczny
Kabina z możliwością rejestracji pojazdu na 2 osoby (pasażer, kierowca)
Hamulce pneumatyczne – 2 obwodowe do przyczep
Komplet zaczepów - zaczep mechaniczny i dolny rolniczy
4.2.6.) Główny kod CPV: 16720000-8 - Ciągniki używane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy
2. Pełnomocnictwo (jeżeli udzielono)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia postępowania. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz w zakresie wskazanym w SWZ i wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ. Zgodnie ze wzorem umowy zamawiający dopuszcza bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zmianę niniejszej umowy w stosunku do treści ofert na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia przedmiotu umowy odpowiadającego wymogom zawartym w SWZ z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy - dopuszcza się zmianę umowy z zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia przedmiotu umowy pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego,
b) w przypadku zaproponowania prze Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy. Zmiany rozwiązań konstruktywnych przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie dopuszcza się zmiany umowy w zakresie zawartym w SWZ i załącznikach rozwiązań konstrukcyjnych,
c) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub zmiany wymogów zawartych w SWZ i załącznikach - nie więcej niż 10 % zakresu rzeczowego lub finansowego przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku konieczności zmiany realizacji terminu umowy - gdy zaistnieję okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy - w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystaną dla Zamawiającego lub w przypadku zaistnienia siły wyższej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https;//platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-24 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni