Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasteczko Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-350
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672873196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miasteczkokrajenskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a3db373-f21c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076355/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V: Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - „Granty PPGR"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte są na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte są na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) 82 komputerów przenośnych typu Laptop wraz z oprogramowaniem,
b) 15 komputerów stacjonarnych z monitorem wraz z oprogramowaniem,
c) 5 urządzeń przenośnych typu tablet wraz z oprogramowaniem.
Komputery muszą być fabrycznie nowe, oryginalne i nieeksploatowane wcześniej, z datą produkcji nie wcześniej niż 12 miesięcy od terminu złożenia oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213200-7 - Komputer tablet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności ofertowej dostawy z wymaganiami Zamawiającego dotyczącymi przedmiotu zamówienia oraz z wymaganymi związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
-Formularz ofertowy parametrów technicznych - według załącznika nr 2a do SWZ wraz ze wskazaniem w nim wydruku.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Formularz ofertowy parametrów technicznych - według załącznika nr 2a do SWZ wraz ze wskazanymi w nim drukami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do ofert należy załączyć:
1) Formularz ofertowy o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ,
2) Formularz ofertowy parametrów technicznych - według załącznika nr 2a do SWZ wraz ze wskazanymi w nim wydrukami,
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
4) Pełnomocnictwo (jeśli wymagane).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz w zakresie wskazanym w SWZ i Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Zamawiający dopuszcza, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - wartość zaniechanych dostaw nie może być wyższa niż 10% wartości zamówienia.
Zmiana wynagrodzenia może nastąpić proporcjonalnie do wielkości ograniczenia przedmiotu umowy.
b) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach:
1) wystąpienia siły wyższej – siła wyższa oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne,
nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym Strona może powołać się na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 5 dni od dnia jej zaistnienia,
2) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów,
3) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowanych zdolnościami płatniczymi lub okolicznościami, które nie były możliwie do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
Termin realizacji, w sytuacjach wyżej opisanych ulegnie przedłużeniu o czas trwania przeszkody.
c) Inne zmiany:
1) zmiana osób wskazanych w umowie po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy, o których mowa w § 3 umowy, zmiana nie wymaga aneksu do umowy,
2) zmiana spowodowana wystąpieniem zamówień, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy,
3) w sytuacji, gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę - zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni