1) Przebud. części parteru z wydz. pom. na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.w bud....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1) Przebud. części parteru z wydz. pom. na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.w bud. MOK w Z-ciu; 2) Przebud. i dost. istn. pom.na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.(I piętro) w bud. MOK w Z-ciu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK KULTURY "CENTRUM" IM. ADAMA MICKIEWICZA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057616
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1) Przebud. części parteru z wydz. pom. na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.w bud. MOK w Z-ciu;2) Przebud. i dost. istn. pom.na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.(I piętro) w bud. MOK w Z-ciu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY "CENTRUM" IM. ADAMA MICKIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 032 67 22882

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1) Przebud. części parteru z wydz. pom. na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.w bud. MOK w Z-ciu;2) Przebud. i dost. istn. pom.na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.(I piętro) w bud. MOK w Z-ciu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-108a94d0-b7d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00046117/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami (parter) oraz przebudowa i dostosowanie istniejacego pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku MOK w Z-ciu (I pietro))

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://mok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://mok.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdziału SWZ.3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:https://mok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.7. Ze względu na ograniczona ilość znaków pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury „CENTRUM” im. Adama Mickiewicza – Andrzej Danecki, ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie; administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pani Monika Małecka, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: tel. 728325063, e-mail: daneosobowe@mok.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Przebudowa części parteru z wydzieleniem pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu;2) Przebudowa i dostosowanie istniejącego pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami (I piętro) w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; nr postępowania ZP/1/2021 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Przebudowa części parteru z wydzieleniem pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.Zakres robót obejmuje:a) Roboty demontażowe:  Demontaż drzwi do pomieszczenia technicznego.  Demontaż okładzin ściennych.  Skucie posadzki.  Rozbiórka części schodów betonowych.  Rozbiórka części murku betonowego wraz z podestem.  Rozbiórka ścian gipsowo-kartonowych przy kasie biletowej.  Likwidacja okładziny podłogowej w pomieszczeniu kasy biletowej. b) Roboty remontowo-montażowe:  Wykonanie ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr.12cm.  Okładzina gipsowo-kartonowa ścian.  Obsadzenie ościeżnic wraz z montażem drzwi aluminiowych w ścianach projektowanych(2szt).  Poszerzenie otworu w ścianie do pomieszczenia technicznego wraz z montażem ościeżnic skrzydła drzwiowego (1szt.)  Wykonanie otworów oraz przebiegu instalacji wentylacji mechanicznej. Montaż wentylatora sterowanego czujnikiem ruchu.  Wyrównanie podłoża pod posadzkę.  Montaż płytek podłogowych oraz ściennych.  Montaż płytek podłogowych w pomieszczeniu kasy biletowej.  Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych.  Wykonanie blatu przy umywalce z płyt gipsowo-kartonowych.  Montaż i zabudowa z płyt gipsowo-kartonowych spłuczki oraz montaż misy WC podwieszanej.  Montaż podwieszanej umywalki.  Montaż elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody.  Montaż wyposażenia. c) Roboty elektryczne:  Wykonanie bruzd, przebić i przejść w ścianach pod przebieg instalacji elektrycznej.  Montaż przewodów elektrycznych.  Montaż opraw świetlnych (sterowanych na czujnik ruchu)  Montaż włączników świetlnych.  Montaż gniazd elektrycznych.  Montaż instalacji przyzywowej.  Inne.d) Roboty wodno-kanalizacyjne:  Wykucie w stropie oraz ścianach bruzd i przejść pod przebieg instalacji kanalizacyjnej.  Wykonanie rozprowadzenia instalacji kanalizacyjnej.  Wykonanie włączenia kanalizacji sanitarnej projektowanej do sieci istniejącej zlokalizowanej na poziomie -1.  Wykonanie rozprowadzenia instalacji zimnej wody.  Wykonanie podłączenia instalacji do przepływowego podgrzewacza wody.  Przewiduje się podłączenie instalacji kanalizacyjnej do istniejącego pionu zlokalizowanego na poziomie -1 w toalecie damskiej.  Podczas wykonywania przebiegu sieci instalacji należy mieć na uwadze, aby rury PCV przebiegały bezpośrednio pod sufitem wraz z zabudową, mając na uwadze zachowanie estetyki pomieszczenia.e) Centralne ogrzewanie: Wykucie bruzd i doprowadzenie przewodów instalacyjnych do grzejnika. Montaż grzejnika.f) Wykończenie i wyposażenie wnętrza: Dostarczenie i montaż armatury łazienkowej. Dostarczenie i montaż podajników na papier toaletowy, podajników na ręcznikipapierowe, dozowników do mydła w płynie, koszy na śmieci, wieszaków ściennych, przewijaka dla niemowląt. Dostarczenie i montaż pochwytów.2) Przebudowa i dostosowanie istniejącego pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami (I piętro) w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.Zakres robót obejmuje:a) Roboty demontażowe: Demontaż drzwi prowadzących z korytarza (1szt.) (Przewiduje się ponowne osadzenie demontowanych drzwi w murze)  Wyrównanie ścian.  Skucie posadzki podłogowej.  Demontaż ścianki działowej.  Demontaż istniejącego wyposażenia.  Demontaż zabudowy gipsowo-kartonowej. b) Roboty remontowo-montażowe:  Poszerzenie otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej oraz wykonanie naproża.  Zamurowanie powstałego otworu w ścianie konstrukcyjnej.  Obsadzenie ościeżnic wraz z montażem drzwi aluminiowych.  Zabezpieczenie i zaślepienie przewodu odpływowego w posadzce.  Wyrównanie podłoża pod posadzkę.  Montaż płytek podłogowych oraz ściennych.  Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych.  Wykonanie blatów przy umywalki z płyt gipsowo-kartonowych.  Wykonanie zabudowy dekoracyjnej z paneli poziomych i pionowych.  Montaż i zabudowa z płyt gipsowo-kartonowych spłuczki WC.  Montaż mis WC podwieszanych. (2szt.)  Montaż umywalek (2szt.)  Montaż przepływowych podgrzewaczy wody. (2szt.)  Montaż grzejników ściennych (3szt.)  Montaż elementów wyposażenia. c) Roboty elektryczne:  Montaż przewodów elektrycznych.  Montaż opraw świetlnych.  Montaż czujników ruchu.  Montaż łączników oświetlenia.  Montaż gniazd elektrycznych.  Montaż instalacji przyzywowej wewnątrz i na zewnątrz pomieszczenia.  Zainstalowanie wentylatora automatycznego (w obrębie kratki wentylacyjnej).  Inne. d) Roboty wodno-kanalizacyjne:  Całkowita wymiana instalacji sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pionami instalacyjnymi.  Doprowadzenie instalacji kanalizacyjnej do mis WC.  Wykonanie rozprowadzenia instalacji zimnej wody.  Wykonanie podłączenia instalacji do przepływowego podgrzewacza wody. e) Centralne ogrzewanie:  Wykucie bruzd i doprowadzenie przewodów instalacyjnych do grzejników.  Montaż grzejników. f) Wykończenie i wyposażenie wnętrza: Dostarczenie i montaż armatury łazienkowej.  Dostarczenie i montaż podajników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, dozownika do mydła w płynie, pojemnika na odpadki higieniczne, wieszaków ściennych.  Dostarczenie i montaż pochwytów. g) Wykonanie nadproża dla poszerzenia otworu drzwiowego:Dla projektowanego nadproża przyjęto dodatkowe nadproże w postaci belki stalowej wykonanej z dwóch połączonych ceowników C160. Poniżej przedstawiono zakres robót jakie należy wykonać:  Podstemplowanie zagrożonych nadproży.  Rozebranie ścian, filarów, kolumn wykonanych z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej.  Wykucie gniazd o głębokości 2 cegieł dla belek stalowych w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej.  Zabetonowanie powierzchni otworów.  Przygotowanie i dostarczenie podkładki z blachy gr. 10 mm z przyspawanymi wąsami zabetonowanymi do poduszki betonowej.  Zakup i dostarczenie kształtowników stalowych C160.  Miniowanie farbą olejną do gruntowania powierzchni pełnych szpachlowanych jednokrotnie - dwukrotne miniowanie ceowników i podkładek stalowych.  Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł. Dostarczenie i obsadzenie belek stalowych.  Uzupełnienie elementów konstrukcyjnych niezbrojonych z betonu monolitycznego ścian.  Umocowanie siatki tynkarskiej cięto-ciągnionej na ścianach.  Powlekanie siatki cięto-ciągnionej zaprawą cementową na ścianach i stropach.  Uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III zaprawą cementową.  Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą, poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją gruntującą.  Okładziny pojedyncze z płyt g-k grubości 9,5 mm na ścianach na zaprawie bez pasków.  Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym.  Dwukrotne malowanie elewacji, tynków gładkich farbami emulsyjnymi.  Wywóz i utylizacja gruzu.3) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).4) Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.5) Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.6) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: prace budowlane, instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni).– Szczegóły w Załącznik nr 4 do SWZ.7) Dostępność dla osób niepełnosprawnych:Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp., przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (dla osób ze szczególnymi potrzebami) poprzez dostosowanie pomieszczeń będących przedmiotem niniejszego postępowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażenie ich w niezbędne urządzenia.8) Zamówienie jest współfinansowane ze środków: Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach programu: Infrastruktura domów kultury.9) Zamawiający zwraca uwagę, iż nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.10. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu okładzin ceramicznych lub kamiennych o powierzchni min. 40m2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Wraz z ofertą należy złożyć:1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.1.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz.1.4. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 9 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na Formularzu ofertowym), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie biegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Uwaga nr 1:Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XI ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art.112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.9. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 i 8 niniejszego rozdziału wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 4 do SWZ.1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ. (ze względu na ograniczona ilosć znaków).1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym – zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 70 dni od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający wykluczy z postępowaniaWykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjneprzesłanki wykluczenia) .5. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu,pozostałe informacje zostały określone w SWZ.6. Ze względu na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu Zamawiający podaje pełną nazwę zamówienia: 1) Przebudowa części parteru z wydzieleniem pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu;2) Przebudowa i dostosowanie istniejącego pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami (I piętro) w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowa dwóch wiat z instalacjami PV - Jastrzębie-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowa dwóch wiat z instalacjami PV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI