IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Zawartość merytoryczna |
70,00 |
Cena |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Projekt umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.W uzasadnionych przypadkach wykonawca może, za pisemną zgodą zamawiającego:a) Zmienić osobę pełniącą funkcję kierownika zespołu badawczego. Zmiany takiej wykonawca może dokonać w przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. Wykonawca/ podwykonawca w terminie do 14 dni od dnia powiadomienia jest zobowiązany zatrudnić inną osobę, która będzie pełnić tą funkcję, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Ww. zmiana nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.b) Zmienić skład osobowy zespołu wykonującego usługi objęte niniejszą umową.Zmiany takiej wykonawca może dokonać w uzasadnionych przypadkach pod warunkiem, że osoby zastępujące będą posiadać kwalifikacje nie niższe niż określone w SIWZ, co zostanie przez Wykonawcę odpowiednio udokumentowane. Ww. zmiana nie wymaga aneksu do niniejszej umowyW uzasadnionych przypadkach zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany składu zespołu realizującego badanie na każdym etapie realizacji badań (wszystkich członków zespołu realizującego projekt po stronie wykonawcy: ekspertów, badaczy, analityków i innych osób biorących udział w realizacji badań). W takim przypadku wykonawca dokonana takiej zmiany w terminie 14 dni od otrzymania żądania od zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoby zastępujące będą posiadać kwalifikacje nie niższe niż określone w SIWZ, co zostanie przez wykonawcę odpowiednio udokumentowane. Ww. zmiana nie wymaga aneksu do niniejszej umowyWynagrodzenie może zostać obniżone:1) w przypadku zaakceptowania przez zamawiającego zmniejszenia liczby zrealizowanych wywiadów. Obniżenie będzie wynikać z iloczynu ceny jednostkowej faktycznie zrealizowanych wywiadów oraz ich liczby. Zmiany te wymagają aneksu do umowy, a wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu jakiekolwiek roszczenie;2) w przypadku zaakceptowania przez zamawiającego zmiany techniki badawczej i/lub związanej z nimi liczby wywiadów w trakcie realizacji umowy. W takim wypadku wykonawca przedstawi cenę jednostkową wywiadu realizowanego za pomocą zmienionej techniki i liczbę wywiadów planowaną do wykonania. Zmiana wynagrodzenia będzie wynikać z cen jednostkowych wywiadów i liczby wywiadów faktycznie zrealizowanych. Zmiany te wymagają aneksu do umowy, a wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu jakiekolwiek roszczenie.Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał dodatkowe prace bez uzyskania pisemnej zgody zamawiającego.Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie w zakresie: terminów wskazanych w Harmonogramie, stosowanych kryteriów doboru próby, wielkości próby oraz stosowanych technik badawczych, nie mogą one jednak spowodować zwiększenia wynagrodzenia umownego określonego w umowie. Zmiany te wymagają aneksu do umowy, a wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu jakiekolwiek roszczenie. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie, w następujących sytuacjach:a) zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa, które będą miały wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu umowy;b) przedłużająca się procedura wyboru wykonawcy, powodująca konieczność modyfikacji terminów wskazanych w Harmonogramie;c) wystąpienie zdarzeń natury siły wyższej uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;d) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian w zakresie struktury działań (wielkości i/lub kryteriów doboru próby, technik badawczych) objętych zamówieniem, niemających wpływu na osiągnięcie celów zamówienia, uzasadnionych celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy. Wszelkie inne zmiany takie jak: modyfikacje narzędzi, procedur badawczych, źródeł danych i jakichkolwiek innych elementów badania muszą być konsultowane z zamawiającym i wymagają każdorazowo uprzedniej pisemnej akceptacji zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-19, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone przez Wykonawcę na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:1) opóźnienia w wykonaniu lub należytym wykonaniu zobowiązań umownych (w tym niedotrzymania terminów, o których mowa w ust. 1 i ust. 2) w wysokości 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia;2) rozwiązania/odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 40% wynagrodzenia umownego brutto;3) niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wskazanej w §3 ust. 1 lub ust. 6 w wysokości 5 000,00 zł za każdy przypadek;4) niezłożenia przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wysokości 5 000,00 zł za każdy przypadek,5) naruszenia istotnych zobowiązań umownych (w tym naruszenia obowiązków wynikających z § 3 ust. 8 lub ust. 9, § 8 ust.5) – w wysokości 5% wartości wynagrodzenia umownego brutto.