Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020 z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-07
  • Numer ogłoszenia593637-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593637-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego: Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020 z podziałem na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, krajowy numer identyfikacyjny 87112129000000, ul. Plac Teatralny  2 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48566218281, e-mail zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl, faks +48566218455.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.kujawsko-pomorskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020 z podziałem na części
Numer referencyjny: WZP.272.46.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020 z podziałem na części: Pakiet A – Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego sp. z o.o.; Pakiet B – Województwo Kujawsko-Pomorskie, Gmina-Miasto Grudziądz, Gmina Miasto Inowrocław, Gmina Miasto Włocławek;Pakiet C – Gmina Brześć Kujawski, Gmina Chełmża; Pakiet D – Gmina Kowal, Gmina Płużnica; Pakiet E – Gmina Świecie;Pakiet F – Gmina Aleksandrów Kujawski2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dla Pakietu A – załącznik nr 3A, dla Pakietu B – załącznik nr 3B, dla Pakietu C – załącznik nr 3C, dla Pakietu D – załącznik nr 3D, dla Pakietu E – załącznik nr 3E oraz dla Pakietu F – załącznik nr 3F

II.5) Główny kod CPV: 79341400-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Pakiet A – do 5.12.2020 r. Pakiet B – do 11.12.2020 r., Pakiet C – do 5.12.2020 r., Pakiet D – do 11.12.2020 r., Pakiet E – do 31.01.2021 r. Pakiet F – do 5.12.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1.2.3.1 w zakresie Pakietu A wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usługi reklamowo-promocyjne o wartości min. 25 tys. zł każda wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie;1.2.3.2 w zakresie Pakietu B wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi reklamowo-promocyjne o wartości min. 20 tys. zł każda wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie1.2.3.3 w zakresie Pakietów C, E i F: wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi reklamowo-promocyjne o wartości min. 10 tys. zł każda wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie1.2.3.4 w zakresie Pakietu D wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę reklamowo-promocyjną o wartości min. 15 tys. zł wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) w sytuacji gdy wykonawcapolega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionychwyżej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychdostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do Siwz), oraz załączeniem dowodów określającychczy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregodostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowani
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególnościcenę ofertową oraz wykazdotyczący podwykonawstwa. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołączazobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innychpodmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszczainformacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 (informacje z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcamoże przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku podpisywania oferty lubpoświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e wdokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosownepełnomocnictwo. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii- opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym 6 W zakresie Pakietu A, B, C, D i F Potwierdzenie przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy dotyczące nakładu zgodne z wymaganiem dla danego Pakietu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
2) Kryterium jakościowe: liczba tytułów dzienników, w którym zostaną opublikowane reklamy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:a) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, epidemie,c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności,d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem,e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy;1. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.2. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego.Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
uwaga do IV.2.1) Kryteria oceny ofertZamawiający z uwagi na ograniczenia wskazał tylko kryteria dla Pakietu Aponiżej oraz w dalszej części ogłoszenia wskazane sa dal poszczególnych części Pakiet B (Województwo Kujawsko-Pomorskie, Inowrocław, Grudziądz, Włocławek):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt) 2) Kryterium jakościowe: liczba kanałów dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika 40% (max. 40 pkt)a) Więcej, niż 2 kanały dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika – 40 pkt.;b) 2 kanały dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika– 20 pkt;c) 1 kanał dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika - 10 pkt.Średni nakład wydań drukowanych w 2019 r. powyżej 5 000 szt (zgodnie z danymi Związku Kontroli Dystrybucji Prasy ZKDP).Oferta musi zawierać: informacje o liczbie i formie kanałów dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika. Przez kanał dystrybucji rozumie się formę w jakiej wersja cyfrowa jest udostępniana, w szczególności strony internetowe, aplikacje, newslettery itd. Oferta niezawierająca propozycji reklamy w wymaganej liczbie, formie, terminie i nakładzie, podlegać będzie odrzuceniu.Pakiet C (Brześć Kujawski, Chełmża):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt)2) Kryterium jakościowe: liczba publikacji przypadająca na dany dzień 40% (max. 40 pkt)a) Wszystkie publikacje przypadają na różne dni kalendarzowe – 40 pkt.;b) 2 publikacje przypadają na te same dni kalendarzowe – 30 pkt.;c) 3 publikacje przypadają na te same dni kalendarzowe – 20 pktd) 4 publikacje przypadają na te same dni kalendarzowe – 10 pkt. Średnia sprzedaż wydań drukowanych w okresie wrzesień październik 2019 powinna wynosić minimum 10 000 egzemplarzy (według Związku Kontroli Dystrybucji Prasy ZKDP)Oferta musi zawierać tytuł/tytuły dziennika/dzienników oraz terminy, w których planuje się opublikować reklamy. Oferta niezawierająca określenia reklamy w wymaganej liczbie, formie, terminie i nakładzie, podlegać będzie odrzuceniu.Pakiet D (Kowal, Płużnica):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt)2) Kryterium jakościowe: nakład miesięczników 40% (max. 40 pkt)Gmina Kowal (max. 20 pkt)a) powyżej 30 000 egzemplarzy nakładu dla miesięcznika o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej, w którym opublikowana ma być reklama Gminy Kowal: 20 pkt.;b) powyżej 25 000 egzemplarzy nakładu dla miesięcznika o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej, w którym opublikowana ma być reklama Gminy Kowal: 10 pkt.;c) od 20 000 do 25 000 egzemplarzy nakładu dla miesięcznika o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej, w którym opublikowana ma być reklama Gminy Kowal: 5 pkt.;Gmina Płużnica (max. 20 pkt)d) powyżej 20 000 egzemplarzy nakładu miesięcznika o tematyce transportu, spedycji, logistyki: 10 pkt oraz powyżej 20 000 nakładu dla miesięcznika o tematyce branży przemysłowej, w których opublikowana ma być reklama Gminy Płużnica: 10 pkt.;e) powyżej 15 000 egzemplarzy nakładu miesięcznika o tematyce transportu, spedycji, logistyki: 5 pkt oraz powyżej 15 000 nakładu dla miesięcznika o tematyce branży przemysłowej, w których opublikowana ma być reklama Gminy Płużnica: 5 pkt.;f) od 11 000 do 15 000 egzemplarzy nakładu miesięcznika o tematyce transportu, spedycji, logistyki: 2,5 pkt oraz od 10 000 do 15 000 nakładu dla miesięcznika o tematyce branży przemysłowej, w których opublikowana ma być reklama Gminy Płużnica: 2,5 pkt.;Nakład to minimum 20 000 egzemplarzy miesięcznie (średnia na 1 wydanie w okresie IV 2019 - III 2020). Nakład powinien być potwierdzony wg. Związku Kontroli Dystrybucji Prasy oraz okręgu sprzedaży odnoszącej się do wskazanej liczby egzemplarzyOferta musi zawierać tytuły miesięczników, w którym planuje się opublikować reklamy. Wykonawca ma wskazać także terminy publikacji reklam. Ponadto w momencie składania Oferty, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wydawcy o nakładzie poszczególnych miesięczników we wymaganym okresie. Oferta niezawierająca określenia reklamy w wymaganej liczbie, formie, terminie i nakładzie, podlegać będzie odrzuceniu.Pakiet E (Świecie):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt)2) Kryterium jakościowe: łączny czas trwania cyklów publikacji 40% (max. 40 pkt)a) łączny czas trwania cyklów publikacji 50 dni – 40 pkt.,b) łączny czas trwania cyklów publikacji od 45 do 49 dni – 30 pkt.,c) łączny czas trwania cyklów publikacji od 40 do 44 dni – 20 pkt,d) łączny czas trwania cyklów publikacji od 35 do 39 dni – 10 pkt. Oferta musi zawierać tytuł prasowy i adres jego głównej strony internetowej, na której zostanie opublikowana reklama w formie artykułu sponsorowanego oraz terminy i czas trwania każdego cyklu, w którym planuje się opublikować reklamę. Oferta niezawierająca określenia reklamy w wymaganej liczbie, formie i terminie podlegać będzie odrzuceniu.Pakiet F (Aleksandrów Kujawski):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt)2) Kryterium jakościowe: sposób publikacji 40% (max. 40 pkt)a) jeżeli obie publikacje reklam ukażą się w następujący sposób: jedna reklama w dzienniku o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej o nakładzie minimum 40 tys. egzemplarzy, a druga reklama w dzienniku o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej o nakładzie minimum 8 tys. egz. – 40 pkt;b) jeżeli obie publikacje reklam ukażą się w następujący sposób: jedna reklama w dzienniku o tematyce ogólnoinformacyjnej o nakładzie wydania głównego minimum 100 tys. egzemplarzy posiadającym sekcje lub dodatki dedykowane tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej, a druga reklama w dzienniku o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej o nakładzie minimum 8 tys. egz. – 20 pkt; c) jeżeli obie reklamy ukażą się w dziennikach o tematyce ogólnoinformacyjnej o nakładzie minimum 100 tys. egzemplarzy posiadających sekcje lub dodatki dedykowane tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej – 10 pkt.Nakład minimum 8 000 egzemplarzy dla jednego dziennika i minimum 40 000 egzemplarzy drugiego dziennika o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej lub minimum 100 000 dla ogólnoinformacyjnego dziennika posiadającego sekcje lud dodatki dedykowane tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej wg ZKDP (średnia na 1 wydanie w okresie IV 2019 - III 2020)Oferta musi zawierać tytuły dwóch dzienników wraz ze wskazaniem tematyki dziennika oraz tematyki sekcji lub dodatków (jeśli dziennik je posiada),a także nakład za okres kwiecień 2019 r. – marzec 2020 r. dla danego tytułu, w jakim ma ukazać się reklama. Oferta niezawierająca określenia reklamy w wymaganej liczbie, formie, terminie i nakładzie, podlegać będzie odrzuceniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet A (BARR sp. z o.o.):
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest publikacja 3 reklam w postaci artykułów sponsorowanych w dziennikach płatnych o zasięgu ogólnopolskim o tematyce gospodarczej lub o tematyce ogólnoinformacyjnej posiadających dział o tematyce gospodarczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
2) Kryterium jakościowe: liczba tytułów dzienników, w którym zostaną opublikowane reklamy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet B (Województwo Kujawsko-Pomorskie, Inowrocław, Grudziądz, Włocławek)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i publikacja reklamy w postaci 4 artykułów sponsorowanych o potencjale gospodarczym regionu, ze szczególnym uwzględnieniem terenów inwestycyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego i Partnerów projektu "Invest in BiT City 2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego", tj. Włocławka, Grudziądza, Inowrocławia, w jednym numerze miesięcznika albo kwartalnika o następujących parametrach:a) o zasięgu ogólnopolskim, w wersji anglojęzycznej lub polsko-angielskiej, b) o tematyce biznesowej, gospodarczej, bądź nieruchomości lub posiadającym dedykowany dział o tej tematyce; c) dystrybuowanego zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
2) Kryterium jakościowe: liczba kanałów dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika 40% 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet C (Brześć Kujawski, Chełmża)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest publikacja 4 różnych reklam na rzecz Gminy Brześć Kujawski w postaci artykułów sponsorowanych w dzienniku płatnym o zasięgu ogólnopolskim o tematyce gospodarczej lub posiadającym dział o tematyce gospodarczej.Przedmiotem zamówienia jest publikacja 4 różnych reklam na rzecz Gminy Chełmża w postaci artykułów sponsorowanych w dzienniku płatnym o zasięgu ogólnopolskim o tematyce gospodarczej lub posiadającym dział o tematyce gospodarczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
2) Kryterium jakościowe: liczba publikacji przypadająca na dany dzień 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet D (Kowal, Płużnica)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i publikacja reklamy na rzecz Gminy Kowal w płatnym miesięczniku o zasięgu ogólnopolskim o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
2) Kryterium jakościowe: nakład miesięczników 40% 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet E (Świecie)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zredagowanie i publikacja pięciu różnych reklam promujących potencjał inwestycyjny Gminy Świecie na głównej stronie internetowej prasy dedykowanej tematyce rynku nieruchomości i rozwoju gospodarczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
2) Kryterium jakościowe: łączny czas trwania cyklów publikacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet F (Aleksandrów Kujawski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu i publikacja jednej pełnostronicowej reklamy w dwóch ogólnopolskich, płatnych dziennikach o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej lub ogólnopolskich dziennikach ogólnoinformacyjnych, które posiadają sekcje lub dodatki dedykowane tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
2) Kryterium jakościowe: sposób publikacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Proszę o przedstawienie oferty na usługi sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych Wspólnoty Mieszkaniowej w Bydgoszczy. W zakresie usług proszę o ujęcie m.in.: a) Budynek - Codzienne utrzymanie czystości budynku, realizowane poprzez: zamiatanie klatek i schodów - Mycie klatek (podłogi, cokoły, parapety, skrzynki pocztowe, drzwi wejściowe) min. 1 raz w tygodniu - Kompleksowe sprzątanie klatek realizowane poprzez mycie lamperii, tralek, okien min 1 raz na kwartał - Niezwłoczne usuwanie po interwencji Zleceniodawcy incydentalnie powstałych zabrudzeń powierzchni wspólnych. b) Teren zewnętrzny - Codzienne utrzymanie czystości chodników poprzez zamiatanie, zbieranie śmieci, liści; - Koszenie trawy (zakres obejmuje mały teren zielony przy wejściu do klatek oraz teren wokół śmietnika) oraz usuwanie chwastów wrastających w chodniki - W okresie zimowym: usuwanie śniegu, lodu i zapewnienie bezpiecznego przejścia. Wszelkie prace związane z utrzymaniem czystości z wyłączeniem odśnieżania i likwidacji gołoledzi, powinny być realizowane od poniedziałku do piątku bez zbędnych uciążliwości dla mieszkańców każdego dnia do godziny 10:00. Proszę o odniesienie się do powyższych oczekiwań w zakresie sprzątania i ewentualne zaproponowanie własnych usług w formie oferty rozszerzonej / uzupełniającej. W celu uzyskania szerszych informacji bądź chęci obejrzenia klatek, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI