Konserwacja systemów nawadniania zlokalizowanych na terenie Wilanowa wraz z rozbudową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja systemów nawadniania zlokalizowanych na terenie Wilanowa wraz z rozbudową systemu nawadniania skweru przy ul. F. Klimczaka.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057627
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja systemów nawadniania zlokalizowanych na terenie Wilanowa wraz z rozbudową systemu nawadniania skweru przy ul. F. Klimczaka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszwawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja systemów nawadniania zlokalizowanych na terenie Wilanowa wraz z rozbudową systemu nawadniania skweru przy ul. F. Klimczaka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e06c89-b7d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000252/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja, dozór techniczny modernizacja urządzeń wodnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia daneosobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochronyprawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,do upływu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/WOŚ/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:1) realizacja usługi polegającej na rozbudowie istniejącego systemu automatycznego nawadniania zlokalizowanego wokół budynku Urzędu Dzielnicy Wilanów poprzez wykonanie dodatkowych sekcji systemu na terenie skweru przyległego do budynku przy ul. Klimczaka 2. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowania dokumentacji technicznej dla nowo budowanych sekcji systemu automatycznego nawadniania oraz wykonanie prac i uruchomienie systemu automatycznego nawadniania. Rozbudowa systemu powinna zostać wykonana w oparciu o materiały i zasady zgodne ze sztuką budowania systemów automatycznego nawadniania.2) obsługa rozbudowanego systemu przy ul. Klimczaka oraz istniejących automatycznych systemów nawadniających zlokalizowanych na skwerze przy ul. Prymasa Augusta Hlonda i na skwerze Prymasowskim przy ul. Stanisława Kostki Potockiego w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7. W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Zamawiający udzieli zamówienia polegającego na powtórzeniu usług związanych z konserwacją systemów automatycznego nawadniania na terenach: skwer przy ul. Klimczaka, Skwer przy ul. Prymasa Augusta Hlonda, ul. Kostki Potockiego. Prace będą polegały na:1) Kontroli prawidłowości działania systemu min. 2 razy w miesiącu, polegającej na:sprawdzeniu pod kątem ew. uszkodzeń eksploatacyjnych lub spowodowanych przez osoby trzecie (np. podczas prac ogrodniczych, budowlanych lub brukarskich a także w wyniku przypadków wandalizmu), oraz dokonywanie niezbędnych napraw polegających w szczególności na wymianie:a) linii kroplującej (do 100 mb w ramach realizacji zamówienia),b) trójników, łączników oraz kolan (do 30 szt. w ramach realizacji zamówienia),c) korpusów zraszaczy (do 10 szt. w ramach realizacji zamówienia),d) filtrów w zraszaczach (do 10 szt. w ramach realizacji zamówienia),e) dysz zraszających (do 10 szt. typu ProSpray/lub równoważny w ramach realizacji zamówienia),f) dysz zraszających (do 10 szt. typu Rotator/lub równoważny w ramach realizacji zamówienia),g) elektrozaworów (2 szt. w ramach realizacji zamówienia),h) baterii podtrzymującej (1 szt. w ramach realizacji zamówienia),i) baterii sterującej (1 szt. w ramach realizacji zamówienia),j) czyszczenie filtrów (do 4 razy w ramach realizacji zamówienia).2) Dostosowaniu procentowego zużycia wody pod kątem prognozowanych warunków atmosferycznych w danym okresie czasu.3) Pozostanie w gotowości do ewentualnej interwencji w przypadku nagłej awarii systemu. Czas reakcji max do 5 h zgodnie z ilością godzin określoną w ofercie oraz do 3 dni roboczych na przywrócenie prawidłowości działania systemu automatycznego nawadniania.4) Wyłączenie oraz konserwacja systemu, wraz z przygotowaniem go do zimy (ok. 15 listopada br. w zależności od warunków atmosferycznych i uzgodnień z Zamawiającym).Zamówienie powtórzone zostanie udzielone na warunkach zgodnych z warunkami, na podstawie których zostanie udzielone zmówienie podstawowe, zgodnie ze wzorem umowy do zmówienia podstawowego. Wartość zamówienia powtórzonego wynosi 30.500,00 zł netto

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Czas przystąpienia do interwencji w celu zabezpieczenia awarii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na konserwacji / serwisowaniu lub utrzymaniu systemu nawadniania, o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto*.*- przez wartość 1 usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych usług w ramach jednej umowy, w przypadku usług niezakończonych –Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert część usługi już wykonanej spełnia wymagania określone przez Zamawiającego powyżej (o wartości zrealizowane części zamówienia wynoszącej co najmniej 15.000,00 zł brutto).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ wzakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego- wg wzorustanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Brak wymagań

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ. Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy (z art. 125 ust. 1 ustawy), d) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) e) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami; f) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument winien być załączony w formie oryginału lub odpowiednio poświadczonego odwzorowania.g) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy według wzoru umowy, załącznik nr 7 do SWZ, w szczególności: § 5 ust. 3 Podwykonawcy (wzoru mowy)3.Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy. Zmiana podwykonawcy wymaga wcześniejszego tj. w terminie 10 dni przed dniem świadczenia usługi przez podwykonawcę, powiadomienia Zamawiającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.§ 8 ust. 12 Rozliczenie (wzoru mowy)12.Zamawiający dopuszcza zmianę formy rozliczenia za realizację niniejszej umowy w zakresie wynikającym z ewentualnego wprowadzenia przez m.st. Warszawa modyfikacji w tym zakresie. Zmiana sposobu rozliczenia nastąpi na podstawie stosownego aneksu. § 11 Zakres zmian umowy (wzoru mowy)1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności wymienionych poniżej:1) zmiany wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ogłoszonych po dniu zawarcia umowy, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,2) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:a) o charakterze niezależnym od stron,b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,d) której nie można przypisać drugiej stronie.Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, stan epidemii, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenie.3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy,4) sposobu dostarczania Zamawiającemu faktur z powodu zmian regulacji wewnętrznych lub zmian organizacyjnych Zamawiającego,5) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy,2. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o zaistnieniu okoliczności, o których mowa ust. 1 pkt. 3 powyżej.3. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców z zastrzeżeniem wskazanym w § 5 ust.3 umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust 1 pkt. 2 umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonywania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2021 r.W terminie do 20 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej, na adres e-mail: wilanow.wos@um.warszawa.pl, dokumentację rozbudowy istniejącego systemu wykonaną zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do umowy. W terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu dokumentacji, o której mowa w § 2 ust. 2 umowy Zamawiający dokona jej odbioru (podpisanie protokołu częściowego odbioru) lub, w przypadku niezgodnego z zamówieniem wykonania – odmówi odbioru, żądając wprowadzenia zmian, poprawek lub uzupełnień, określając jednocześnie termin na ponowne przedstawienie do obioru poprawionej dokumentacji, uwzględniającej żądane przez Zamawiającego zmiany, poprawki lub uzupełnienia.W terminie do 20 dni od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu częściowego odbioru, o którym mowa powyżej, Wykonawca zakończy budowę automatycznego systemu nawadniającego w obrębie skweru przyległego do Ratusza Wilanów i rozpocznie jego konserwację zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do wzoru umowy.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI