Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej informującej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej informującej o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez WUP w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069477
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej informującej o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez WUP w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276855696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 30

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkatowice.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna samorządu województw nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej informującej o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez WUP w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bba8e652-bead-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000417/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa przygotowania i przeprowadzenia Kampanii internetowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest
wjęzyku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430 2. Wymaga się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko poprzez platformę zakupową za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.Uwaga: korespondencja przesłana w inny sposób niż poprzez platformę nie będzie brana pod uwagę, zostanie uznana jako złożona nieskutecznie. Zamawiający nie będzie informował o błędnym złożeniu korespondencji.Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;- przesyłania odpowiedzi na wszelkie wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania lub innych dokumentów - odbywa się za
pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430 i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 2.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430
poprzez kliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje wformie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430 do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430 przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,
tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b.komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji (zalecane przeglądarki: Internet Explorer, Chrome i Mozilla Firefox)d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego:a. akceptuje warunki
korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
złożenie oferty w sposób niezgodny zInstrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.
złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Oferta wraz z załącznikami oraz wszelkie inne dokumenty przekazywane w późniejszym czasie Zamawiającemu muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wszelkie pozostałe szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ do niniejszego
postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, tel: 32 757 33 60 fax: 32 757 33 62;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach jest PaniJustyna Nowak, kontakt: iod@wup-katowice.pl, telefon: (32) 757 33 06;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego TP/6/21 pn: „Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej informującej o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez WUP w Katowicach”.4.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;10. Wystąpienie z żądaniem,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;11.Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;12. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z
prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa wart. 14
ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 499251,93 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134763,75 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej informującej o możliwościach wsparcia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020(PO WER) w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach.Przedmiotem kampanii jest promocja możliwości oraz efektów wsparcia w ramach: 1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, w tym w obszarach: 1.1 Obszar: aktywizacja zawodowa 1.2 Obszar: wzmacnianie potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw i ich pracowników 1.3 Obszar: kształcenie ustawiczne i kompetencje kluczowe 1.4 Obszar: przedsiębiorczość i samozatrudnienie 1.5 Obszar: planowanie rozwoju zawodowego 2. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w tym w obszarach: 2.1 Obszar: aktywizacja zawodowa 2.2 Obszar: przedsiębiorczość i samozatrudnienie 2.3 Obszar: planowanie rozwoju zawodowego 3. Zadania dla Wykonawcy: 3.1 Stworzenie materiałów na potrzeby kampanii 3.2 Zaplanowanie i zakup mediów 3.3 Realizacja kampanii 3.4 Opracowanie raportu pokampanijnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
1) Kryterium: cena – waga 60 pkt
Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert /Cena brutto badanej ofertyx 60 pkt 2) Kryterium: osiągnięcie wskaźnika mediowego - liczba unikalnych użytkowników, którzy wejdą na każdy z 6 artykułów (4 artykuły w ramach kampanii RPO WSL i 2 artykuły w ramach kampanii PO WER): minimum 5 000, maksimum 10 000 – waga: 10 pkt Wymagana liczba unikalnych użytkowników, którzy wejdą na każdy z 6 artykułów, to 5 000. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcy, który zaproponuje w ofercie większą liczbę unikalnych użytkowników, nie większą jednak niż 10 000.Liczba punktów, którą uzyska oferta Wykonawcy, będzie obliczana zgodnie z wzorem: liczba unikalnych użytkowników, którzy wejdą na każdy z 6 artykułów, wskazana w ofercie/najwyższa liczba unikalnych użytkowników, którzy wejdą na każd z 6 artykułów, spośród wszystkich ofert x 10 pkt
3) Kryterium: osiągnięcie wskaźnika mediowego - liczba odsłon banerów,
w ramach każdej z 8 grup tematycznych reklam (5 grup ramach kampanii RPO WSL i 3 grupy w ramach kampanii PO WER): min. 120 000, max. 240 000 – waga: 10 pkt
Wymagana liczba odsłon banerów, w ramach każdej z 8 grup tematycznych reklam, to 120 000. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcy, który zaproponuje w ofercie większą liczbę odsłon, nie większą jednak niż 240 000.
Liczba punktów, którą uzyska oferta Wykonawcy, będzie obliczana zgodnie z wzorem: liczba odsłon banerów, w ramach każdej z 8 grup tematycznych reklam, wskazana w ofercie/najwyższa liczba odsłon banerów, w ramach każdej z 8 grup tematycznych reklam, spośród wszystkich ofert x 10 pkt.4) Kryterium: osiągnięcie wskaźnika mediowego - liczba obejrzeń o długości min. 20% czasu trwania każdego z 6 filmów wideo (4 filmy w ramach kampanii RPO i 2 filmy w ramach kampanii PO WER), w wyniku działań reklamowych w obrębie kanału Zamawiającego na You Tube: min. 10 000, max. 20 000 – waga: 10pkt Wymagana liczba obejrzeń o długości min. 20% czasu trwania każdego z 6 filmów wideo, w wyniku działań reklamowych w obrębie kanału Zamawiającego na You Tube to 10 000. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcy, który zaproponuje w ofercie większą liczbą obejrzeń, nie większą jednak niż 20 000. Liczba punktów, którą uzyska oferta Wykonawcy będzie obliczana zgodnie z wzorem: liczba obejrzeń o długości min. 20% czasu trwania każdegoz 6 filmów, w wyniku działań reklamowych w obrębie kanału Zamawiającego na You Tube, wskazana w ofercie/najwyższa liczba obejrzeń o długości min. 20% czasu trwania każdego z 6 filmów, w wyniku działań reklamowych w obrębie kanału Zamawiającego na You Tube, spośród wszystkich ofert x 10 pkt 5) Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami): waga – 10 pkt. 1. Zamawiający przyzna ofercie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z niepełnosprawnościami. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie deklaracji w formularzu oferty. Ocena ofert w kryterium zostanie dokonana zgodnie z zasadą: • jeśli Wykonawca zrealizuje usługę i zatrudni do realizacji osobę z niepełnosprawnościami (na podstawie deklaracji w formularzu ofertowym) – otrzyma 10 pkt.
• jeśli Wykonawca zrealizuje usługę bez zatrudnienia do realizacji osoby z niepełnosprawnościami (na podstawie deklaracji w formularzu ofertowym) – otrzyma 0 pkt. W przypadku braku deklaracji w formularzu ofertowym Zamawiający nie przyzna pkt oraz przyjmie, że Wykonawca zrealizuje kampanię bez zatrudnienia do realizacji osoby z niepełnosprawnościami

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: osiągnięcie wskaźnika mediowego - liczba unikalnych użytkowników, którzy wejdą na każdy z 6 artykułów (4 artykuły w ramach kampanii RPO WSL i 2 artykuły w ramach kampanii PO WER): minimum 5 000, maksimum 10 000

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: osiągnięcie wskaźnika mediowego - liczba odsłon banerów, w ramach każdej z 8 grup tematycznych reklam (5 grup ramach kampanii RPO WSL i 3 grupy w ramach kampanii PO WER): min. 120 000, max. 240 000

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: osiągnięcie wskaźnika mediowego - liczba obejrzeń o długości min. 20% czasu trwania każdego z 6 filmów wideo (4 filmy w ramach kampanii RPO i 2 filmy w ramach kampanii PO WER), w wyniku działań reklamowych w obrębie kanału Zamawiającego na You Tube: min. 10 000, max. 20 000

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia warunki udziału dot. zdolności technicznej lub
zawodowej.Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli:
1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie: - co najmniej 1 kompleksową usługę* polegającą na realizacji działań reklamowych/promocyjnych w Internecie, z zastosowaniem co najmniej 2 różnych narzędzi reklamowych, o wartości minimum 94 000,00 zł brutto*Za kompleksową usługę polegającą na realizacji działań reklamowych/promocyjnych w Internecie Zamawiający uznaje wyłącznie zespół działań marketingowych, obejmujących co najmniej: zaprojektowanie materiałów, zaplanowanie i zakup mediów oraz emisję ww. materiałów w mediach, z zastosowaniem co najmniej 2 różnych narzędzi (np. content marketing, kampania linków sponsorowanych, kampania display, mailing reklamowy, reklama wideo, reklama w mediach społecznościowych itp.).
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww. przedmiotowi zamówienia, z podaniem:
- nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona usługa,
- przedmiotu działań reklamowych/promocyjnych,
- narzędzi zastosowanych w wykazanej usłudze (co najmniej 2 różne narzędzia np. content marketing, kampania linków sponsorowanych, kampania display, mailing reklamowy, reklama wideo, reklama w mediach społecznościowych itp.)
- daty realizacji usługi,
- wartości zamówienia dot. realizacji działań reklamowych/promocyjnych w Internecie oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie
(np. referencje). W przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jego należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Faktura VAT (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione
w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność
z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania
w imieniu Wykonawcy.2. Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyć będą przynajmniej:
a. copywriter/dziennikarz - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: - doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tworzeniu artykułów przeznaczonych do publikacji
w Internecie, tj. stworzyła min. 3 artykuły*, które zostały opublikowane
w Internecie;
* Zamawiający za artykuł uznaje tekst o długości co najmniej 2 000 znaków
ze spacjami.b. grafik - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: - doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w projektowaniu grafiki w ramach co najmniej 3 usług o charakterze reklamowym/promocyjnym, przeprowadzonych w Internecie;
c. specjalista ds. kampanii internetowych - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać: - doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w realizacji kampanii display, w ramach co najmniej 3 usług
o charakterze reklamowym/promocyjnym, przeprowadzonych w Internecie;
d. reżyser/reżop - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać:
- doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert – jako reżyser lub reżyser i operator filmowy w pracy nad co najmniej 3 filmami wideo o charakterze promocyjnym/reklamowym o długości minimum 30 sekund;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu zawierającego imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako:
- copywriter/dziennikarz wraz z podaniem tytułów artykułów, tytułów e-publikacji, w których ukazały się artykuły (jeśli dotyczy), dat publikacji i nazw serwisów/stron internetowych, na których się ukazały, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- grafik wraz z podaniem daty realizacji usług, przedmiotu usług, nazwy zleceniodawcy, na rzecz którego były wykonane, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- specjalisty ds. kampanii internetowych wraz z podaniem daty realizacji usługi, przedmiotu usługi, nazwy zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- reżyser/reżop wraz z podaniem daty realizacji usługi, tytułu/przedmiotu filmu promocyjnego/reklamowego, nazwy zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usługi wykonanej, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej przedmiotu i zakresu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego jest wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego nadal wykonywanego referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jej należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg Załącznika Nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika Nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie:
Copywriter/dziennikarz, Grafik, Specjalista ds. kampanii internetowych, Reżyser/reżop
Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę bądź inną okoliczność dot. ww. personelu (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osoby proponowanej w zastępstwie. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji zamówienia zostały określone w SWZ w pkt. 14.2. ust 4 ppkt 2. Proponowani do zmiany Copywriter/dziennikarz, Grafik, Specjalista ds. kampanii internetowych, Reżyser/reżop muszą wykazać się kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym równym bądź wyższym w stosunku do wskazanego przez Wykonawcę w załączniku do oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 11.1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/460430

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

wyjaśnienie do pkt 4.2.10.):Zamówienie należy zrealizować w terminie do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 10 grudnia 2021 r.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie biur- Lubliniec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania07-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie biur. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI