IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
2) Kryterium jakościowe: liczba tytułów dzienników, w którym zostaną opublikowane reklamy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:a) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, epidemie,c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności,d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem,e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy;1. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.2. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego.Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-16, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
uwaga do IV.2.1) Kryteria oceny ofertZamawiający z uwagi na ograniczenia wskazał tylko kryteria dla Pakietu Aponiżej oraz w dalszej części ogłoszenia wskazane sa dal poszczególnych części Pakiet B (Województwo Kujawsko-Pomorskie, Inowrocław, Grudziądz, Włocławek):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt) 2) Kryterium jakościowe: liczba kanałów dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika 40% (max. 40 pkt)a) Więcej, niż 2 kanały dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika – 40 pkt.;b) 2 kanały dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika– 20 pkt;c) 1 kanał dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika - 10 pkt.Średni nakład wydań drukowanych w 2019 r. powyżej 5 000 szt (zgodnie z danymi Związku Kontroli Dystrybucji Prasy ZKDP).Oferta musi zawierać: informacje o liczbie i formie kanałów dystrybucji wersji cyfrowej głównego wydania miesięcznika albo kwartalnika. Przez kanał dystrybucji rozumie się formę w jakiej wersja cyfrowa jest udostępniana, w szczególności strony internetowe, aplikacje, newslettery itd. Oferta niezawierająca propozycji reklamy w wymaganej liczbie, formie, terminie i nakładzie, podlegać będzie odrzuceniu.Pakiet C (Brześć Kujawski, Chełmża):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt)2) Kryterium jakościowe: liczba publikacji przypadająca na dany dzień 40% (max. 40 pkt)a) Wszystkie publikacje przypadają na różne dni kalendarzowe – 40 pkt.;b) 2 publikacje przypadają na te same dni kalendarzowe – 30 pkt.;c) 3 publikacje przypadają na te same dni kalendarzowe – 20 pktd) 4 publikacje przypadają na te same dni kalendarzowe – 10 pkt. Średnia sprzedaż wydań drukowanych w okresie wrzesień październik 2019 powinna wynosić minimum 10 000 egzemplarzy (według Związku Kontroli Dystrybucji Prasy ZKDP)Oferta musi zawierać tytuł/tytuły dziennika/dzienników oraz terminy, w których planuje się opublikować reklamy. Oferta niezawierająca określenia reklamy w wymaganej liczbie, formie, terminie i nakładzie, podlegać będzie odrzuceniu.Pakiet D (Kowal, Płużnica):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt)2) Kryterium jakościowe: nakład miesięczników 40% (max. 40 pkt)Gmina Kowal (max. 20 pkt)a) powyżej 30 000 egzemplarzy nakładu dla miesięcznika o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej, w którym opublikowana ma być reklama Gminy Kowal: 20 pkt.;b) powyżej 25 000 egzemplarzy nakładu dla miesięcznika o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej, w którym opublikowana ma być reklama Gminy Kowal: 10 pkt.;c) od 20 000 do 25 000 egzemplarzy nakładu dla miesięcznika o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej, w którym opublikowana ma być reklama Gminy Kowal: 5 pkt.;Gmina Płużnica (max. 20 pkt)d) powyżej 20 000 egzemplarzy nakładu miesięcznika o tematyce transportu, spedycji, logistyki: 10 pkt oraz powyżej 20 000 nakładu dla miesięcznika o tematyce branży przemysłowej, w których opublikowana ma być reklama Gminy Płużnica: 10 pkt.;e) powyżej 15 000 egzemplarzy nakładu miesięcznika o tematyce transportu, spedycji, logistyki: 5 pkt oraz powyżej 15 000 nakładu dla miesięcznika o tematyce branży przemysłowej, w których opublikowana ma być reklama Gminy Płużnica: 5 pkt.;f) od 11 000 do 15 000 egzemplarzy nakładu miesięcznika o tematyce transportu, spedycji, logistyki: 2,5 pkt oraz od 10 000 do 15 000 nakładu dla miesięcznika o tematyce branży przemysłowej, w których opublikowana ma być reklama Gminy Płużnica: 2,5 pkt.;Nakład to minimum 20 000 egzemplarzy miesięcznie (średnia na 1 wydanie w okresie IV 2019 - III 2020). Nakład powinien być potwierdzony wg. Związku Kontroli Dystrybucji Prasy oraz okręgu sprzedaży odnoszącej się do wskazanej liczby egzemplarzyOferta musi zawierać tytuły miesięczników, w którym planuje się opublikować reklamy. Wykonawca ma wskazać także terminy publikacji reklam. Ponadto w momencie składania Oferty, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wydawcy o nakładzie poszczególnych miesięczników we wymaganym okresie. Oferta niezawierająca określenia reklamy w wymaganej liczbie, formie, terminie i nakładzie, podlegać będzie odrzuceniu.Pakiet E (Świecie):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt)2) Kryterium jakościowe: łączny czas trwania cyklów publikacji 40% (max. 40 pkt)a) łączny czas trwania cyklów publikacji 50 dni – 40 pkt.,b) łączny czas trwania cyklów publikacji od 45 do 49 dni – 30 pkt.,c) łączny czas trwania cyklów publikacji od 40 do 44 dni – 20 pkt,d) łączny czas trwania cyklów publikacji od 35 do 39 dni – 10 pkt. Oferta musi zawierać tytuł prasowy i adres jego głównej strony internetowej, na której zostanie opublikowana reklama w formie artykułu sponsorowanego oraz terminy i czas trwania każdego cyklu, w którym planuje się opublikować reklamę. Oferta niezawierająca określenia reklamy w wymaganej liczbie, formie i terminie podlegać będzie odrzuceniu.Pakiet F (Aleksandrów Kujawski):1) Kryterium cenowe: cena 60% (max. 60 pkt)2) Kryterium jakościowe: sposób publikacji 40% (max. 40 pkt)a) jeżeli obie publikacje reklam ukażą się w następujący sposób: jedna reklama w dzienniku o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej o nakładzie minimum 40 tys. egzemplarzy, a druga reklama w dzienniku o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej o nakładzie minimum 8 tys. egz. – 40 pkt;b) jeżeli obie publikacje reklam ukażą się w następujący sposób: jedna reklama w dzienniku o tematyce ogólnoinformacyjnej o nakładzie wydania głównego minimum 100 tys. egzemplarzy posiadającym sekcje lub dodatki dedykowane tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej, a druga reklama w dzienniku o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej o nakładzie minimum 8 tys. egz. – 20 pkt; c) jeżeli obie reklamy ukażą się w dziennikach o tematyce ogólnoinformacyjnej o nakładzie minimum 100 tys. egzemplarzy posiadających sekcje lub dodatki dedykowane tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej – 10 pkt.Nakład minimum 8 000 egzemplarzy dla jednego dziennika i minimum 40 000 egzemplarzy drugiego dziennika o tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej lub minimum 100 000 dla ogólnoinformacyjnego dziennika posiadającego sekcje lud dodatki dedykowane tematyce biznesowo-gospodarczo-prawnej wg ZKDP (średnia na 1 wydanie w okresie IV 2019 - III 2020)Oferta musi zawierać tytuły dwóch dzienników wraz ze wskazaniem tematyki dziennika oraz tematyki sekcji lub dodatków (jeśli dziennik je posiada),a także nakład za okres kwiecień 2019 r. – marzec 2020 r. dla danego tytułu, w jakim ma ukazać się reklama. Oferta niezawierająca określenia reklamy w wymaganej liczbie, formie, terminie i nakładzie, podlegać będzie odrzuceniu.